Aici gasiti cataloage IKEA - Catalog oferte si reduceri IKEA, alaturi de care sunt prezentate ultimele noutati si brosuri de la IKEA si in special idei si produse pentru o amenajare moderna si eleganta a casei dvs.


De asemenea, aici gasiti si reviste foarte interesante si utile pentru amenajarea bucatarie, dormitorului, gradinii sau a restul casei dvs, oferite in mod gratuit de IKEA.


Cum se prezinta IKEA:

Gama de produse IKEA este extinsa din mai multe puncte de vedere. In primul rand, din punct de vedere al functionalitatii: vei gasi tot ceea ce iti trebuie pentru a-ti decora casa, de la plante si mobilier, la jucarii si bucatarii intregi.

In al doilea rand, datorita stilurilor abordate, gama noastra de produse acopera atat gusturile celor romantici, precum si pe ale celor minimalisti. Si nu in ultimul rand, gama IKEA fiind integrata, categoriile de produse imbina functionalitatea cu designul atragator in acelasi timp. Indiferent de stilul pe care il preferi, la IKEA vei gasi intotdeauna ceva potrivit pentru tine.

Orice producator poate fabrica produse de buna calitate la preturi ridicate sau produse de slaba calitate la preturi scazute. Dar pentru a crea produse de calitate la preturi accesibile, e nevoie de metode eficiente din punct de vedere logistic si financiar, si inovative, in acelasi timp. Tocmai de aceea, la IKEA ne straduim mereu sa facem lucrurile altfel.

Mai intai stabilim pretul

LAMPAN a fost creat pornind de la ideea fundamentala ca este posibil sa combini un pret extrem de scazut cu un design frumos si de inalta calitate. Cu un pret ieftin in minte, designerii nostri analizeaza intregul proces de productie, incepand cu materialele folosite, apoi pe cel de logistica, de la forta de munca si pana la costurile de transport.

Pachetele plate
Pachetele plate si disponibilitatea clientilor de a-si asambla singuri produsele ne ajuta sa reducem costurile de personal, de transport, depozitare si manipulare. IKEA creeaza produse care sa poata fi impachetate neasamblate. Ceea ce ne permite sa le oferim clientilor produse la preturi scazute.

Privim lucrurile altfel

Unul dintre dezvoltatorii de produse a hotarat sa foloseasca o usa pe post de blat de masa, dupa ce a vizitat o fabrica ce folosea panouri celular " o structura din lemn stratificat peste o baza de tip fagure – din care rezulta un material puternic, dar usor si cu un continut minim de lemn. Este o structura foarte eficienta in privinta costurilor si, pe deasupra, prietenoasa cu mediul si este folosit astazi in fabricarea produselor IKEA, un exemplu fiind masuta LACK" incepand inca din 1980.

Responsabilitatea noastra

La IKEA, credem ca a ne asuma responsabilitatea fata de oameni si de mediu este premisa unei afaceri de succes. Muncim mult pentru a reduce impactul pe care activitatea noastra il are asupra schimbarilor climatice si toate produsele IKEA trebuie sa fie fabricate in conditii de munca adecvate, de catre furnizori responsabili fata de mediu.

Design de calitate

Nu e usor sa oferi un design atragator si functionalitate, alaturi de calitate inalta, la un pret accesibil. Dar noua nu ne sta in fire sa alegem calea cea mai usoara. Lucrand impreuna cu producatori priceputi, designerii IKEA proiecteaza produsele asa incat sa utilizeze la maximum resursele disponibile. Suntem tot timpul in cautare de solutii inteligente pentru a raspunde nevoilor clientilor.

Produse si materiale

Ne straduim continuu pentru a ne asigura ca produsele si materialele folosite sunt adaptate pentru a reduce la minimum orice impact negativ asupra mediului si pentru ca produsele sa ofere maximum de siguranta clientilor. Costurile mici si utilizarea resurselor la maximum inca din faza de proiectare a produselor fac parte din ideea noastra de afaceri. Ne straduim sa folosim materii prime regenerabile si reciclabile.


Preturile mici sunt piatra de temelie a viziunii IKEA. Gandirea care sta la baza crearii intregii game IKEA este aceaa potrivit careia preturile mici fac ca produsele functionale si cu un design de calitate sa fie accesibile celor mai multi oameni. Ne straduim mereu sa facem lucrurile mai bine, mai simplu, mai eficient si intotdeauna cu grija de a reduce costurile.

Privim lucrurile altfel

Unul dintre dezvoltatorii de produse a hotarat sa foloseasca o usa pe post de blat de masa, dupa ce a vizitat o fabrica ce folosea panouri celular " o structura din lemn stratificat peste o baza de tip fagure – din care rezulta un material puternic, dar usor si cu un continut minim de lemn. Este o structura foarte eficienta in privinta costurilor si, pe deasupra, prietenoasa cu mediul si este folosit astazi in fabricarea produselor IKEA, un exemplu fiind masuta LACK" incepand inca din 1980.

Dezvoltarea Gamei IKEA

Designerii IKEA proiecteaza fiecare produs cu eticheta de pret in minte. Ei lucreaza foarte indeaproape cu furnizorii pentru a se asigura ca vor ajunge la pretul de pe eticheta inca din prima zi de lucru din fabrica. Si iau in calcul totul, de la maximizarea echipamentului de producţie si a materiilor prime, până la folosirea celor mai moderne tehnici si a celui mai fiabil design. Reusita tine de eficientizarea procesului de productie, reducerea deseurilor la cel mai mic nivel posibil, proiectarea produselor asa incat sa suporte ambalarea in pachete plate si asamblarea usoara de catre client. IKEA of Sweden dezvolta gama IKEA care contine aproximativ 8.500 de produse.

Distributia si achizitia

Grupul IKEA are aproximativ 31 de centre de distributie in 16 tari, care aprovizionaeaza magazinele IKEA. Are aproximativ 45 de birouri in 31 de tari. Acest lucru ne ajuta sa mentinem relatii stranse cei 1.350 de furnizori din 50 de tari.

Magazinele IKEA

Magazinele IKEA expun gama de produse in camere deja amenajate, oferind vizitatorilor solutii inspirationale de mobilare a propriei locuinte. Pentru a mentine preturile scazute, magazinele IKEA cumpara si transporta produsele in cantitati mari, sunt localizate in zone mai putin scumpe si transfera economiile obtinute din transportul si asamblarea produselor de catre client in buzunarele acestuia.


Cand am inceput sa lucram in domeniul retailului de mobilier, ne-am ales propriul mod de lucru: fiecare produs nou este creat pornind de la eticheta de pret. Acesta este modul de lucru al IKEA: maximizam folosirea materiilor prime pentru a indeplini nevoile si preferintele oamenilor, oferindu-le produse de calitate la preturi accesibile.

Conceptul IKEA este acela de a oferi o gama larga de produse de mobilier, accesorii si solutii functionale si cu un design de calitate, la preturi atat de scazute incat cei mai multi oameni sa si le poata permite.

Produsele de mobilier si decoratiuni cu un design de calitate sunt, cel mai adesea, create pentru cativa oameni - cei putini, care pot sa si le permita. De la inceput, IKEA a ales un drum diferit. Am hotarat sa fim de partea celor multi. Asta inseamna sa raspundem nevoilor oamenilor din toata lumea: oameni cu nevoi, gusturi, vise, aspiratii si venituri diferite; oameni care vor sa isi infrumuseteze casa si sa isi faca viata de zi cu zi mai buna.

Nu e greu sa faci mobila scumpa si de calitate: nu ai decat sa cheltui multi bani si sa lasi clientii sa plateasca. In schimb, sa faci mobila frumoasa si rezistenta la preturi scazute nu e tocmai usor - e nevoie de o abordare diferita. Trebuie sa gasesti solutii simple de a face economii in toate activitatile, procesele sau abordarile alese - mai putin in privinta ideilor.

Nu putem face totul singuri

Conceptul IKEA se bazeaza pe parteneriatul cu clientii nostri. Mai intai noi facem partea noastra, care incepe de la designerii nostri care muncesc impreuna cu furnizorii pentru a gasi solutii inteligente de a crea produse noi folosind metodele cunoscute. Apoi, responsabilii de achizitii cauta in toata lumea furnizori buni care sa ne ofere cele mai potrivite materii prime. Apoi, cumparam in volume mari, la nivel global, ca sa putem obtine cele mai bune costuri de achizitie, iar tu sa beneficiezi de cel mai mic pret.

Tu faci partea ta

Folosind catalogul IKEA si vizitand magazinul, iti poti alege singur mobila si o poti ridica din zona de autoservire. Intrucat majoritatea produselor sunt ambalate in pachete plate, le poti transorta usor acasa, unde iti va fi usor sa le asamblezi tu insuti. Asta inseamna ca nu vei plati pentru aceste servicii pe care le poti face usor si singur. Asadar, impreuna eonomisim bani pentru o viata de zi cu zi mai buna.

Istoric


Randurile ce urmeaza contin povestea magazinului infiintat in zona padurilor sudice ale Suediei care s-a transformat in decursul a peste 60 de ani intr-o experienta comerciala de mobila cunoscuta in mare parte din teritoriul lumii.

Fondatorul companiei IKEA, Ingvar Kamprad, s-a nascut in 1926 in Småland, sudul Suediei. Creste la Elmtaryd, o mica ferma de langa satul Agunnaryd. Inca de mic, Ingvar stia ca vrea sa construiasca o afacere.

Anii '20
La varsta de 5 ani, Ingvar Kamprad incepe sa vanda chibrituri vecinilor din apropiere si, pana la varsta de 7 ani, ajunge si la clientii care locuiau mai departe de casa lui, mergand cu bicicleta. Cand descopera ca poate cumpara chibrituri mai ieftine daca le ia en-gros din Stockholm, incepe sa le vanda cu bucata la un pret mic, reusind totusi sa obtina profit. De la vanzarea chibriturilor trece la vanzarea semintelor de flori, apoi la felicitari, la decoratiuni pentru pomul de Craciun si, mai tarziu, la creioane si pixuri.

Anii '40 - '50
Radacinile unui comerciant de mobila incep sa creasca. Ingvar Kamprad incepe sa dezvolte sistemul de retail IKEA. Aceasta perioada reprezinta pionieratului in privinta designului viitoarei game de mobilier IKEA, a posibilitatii de asamblare a produselor de catre client, a utilitatii catalogului si a unui showroom cu toate sub un singur acoperis, pentru cat mai multi oameni.

Anii '60 - '70
Incepe sa se contureze conceptul IKEA. Se deschid magazine noi IKEA si sunt create produsele-erou, precum fotoliul POANG si biblioteca BILLY. Conceptul IKEA este conturat in scris in "Testamentul unui Comerciant de Mobila", al lui Ingvar Kamprad.

Anii '80
IKEA se extinde pe noi piete precum SUA, Italia, Franta si Anglia. Apar noi produse ce vor deveni reprezentative pentru gama IKEA, cum ar fi KLIPPAN, LACK si MOMENT. IKEA incepe sa semene cu ceea ce este astazi.

Anii '90
IKEA creste si mai mult. Sectiunea IKEA pentru copii este introdusa in gama de produsesi o atentie deosebita este acordata solutiilor de mobilare a casei pentru familiile cu copii. Se formeaza Grupul IKEA, iar responsabilitatea fata de oameni si de mediul inconjurator devine o conditie pentru durabilitatea afacerii.

Anii 2000
IKEA se extinde pe si mai multe piete, cum ar fi Japonia si Rusia. Toate produsele pentru dormitor si bucatarie sunt amanuntit cercetate si incep sa fie prezentate in camere inspirational amenajate in cadrul magazinului. Aceasta perioada este prolifica si pentru proiectele sociale si de protectie a mediului inconjurator.

Originea suedeza

Designul suedez este o alta piatra de temelie a gamei de produse IKEA, care continua sa fie creata in Suedia. Produsele de mobilier si decoratiuni sunt moderne, dar nu de dragul tendintelor momentului, functionale si in acelasi timp atragatoare, cu grija fata de oameni si sigure pentru copii si reprezinta stilul de viata suedez proaspat si sanatos, datorita culorior si materialelor atent alese. Aceste idei sunt in stransa legatura cu faptul ca radacinile IKEA au pornit din Småland, sudul Suediei, unde oamenii muncesc mult si traiesc modest, folosind la maximum resursele limitate de care dispun.

Radacinile suedeze
Nu intamplator culorile siglei IKEA sunt galben si albastru. Acestea sunt culorile steagului suedez.

In Suedia, natura si casa sunt foarte importante pentru oameni. De altfe, una dintre cele mai reusite modalitati de a descrie stilul suedez de amenajare a casei este descrierea naturii - plina de lumina si aer curat, si totusi limitata si simpla.

Stilul de viata suedez

Suedia este, in general, asociata cu un stil de viata proaspat si sanatos. Acest stil de viata se reflecta in gama de produse IKEA. Prospetimea aerului curat se regaseste in culorile si materialele folosite si in impresia de largime pe care acestea o creeaza: lemn deschis la culoare, materiale textile naturale si suprafete netratate. Intr-o tara care in cea mai mare parte a anului este rece si intunecata, aceste spatii luminoase si deschise creeaza senzatia unei veri stralucitoare in interiorul casei tot timpul anului.

Influente istorice

La sfarsitul anilor 1800, artistii Carl si Karin Larsson au imbinat influentele clasice cu stilurile populare suedeze, mai calde. Ei au creat astfel un model reprezentativ pentru designul suedez care este astazi recunoscut in toata lumea. In anii 1950 stilurile modernismului si functionalismului s-au dezvoltat in timp ce in Suedia se dezvolta o societate bazata pe egalitatea sociala. Gama de produse IKEA, moderna - dar nu doar de dragul tendintelor momentului - functionala si in acelasi timp atragatoare, cu grija fata de oameni si sigura pentru copii, duce mai departe traditia suedeza care a inspirat-o in privinta mobilarii locuintei.

Toti venim din Smaland

Conceptul IKEA, ca si fondatorul sau, provine din Småland - o zona din sudul Suediei cu sol neroditor si resurse putine. Locuitorii de acolo sunt recunoscuti pentru ca muncesc mult, se multumesc cu putin si folosesc cu iscusinta resursele limitate de care dispun. Acest mod de lucru este vectorul care directioneaza activitatea IKEA catre mentinerea celor mai mici preturi posibile. Si asta fara a face niciodata vreun compromis in privinta calitatii. Suedia este renumita in toata lumea pentru siguranta si calitatea mai presus de orice indoiala, iar magazinele IKEA din lume ofera aceeasi calitate suedeza.

Societatea suedeza

IKEA a fost fondata pe vremea cand Suedia incepea sa devina un exemplu de asistenta si egalitate sociala. Si aceasta este o tema ce concorda cu viziunea IKEA. Pentru a le putea oferi o viata de zi cu zi mai buna celor mai multi oameni, noi lucram in parteneriat cu clientii. Daca acestia isi transporta si isi asambleaza singuri mobila, noi le-o putem oferi la un pret mai mic. Gama de produse este sigura si usor de folosit pentru copii si acopera nevoile intregii familii, fie tineri, fie adulti. Astfel, impreuna, contribuim la crearea unei vieti de zi cu zi mai buna pentru cat mai multi oameni.


Link-urile către catalog / cataloage, oferte, reduceri sau promoții din articolul IKEA - Cataloage IKEA - Catalog Oferte si reduceri IKEA sunt actualizate pentru luna august 2014 .

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...