Consulta noua editie a catalogului si gaseste cele mai mici preturi din Romania pentru: televizoare LCD, sisteme IT si laptopuri, aparate foto si video, masini de spalat sau combine frigorifice. Nu uita sa verifici si pachetele promotionale. Vino la ALTEX si profita de ocazie!

Aici gasiti ultimul catalog Billa, cu cele mai noi oferte si produse.





Pentru a accesa cataloagele Billa, dati click aici , aici sau aici.



Cum se prezinta Billa:



Departamentul Legume-Fructe



Fructe si legume mereu proaspete: asta este ce veti gasi, in fiecare zi, la BILLA! Puteti alege dintr-un sortiment bogat, adaptat sezonului, avand garantia ca in cosul dumneavoastra ajung doar soiuri atent selectionate, proaspat livrate si verificate de catre personalul nostru. In plus, promovam aprovizionarea cu produse de pe piata interna, deci majoritatea fructelor si legumelor de la BILLA provin chiar din cele mai sanatoase gospodarii romanesti.



Departamentul Delicatese



Delicatesele cele mai fine le gasiti la BILLA! La departamentul de DELICATESE din fiecare magazin BILLA, puteti incerca delicioase specialitati locale sau din bucataria internationala: de la preparate calde, pregatite cu grija de bucatarii nostri pana la cele mai fine branzeturi, mezeluri, salate, specialitati din peste sau mici gustari.



Departamentul Carne



Cea mai buna calitate certificata a carnii! Garantata de BILLA!

Sortimente variate, calitate impecabila, impachetari potrivite, prospetime de neegalat, preturi avantajoase! Iata cateva dintre atributele Departamentului de Carne de la BILLA. In plus, existenta in majoritatea filialelor BILLA a propriilor unitati de transare si respectarea celor mai inalte standarde privind alegerea furnizorilor de carne proaspata asigura clientilor cea mai buna calitate a carnii!



Departamentul Panificatie



Bine ati venit în lumea minunata a produselor de panificatie proaspat scoase din cuptor, de la BILLA! Aici descoperiti variante delicioase de specialitati de panificatie şi produse de patiserie pentru toate gusturile: chifle, cornuri, baghete si multe altele. Si toate acestea: proaspat scoase din cuptor! Pentru ca la BILLA toate aceste specialitati se coc zilnic, direct in magazin. Convingeti-va singuri in orice magazin BILLA!



Departamentul Lactate



O bogata oferta de produse lactate va asteapta in fiecare zi la BILLA: de la iaurturi delicioase sau lapte proaspat pana la branzeturi si specialitati din branza, din cele mai variate. Toate acestea aprovizionate zilnic, de la furnizori atent selectionati, astfel incat micul dejun sa devina un adevarat festin!



Departamentul de Vinuri



Delectati-va la raionul de vinuri de la BILLA, cu cele mai variate soiuri si buchete! De la vinurile de proventienta locala si pana la consacratele vinuri din Franta, Spania, Italia, Chile si Africa de Sud sortimentul de vinuri de la BILLA, satisface pana si cele mai pretentioase gusturi!





Controlul calitatii



Inainte de inceperea lucrului, toti angajatii din carmangeriile BILLA trebuie sa respecte cele mai stricte norme de igiena. Nu este permis ca imbracamintea personala sa intre in contact cu echipamentul de lucru, mainile trebuie spalate si dezinfectate inainte de fiecare activitate.



Furnizorii de carne sunt atent alesi, marfa livrata fiind supusa unui strict control calitativ. Eticheta de origine, precum si depozitarea marfii la temperatura optima (2-4 grade Celsius), in conditii de maxima igiena, sunt criteriile de baza care trebuie indeplinite pentru ca marfa sa poata intra la vanzare.

In fiecare filiala BILLA, angajatii nostri verifica atat calitatea carnii cat si respectarea celor mai stricte norme de igiena in spatiile de lucru si depozitare. In plus, medicii veterinari si inspectori specializati sunt permanent trimisi in controale neanuntate in fiecare filiala din teritoriu.



Carnea proaspata este zilnic transata si ambalata, pe fiecare produs existand eticheta care garanteaza termenul de valabilitate. Diversele sortimente de carne sunt amabalate in pachete de dimensiuni variate, fiecare client avand posibilitatea de a gasi exact pachetul cu greutatea dorita.

La cerere, specialistii nostri va stau la dispozitie pentru a prelua diverse comenzi speciale de transare sau ambalare precum si pentru a va oferi sfaturi competente in domeniu.

Toti angajatii nostri sunt periodic scolarizati de catre medici veterinari si inspectori specialisti.

Pentru a accesa cataloagele Cora actualizate, dai click aici.





Despre Cora, hypermarketul preturilor mici

1850 - Inceputul istoriei



In 1850, trei frati, mostenitori ai negustorului belgian de vinuri Jacques Delhaize, inventeaza si pune in practica un concept ce avea sa marcheze istoria comertului: sucursalismul - un antrepozit central care aprovizioneaza puncte de vanzare. Unul dintre cei trei frati, Louis Delhaize, isi va dezvolta propria societate care se afla la originea grupului Louis Delhaize de astazi.



1974 - Nasterea marcii Cora



La inceputul secolului XX, mostenitorii fratilor Delhaize (Georges si Rene) au trecut frontiera belgiana si s-au stabilit in nordul si respectiv estul Frantei. Primul a infiintat les Docks du Nord la Lille. Cel de-al doilea a cumparat firma Sanal din Nancy si Sadal din Strasbourg. In 1929, unul dintre nepotii acestora, Andre Bouriez intra in grupul Sanal cu dorinta de a ajunge la conducerea firmei. Insa in anul 1945, un grup concurent, Mielle, preia controlul grupului Sanal Sadal. In anul 1965 Andre Bouriez devine presedintele grupului Mielle-Sanal-Sadal, dupa ce il apropiase de grupul les Docks du Nord. Inca din anul 1968, grupul incepe sa fie interesat de conceptul de hipermarket, iar in 1974 este infiintata marca Cora.



1975 - Expansiune si succes



Philippe Bouriez este numit presedinte al grupului in 1975, marcand inceputul unei dezvoltari de succes. In prezent, cu asocieri si franciza exista 81 de hipermarket-uri sub sigla Cora, in Franta, Romania, Ungaria, Belgia si Luxemburg, iar grupul este intr-o continua expansiune. In total, peste 22.000 de salariati se straduiesc in fiecare zi sa asigure clientilor cele mai bune servicii, produse si preturi.

In catalogul Domo veti gasi televizoare, DVD & Home Cinema ,Audio pentru acasa, Audio portabile, Echipamente pentru masina, Navigatie GPS, Entertainment, Accesorii AV, Accesorii Electrice, Disco Sound & Light, Aer conditionat, Masini spalat & Uscatoare, Masini de spalat vase, Aparate mici de bucatarie, Cuptoare, Aparate frigorifice, Aragazuri & Hote, Aparate incorporabile, Home Comfort, Aspiratoare, Produse de ingrijire personala, Ingrijire tesaturi, Calculatoare, Tablete & eBook Readere, Monitoare, Imprimante, Componente & Periferice, Jocuri si Console, Stocare Date, Accesorii IT, Software, Foto - Video, Telecom & GSM, Retelistica, Canapele, Scaune & Fotolii, Masute de cafea, Fotolii & Huse masaj, Saltele gonflabile, Produse SPA, Mobilier de baie, Sanitare, Baterii baie, Accesorii pentru baie, Mobilier de bucatarie, Mobilier mic, Jucarii de plus, Jucarii 3+ ani, Jucarii 0-2 ani, Jocuri educative, Jucarii cu telecomanda, Console si jocuri TV, Jucarii de exterior, Rechizite etc.

Pentru a accesa catalogul Domo, cu ultimele oferte si promotii de la Domo, dati click aici.



Aici gasesti ultimele cataloage Bricostore, actualizate cu oferte si reduceri la zi.





In catalog vei gasi urmatoarele categorii de produse, in special pentru amenajari si constructii:



Gradina



Masina de tuns iarba

Masina pentru gradina

Unelte pentru gradina

Irigatii

Pompe-piscine

Seminte-bulbi

Ingrasaminte, tratament

Produse de sezon

Gratare

Ghivece

Plante de interior

Plante de exterior

Produse diverse gradina

Cabana lemn-fier



Constructii



Caramida, boltari, rigips

Bârne

Izolatie

Sistem scurgere

Acoperisuri si tigle

Prafuri

Decoratiuni exterioare

Garduri-porti

Produse Tehnice

Produse din fier



Sanitare



Baterii

Obiecte sanitare

Obiecte Toaleta

Accesorii baie

Mobilier baie

Cabina de dus

Sifoane, teava evacuare

Incalzire cu lemn

Incalzire cu apa

Alimentare apa-incalzire

Calorifere, centrale termice



Lemn



Lambriuri

Parchet masiv

Parchet laminat

Usi

Ferestre

Scari

Polite

Mobilier bucatarie

Panouri, Plăci

Chiuvete de bucatarie



DecoratiuniGalerii de perdele



Jaluzele

Tesaturi pentru draperii

Perdele

Tapet

Acoperitori tavan-pereti

Decoratiuni bucatarie

Rame si tablouri

Articole sezoniere



Electrice



Intrerupatoare si prize

Cabluri

Accesorii fixare

Tablouri sigurante

Antene si telefoane

Corpuri tehnice de iluminat

Sisteme de ventilare

Incalzire electrica

Iluminare interioara

Becuri

Iluminare exterioara



Unelte



Organizatore

Masina de gaurit

Polizor unghiular

Slefuitoare

Alte masini

Masini speciale

Masini profesionale

Scule de mana

Scule pt-taiere manuala

Scule pentru masurare

Protectie, ergonomie

Sudura-lipire

Unelte pentru zidarie

Aparate de curatat

Cutii şi accesorii



Vopsele



Vopsea lavabila

Vopsea glicerica

Vopsea speciala

Vopsea pentru lemn

Intretinere lemn

Vopsea pentru exterior

Adezivi

Izolatori

Produse preparatoare

Aricole menaj

Unelte pentru vopsit



Acoperiri sol



Covoare

Mochete

Linoleum

Mochete si pvc

Gresie

Faianta baie

Faianta bucatarie

Accesorii faianta



Feronerie



Elemente de fixare

Securitate casa

Inchizatori mobilier

Clante si accesorii

Mobilier



De asemenea, in cataloagele Bricostore veti gasi diverse ghiduri si sfaturi utile pentru amenajari, gradinarit si constructii:





Cum se prezinta Bricostore:



Grupul francez Bricostore face parte din compania BRESSON, o companie care a fost creata cu mai mult de 150 de ani in urma. Inca de la inceputuri, compania a avut ca obiect de activitate comertul cu amanuntul. In acest moment compania BRESSON detine in Franta supermagazinele alimentare Monoprix si spatiile comerciale But, destinate articolelor de mobilier.



In Romania, Bricostore vine in intampinarea dorintelor clientilor sai cu cele mai potrivite produse, idei si servicii pentru renovarea, construirea si amenajarea casei si gradinii.



Printre acestea se numara cele mai noi tehnologii si materiale de constructii, o gama larga de articole sanitare, unelte si scule, feronerie, vopsele, produse electrice, produse din lemn, decoratiuni interioare, plante si mobilier de gradina.



In plus, Bricostore ofera si o gama larga de produse exclusive, pe care clientii nu le pot gasi decat aici: GO/ON sau BRICOLINE.



Pe langa oferta diversificata de produse si utilitati, alaturi de un excelent raport calitate - pret, Bricostore aduce si o gama completa de servicii: drive-in pentru materiale de constructii, inchiriere de unelte si scule, mixare vopsele, inramare de tablouri, confectionare de perdele si decupare placi din lemn si sticla.



Toti clientii pot beneficia inca din prima zi de un sistem de recompensare a fidelitatii, Bonus Card sau Partener Card, avand astfel acces la mai multe avantaje: clientii sunt anuntati periodic despre oferta curenta, despre noutatile aparute, de promotiile care se desfasoara in magazin si alte evenimente importante.



Luna de luna, Bricostore pune la dispozitia celor interesati un catalog cu produse la preturi speciale. Astfel clientii beneficiaza in permanenta de cea mai buna oferta si de cele mai mici preturi. In plus, Bricostore vine si cu o serie de cataloage speciale, dedicate unei activitati sezoniere unde prezentam toata gama de produse selectionate si ii ajutam pe clienti cu recomandarile noastre, sfaturi si consiliere gratuita.



Locatia magazinelor noastre sunt parcurile comerciale (de obicei in vecinatatea unui hipermarket) si au o suprafata intre 8.000 si 14.000 mp fiecare.



Magazine Bricostore deschise in Romania

■Militari, Bucuresti - martie 2002

■Pantelimon, Bucuresti - noiembrie 2003

■Orhideea, Bucuresti - noiembrie 2004

■Brasov - iunie 2005

■Ploiesti - noiembrie 2005

■Baneasa, Bucuresti - mai 2006

■Constanta - octombrie 2006

■Pitesti - decembrie 2007

■Arad - mai 2008

■Braila - septembrie 2008

■Focsani - noiembrie 2008

■Suceava - noiembrie 2008

■Oradea - decembrie 2008

■Calarasi - iunie 2009

■Drobeta - februarie 2011

■Deva - in curand

Aici gasiti cel mai nou catalog Hervis Sport ( Catalogul Hervis Sport ), cu oferte si reduceri de la Hervis Sport, continand articole de incaltaminte sport, imbracaminte sport, biciclete, accesorii sport, vacanta etc., 60% din produse apartinand marcilor sport consacrate - Adidas, Nike, Puma, Columbia, Mammut, Wilson, Kettler, Scott, Fischer, Atomic etc, iar 40% marcilor proprii – Kilimanjaro, X-Fact, Denali, Benger, Seems etc.



Ultima varianta a catalogului Hervis Sport o gasiti de asemenea aici si aici.



Cum se prezinta Hervis Sport:


Compania Hervis Sports, infiintata in anii ´70 in Austria, are o traditie de peste 30 de ani in domeniul comercializarii de articole sportive de cea mai inalta calitate, la cele mai bune preturi si cu cele mai atractive oferte.



Magazinele Hervis Sports reprezinta un concept multi-brand, cu 60% din produse apartinand marcilor sport consacrate - Adidas, Nike, Puma, Columbia, Mammut, Wilson, Kettler, Scott, Fischer, Atomic etc, iar 40% marcilor proprii – Kilimanjaro, X-Fact, Denali, Benger, Seems etc.

Hervis Sports apartine 100% Grupului Spar Austria.

Aici gasesti ultimul CATALOG KIKA - Cataloage KIKA - , precum si oferte si reduceri de la KIKA.



De asemenea, de aici puteti descarca pliantele si cataloagele reviste KIKA.









Catalogul contine oferte si produse oferite prin Kika, din categoriile : băi, birouri, bucătării, cook shop şi menaj, copii şi tineret, corpuri de iluminat, covoare orientale, decoraţiuni, mobilier dining & living, dormitoare, electrocasnice, amenajari holuri, lenjerii de pat şi textile, living, mic mobilier, pardoseală, perdele, tapet şi accesorii zugrăvit, Young Style, grădină etc.



Cum se prezinta kika:





„O viaţă mai frumoasă şi amenajarea individuală a locuinţei - calitate ridicată la cele mai bune preţuri. kika oferă o gamă largă de mobilier şi amenajări interioare pentru toate gusturile şi posibilităţile.



În 2011 concernul kika sărbătoreşte peste 100 de ani de experienţă în domeniul mobilierului şi decoraţiunilor interioare. kika se numără printre cele mai mari firme de mobilier din Europa - este o afacere de familie de patru generaţii şi este bine pregatită pentru a face faţă provocărilor generate de pieţele aflate în permanentă schimbare." Paul Koch, MBA.



Despre kika

•Se numară printre cei mai mari comercianţi de mobilier şi decoraţiuni din Europa.



•Acţionarul unic al grupului kika este familia Koch

•Se extinde în ţările est europene.

•kika a lansat afaceri şi în sistem de franciză.



kika



32 de magazine în Austria, 6 în Ungaria, 7 în Cehia, 2 în Slovacia, 2 în Croaţia şi câte 1 în Serbia şi România. Deschiderea altor magazine kika este deja planificată. Cu Franciza kika compania devine francizor şi în 2009 deschide primul magazin din Moscova, în sistem de franciză. Urmează alte magazine în Rusia şi în Israel.



Istoria unui succes



Rudolf Leiner Senior, a cumpărat 1910 primul magazin Leiner de lângă primăria din St. Pölten, astfel începând istoria unui succes. În 1973, Dr. Herbert Koch, ginerele lui Rudolf Leiner Junior şi în prezent preşedintele consiliului de administraţie al companiei, a deschis primul magazin de mobilier şi decoraţiuni kika. Conceptului i s-a adăugat şi gama „Cash & Carry", fiind nou şi promiţător. Clienţii îşi puteau transporta şi monta singuri mobilierul - pentru piesele voluminoase se putea închiria un microbuz la un preţ foarte avantajos - şi astfel economiseau costurile de transport. Conceptul de tip „Cash & Carry" a revoluţionat Austria şi a avut un mare succes. Ceea ce la început a fost un simplu magazin, s-a transformat rapid într-un magazin de mobilier şi decoraţiuni ce oferă servicii complete, având o gamă foarte largă de produse şi facilităţi.



Mobilier şi decoraţiuni



Sortimentul de produse din cele peste 68 de magazine cuprinde peste 50.000 de articole. Clienţii beneficiază de o ofertă bogată de produse, începând de la accesorii practice până la soluţii complete de amenajare premium. Sub motto-ul „Totul sub acelaşi acoperiş", kika oferă şi servicii de tipul livrare, montare, măsurare, proiectare, preluare de mobilier vechi, racordare la instalaţiile electrice şi de apă şi multe altele.



Cheia succesului - Angajaţii



Aproximativ 7.700 de angajaţi motivaţi sunt mereu la dispoziţia clienţilor. Trainingurile de specializare oferă multiple posibilităţi pentru o carieră de succes şi dezvoltare profesională. Pe lângă achiziţii, vânzări, marketing şi logistică, angajaţii noştri vă oferă consultanţa necesară pentru a obţine oferta care vi se potriveşte cel mai bine. Competenţa de cea mai înaltă calitate a serviciilor face din kika partenerul de încredere.



Trendsetter



Managerii de produs iau parte la toate târgurile de specialitate şi constată cele mai noi tendinţe în domeniul mobilierului şi al amenajărilor interioare, pentru a le putea oferii mai apoi clienţilor noştri.



Expansiunea kika



Grupul se află într-o permanentă expansiune, datorită dezvoltării economice şi politice a Europei Centrale şi de Est şi a extinderii Uniunii Europene. kika a dezvoltat un concept integrat ce se potriveşte consumatorilor Europei Centrale şi de Est: un cămin mai frumos, amenajarea individuală a locuinţei, soluţii de mobilier şi decoraşiuni pentru toate gusturile şi posibilităţile. În alegerea locaţiilor pentru plasarea magazinelor se preferă zone comerciale mari. Lucrările de construcţie se fac în colaborare cu firme locale.



Franciza kika



Firma kika este tot mai prezentă pe plan internaţional. Conceptul de succes kika este transpus la nivel mondial în 2006, odată cu înfiinţarea firmei kika Franciză. Un sistem logistic bine pus la punct asigură livrarea continuă, cu mobilier şi accesorii moderne din toată lumea.



În Rusia expansiunea continuă în ritm alert. După filialele din Moscova, Samara, Krasnodar şi Rostov/Don, în martie 2011 s-a deschis o noua filială la Voronej. Anul acesta este prevăzută deschiderea încă a unei filiale la Moscova. Inaugurarea primului magazin kika din Israel, la Netanya, în nordul Tel Aviv-ului, se va face în toamna lui 2011.



Centrul de logistică - St. Pölten



Cu o suprafaţă de depozitare de aproape 100.000 m² şi 30.000 de stelaje pentru depozitare, visele clienţilor devin realitate. Lunar sunt furnizate în medie 41.000 m³ de produse.

Aici gasiti catalogul Real Hypermarket ( toate cataloagele cu oferte si reduceri Real Hypermarket, in functie de locatia magazinului ). In catalogul hypermarketului REAL veti gasi produse alimentare, haine, imbracaminte si incaltaminte, electronice, electrocasnice etc.





Cum se prezinta real :

real,- o companie a METRO GROUP



METRO GROUP este unul din cele mai importante grupuri de comert international si cu amanuntul, aflat pe locul trei in lume. La ora actuala METRO GROUP este prezent in 33 de tari, unde detine peste 2.100 de magazine in care lucreaza in jur de 290.000 de angajati.



METRO AG este firma de management strategic al grupului care detine mai multe divizii de vanzari, independente una de cealalta fiecare raspunzand de functionarea propriilor afaceri:



- Metro/Makro Cash & Carry

- real,-

- Media Markt, (magazin de vanzare cu amanuntul in domeniul electronicelor)

- Saturn (magazin de vanzare cu amanuntul in domeniul electronicelor)

- Galeria Kaufhof (un lant de magazine pe raioane).



Fiecare dintre acestea beneficiaza de larga competenta in domeniul vanzarilor cu amanuntul si forta inovatoare a intregului grup.



Grupul isi datoreaza extraordinara eficienta companiilor de servicii unitare ale METRO GROUP, care aduna intr-un singur loc servicii pentru toate directiile de vanzari. Printre altele, aceste servicii includ achizitii, logistica, tehnologie informatica si finante.



real,- o marca de succes



In cadrul METRO GROUP, real,- reprezinta conceptul de succes al hipermarketului cu autoservire intr-un spatiu mare de vanzare cu amanuntul.



Conceptul hipermarketului real,- aduce succesul deoarece el combina accesul simplu al clientului la produse, dimensiunile generoase ale spatiului, structura clara a gamei de produse si un sortiment cuprinzator la preturi competitive.



Intr-un spatiu de vanzari cu suprafata de 6.000-10.000 metri patrati clientul gaseste rapid si cu usurinta toate produsele de uz cotidian, de la mancare, trecand prin electrocasnice si pana la imbracaminte.



In fiecare zi isi fac cumparaturile aici un milion de clienti in Germania, si peste o jumatate dintre acestia vin la magazinele real,- cel putin o data pe saptamana.



Lantul de magazine real,- cuprinde 329 de magazine in Germania si 109 in strainatate*.



In segmentul hipermarketurilor real,- detine o pozitie de frunte pe piata, atat in Germania cat si in strainatate.

* date valabile la 30 Aprilie 2010

Aici gasiti catalogul D-mail (Catalog Dmail), dar si alte cataloage Dmail ( Cataloage D-mail: D-MAIL•D-Mail Iunie 2011, D-Mail Mai 2011, D-Mail Aprilie 2011, Dmail Martie 2011, D-GARDEN•D-Garden Martie 2011, D-COMFORT•D-Comfort Primavara 2011, SUPERDISCOUNT•D-Mail Mai 2011, •D-Mail Aprilie 2011, •Dmail Martie 2011 ) cu oferte, promotii si reduceri D-mail.



In aceste cataloage veti gasi produse din categoriile: IDEI DE CADOURI ( Cadouri pentru bunici, Cadouri pentru copii, Cadouri pentru ea, Cadouri pentru el, Cadouri pentru prieteni ), TEHNOLOGIE ( Accesorii PC, Articole de iluminat, Ceasuri si termometre, Diverse electronice, Hi-Tech, Siguranta casei ), TIMP LIBER ( Accesorii auto/moto, Hobby si bricolaj, Sport si divertisment, Turism si vacante ), CASA SI BIROU ( Curatenie si igien, Design si decoratiuni, Economiseste spatiu, Idei racoroase, Original pentru casa, Totul pentru baie, Utile in orice birou ), INGRIJIRE ( Incaltaminte Walkmaxx, Frumusete si intretinere, Idei calduroase, Pentru sanatate ), BUCATARIE ( Accesorii din silicon, Accesorii microunde, Bucataria practica, Desert si prajituri, Electrocasnice, Salveaza spatiul, Special pentru vin ) etc.



Cum se preznta D-mail:



DRAGI CITITORI,



D-MAIL DE AZI ÎN CASA DVS.!!!



A venit si momentul României! Va propunem o noua formula de informare si achizitionare ,a unor produse cu adevarat ORIGINALE.



De câte ori v-ati aflat în situatia de a nu sti ce sa alegeti pentru o zi festiva? De câte ori ati avut nevoie de produse ce nu se gasesc la magazinul din colt si ati fost prea obosit sa mai faceti kilometri în cautarea acestuia. Pentru a va scuti de oboseala si a va oferi în acelasi timp placerea cumparaturilor acum exista D-MAIL.



CINE SUNTEM NOI?



Experienta internationala, profesionalismul si creativitatea grupului D-MAIL a permis selectionarea celor mai bune produse si a determinat pozitia în topul firmelor de succes europene.



În România a aparut recent dezvoltând aceleasi standarde ca si în celelalte tari.



Scopul nostru este acela de a va oferi produse originale si utile la un pret accesibil astfel încât Dvs. SA LE ALEGETI pe cele mai interesante.



CE ADUCEM NOU? UNICUL CATALOG CU ADEVARAT SPECIAL!!!



Nu numai oferta vasta pe care o vom prezenta (- 1500 de produse conform standardelor CE -) dar mai ales solutiile INTELIGENTE SI ORIGINALE care vi le propunem. În afara valorii lor practice veti descoperi ca aceste lucruri aparent "mici" va vor imbunatati viata.



Nu mai aveti nevoie sa va luptati cu aglomeratia din magazine, sa stati la cozi sau sa va indispuna impolitetea doamnei de la raion. Acum nu trebuie decât sa va numarati printre norocosii posesori ai CATALOGULUI D-MAIL, sa alegeti produsele favorite…iar de restul ne ocupam noi.



PRIMIREA CATALOGULUI:

•Vor exista 5-6 editii ale CATALOGULUI D-MAIL pe an an.

•Catalogul este GRATUIT si îl veti putea primi numai daca va înscrieti în baza noastra de date ;

•Comanda minima este de 69,8 ron, pret final.

•Odata cu prima comanda veti primi un cod de client, iar valoarea totala a comenzilor dumneavoastra va va da dreptul la informatii privind preturi preferentiale sau oferte promotionale.

•Urmariti produsele la care aveti discounturi si ofertele de pe site

•Preturile înscrise în dreptul fiecarui produs sunt preturile finale. Transportul se va achita de catre client si este cuprins intre 14,00 Ron si 50Ron in functie de modul de expeditie si adresa de destinatie a coletului

•Comenzile le puteti face on line la www.dmail.ro sau conform datelor din catalog



Nu uitati sa lasati numarul Dvs. de telefon pentru confirmare si sa scrieti toate datele cerute.

Aici gasesti catalogul Internity Cosmote ( cele mai noi oferte de telefoane si accesorii din catalogul Internity Cosmote):





In catalogul Internity Cosmote veti gasi: Telefoane Alcatel, Apple, BlackBerry, HTC, LG, Motorola, Nokia, Samsung, Sony-Ericsson, ZTE, Tablete, Laptopuri HP, Acer, Modemuri, Accesorii IT, Accesorii, Incarcatoare, Incarcatoare auto, Huse, Headset, produse pentru transmisie de date, Baterii, acumulatori, Car Kit si altele, in functie de oferta din cel mai nou catalog Internity. De asemenea, pot exista oferte de servicii, abonamente Cosmote, Internet Mobil, Cosmote Muziton, Portabilitate, Program loializare, Pachete prepaid, Cartele Cosmote etc.



Cum se prezinta Internity:



Avenir Telecom Romania, parte a grupului international Avenir Telecom, reprezinta unul dintre cei mai mari distribuitori de echipament si servicii de telecomunicatii din Europa detinand peste 680 de magazine in 6 tari: Franta, Marea Britanie, Portugalia, Spania, Bulgaria, Romania. Listat la Bursa de Valori din Paris, grupul francez continua sa-si consolideze pozitia pe piata GSM prin strategia sa multi-channel, de retailer si de distribuitor.



Conceptul de magazin specializat in telefonie mobila implica o experienta unica pentru client, datorata atat unui mediu de cumparaturi simplu si bine organizat, cu atmosfera prietenoasa si atitudine profesionista, dar si a varietatii de produse disponibile la raft, a serviciilor pre- si post-vanzare. In prezent, reteaua detine 106 de magazine, amplasate preponderent in centre comerciale, pozitionate strategic pentru a facilita accesul clientilor.



Internity, marca prin care Avenir Telecom opereaza in Romania pe segmentul retail, ofera produsele si serviciile operatorului de telefonie mobila Cosmote , dar si o gama de produse si accesorii GSM proprii. Internity confirma pozitia de furnizor de servicii totale de telecomunicatii oferind o gama larga de produse si servicii GSM care sa faciliteze o experienta inovatoare de conectare internumana, acasa sau la birou, prin comunicare, distractie si interactivitate, design si functionalitate.



In parteneriat cu Cosmote, Internity promoveaza pachete de servicii si telefoane mobile perfect adaptate nevoilor consumatorilor,promotii dedicate si programe de loializare, punand accent pe calitate la cel mai bun pret. Cea mai variata gama de accesorii GSM este prezenta in magazinele Internity pentru a intampina cu succes dorinta clientilor de a personaliza si accesoriza telefoanele cu cele mai noi si la moda echipamente.

Aici gasiti catalogul Jisk, precum si ultimele oferte. reduceri si promotii de la Jisk:





Cum se prezinta Jisk:



JYSK – este o întreprindere daneză, care comercializează un spectru larg de mărfuri casnice şi care propune clienţilor săi produse de o calitate înaltă la cel mai redus preţ. În magazinele JYSK din Riga şi Liepae Veţi găsi, tot ce vă este necesar în casa Dumneavoastră pentru viaţa de zi de zi – de la mobilă pînă la şerveţele, şi toate acestea într-un singur magazin. De la JYSK Dumneavoastră puteţi achiziţiona cele mai variate mărfuri textile: lenjerie de pat, plapume, perne, feţe de masă, corturi, saci de dormit, precum şi mobilă pentru locuinţe şi grădini, aparate de iluminat, lumînări, şerveţele şi o mulţime de alte lucruri utile. Compania a fost fondată de către întreprinzătorul danez LARS LARSEN. El provine dintr-o familie daneză simplă. În anul 1979, în scopul creării unei reţele vaste de magazine, el a deschis în Danemarca primul său magazin. El a realizat acest lucru cu succes, iar mai tîrziu această idee a fost preluată de întreprinzători din alte ţări.



Abrevierea JYSK – este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlandia şi în limba daneză semnifică calităţi cum ar fi simplitatea, onestitatea şi conştiinciozitatea. JYSK – este compania în care puteţi avea încredere. În prezent magazinele JYSK activează în lumea întreagă: în Romania, Bulgaria, Letonia, Lituania, Estonia, Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Polonia, Cehia, Ungaria, Germania, Austria, Grenlanda, Islanda, Rusia, Ucraina, Georgia, Spania, Sua, numărul lor total depăşind cifra de 1000.

Aici gasiti cel mai nou catalog cu oferte Kiabi online ( oferte, reduceri si promotii Kiabi ), in limba franceză, cu articole noi în fiecare lună, pentru toată familia! Din pacate, acest magazin exceptional s-a retras din Romania, din aceasta cauza ofertele fiind doar pe siteul original.

Moda la preturi mici - Articole noi în fiecare lună, pentru toată familia!





Cum se prezenta Kiabi Romania:



Peste 30 de ani de experienţă şi o marcă inovatoare



1978... Inceputul

A oferi fiecăruia articolele de modă preferate la preţuri mai mult decât accesibile : cu acest concept simplu Kiabi a revoluţionat piaţa de distribuţie a textilelor la sfârşitul anilor ‘70. La baza acestui pariu îndrăzneţ a fost Patrick Mulliez, care a deschis primul magazin la Roncq , pe o suprafaţă de 1000 m².



1978-1988... Recunoaşterea

Deşi pariul a fost îndrăzneţ, el s-a transformat repede într-un succes. Intr-un interval de 10 ani Kiabi a reuşit să impună conceptul său « moda la preţuri mici ». Rezultatul : în 1998, exista deja o retea de 35 de magazine şi 1 500 de angajaţi participau activ la dezvoltarea brandului.



1993- 1996... Dezvoltarea internaţională

După Franţa, Kiabi începe să cucerească Europa. Prima ţintă a fost Valencia, în Spania, unde Kiabi a deschis primul magazin în 1993. In 1996, Kiabi a decis să se dezvolte şi în Italia, mai precis la Milano. O dezvoltare internatională care urmăreşte deschiderea continuă de noi magazine în aceste 2 ţări, precum şi în Romania !



1999-2000... Inovaţia

Kiabi ştie să se adapteze la schimbările şi tendinţele pieţei ! Astfel, pentru a răspunde noilor cerinţe din partea clienţilor, a fost creat primul site on-line.



2005-2009... Perioada francizei

Deschiderea de noi magazine în franciză este una dintre soluţiile puse în practică de Kiabi pentru a putea fi cât mai prezent pe piaţa franţuzească. Dar nu este singura ! Astfel, începând cu anul 2005, Kiabi s-a implicat într-o politică importantă de francizare. Aceleaşi preţuri, aceleaşi produse, aceeaşi calitate a serviciilor. In 2009, exista o reţea de peste 30 de magazine Kiabi în franciză. In 2010, sunt prevăzute alte 125.



2010-2012... Ambiţii noi

« Credem în viitor », aceasta ar putea fi filozofia actuală la Kiabi. Departe de a se mulţumi cu succesul său actual, compania se bazează pe cei 8 500 de angajaţi pentru a se putea dezvolta în continuare şi pentru a se extinde în zone noi.



Atitudinea KIABI



Nimic nu este întâmplător, cu atât mai puţin succesul ! Acesta se datorează în primul rând talentului echipei Kiabi. Angajaţii noştri sunt mândrii că lucrează în cadrul unei companii în continuă dezvoltare care oferă produse de calitate la preţuri mici pentru întreaga familia. Plăcerea de a lucra este un alt motiv pentru care Kiabi a devenit leader pe piaţa textilelor din Franţa. Aceasta nu este doar o filozofie, este chiar atmosfera de lucru în relaţia cu clienţii noştri şi din cadrul companiei. Dovada acestui fapt este că 82% dintre angajaţi se declară încântaţi să lucreze la Kiabi !



Dacă astăzi clienţii ne sunt fideli, este pentru că avem încredere în competenţele si profesionalismul angajaţilor;



Dacă astăzi clienţii ne zâmbesc, este pentru că la Kiabi angajaţii lucrează într-un mediu profesional plăcut în care domnesc respectul şi convivialitatea ;



Dacă astăzi clienţii ne apreciează produsele, este pentru că angajaţii Kiabi doresc să se autodepaşeasca şi sunt formaţi pentru a fi cei mai buni. Obiectivul ? Să raspundă înaintea tuturor la aşteptările clienţilor !

Pentru a accesa catalogul ofertele si reduceri Kaufland de saptamana aceasta, dati click aici.
Pentru a accesa ofertele cu reduceri Kaufland de saptamana viitoare, dati click aici.





Cum se prezinta Kaufland:

Au trecut deja peste 5 ani, de când Kaufland se numară printre cele mai populare locaţii de cumpărături din România. Astăzi, clienţii noştri sunt mulţumiţi deoarece pot alege pentru a-şi face cumpărăturile, din peste 1 000 de magazine Kaufland din România, Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia, Bulgaria şi Germania, şi pot profita astfel din plin de toate ofertele şi serviciile noastre.

Kaufland îţi mulţumeşte! Îţi mulţumim, dragă client, deoarece fără tine, această dezvoltare: peste 1 000 de magazine în Europa, nu ar fi fost posibilă!

Ţelul nostru comun este satisfacţia clientului!
Ceea ce ne dorim, este să revii întotdeauna cu plăcere la noi. De aceea îţi oferim zilnic mai multe garanţii şi servicii pentru a vă putea bucura de plăcerea cumpărăturilor în cele peste 1000 de magazine Kaufland din Europa.

Garantăm cumpărături avantajoase!
Serviciile şi garanţiile oferite de noi îndeplinesc toate aşteptările. Garantăm zilnic: schimbul de produse, rapiditatea la casele de marcat, calitatea controlată a produselor şi prospeţimea absolută, alături de servicii de calitate, deoarece la noi clientul se află întodeauna în centrul atenţiei.

La Kaufland calitatea este importantă. În fiecare zi vom face tot posibilul, astfel încât să vă oferim cea mai bunăcalitate. Produsele noastre sunt supuse periodic testelor prin intermediul institutelor de verificare independente şi au fost deja premiate de mai multe ori.

În plus, ne-am angajat în stabilirea celor mai înalte standarde de calitate ale produselor noastre şi de a căuta noi furnizori în mod constant, ce respectă cu atenţie aceste standarde. Aflaţi mai multe despre standardele noastre de calitate.

Aici gasiti Catalog Penny Market ( cataloage Penny Market si Penny Market XXL ), pliante cu oferte, reduceri si promotii Penny Market. Reducerile si ofertele Penny Market le gasiti aici.


Cum se prezinta Penny Market si Penny Market XXL :

Istoria concernului REWE

Grupul REWE este unul dintre liderii europeni în comerţul alimentar de la înfiinţarea sa în anul 1927.

Grupul REWE a ajuns de la un comerciant local la un concern multinaţional aflat într-o continuă dezvoltare şi perfecţionare. Concernul se adaptează mereu cerinţelor pieţelor internaţionale şi este mereu cu un pas în faţă, îmbinând astfel tradiţia şi experienţa de 80 de ani cu gândirea orientată spre viitor.
La ora actuală grupul REWE este reprezentat în peste 14 ţări europene, cu o cifră de afaceri de peste 44 miliarde de EURO şi un număr total de angajaţi de peste 270.000.

În afară de comerţul en detail din domeniul alimentar, REWE este activ la nivel european atât în domeniul turismului cât şi cel al comerţului cu articole de tip Do-it-Yourself.

Grupul REWE este prezent în România prin lanţurile de magazine Billa, Penny Market XXL şi Penny Market.

Pe piaţa românească conceptul Penny Market a fost introdus cu succes în anul 2005. Magazinele Penny Market au o suprafaţă de 750 mp şi un sortiment de peste 1400 de articole (alimente de bază, conserve, băuturi, detergenţi, produse proaspete şi congelate, legume, fructe şi non food), orientat în totalitate către nevoile, dorinţele şi sugestiile clienţilor.

Tot timpul, pe lângă sortimentul de bază se vor găsi şi oferte promoţionale, în cantităţi limitate, venite în completarea sortimentului standard. Acestea vor fi valabile câte o săptămână, în concordanţă cu pliantul din perioada respectivă, distribuit gratuit în casele clienţilor.
Principiul Penny se bazează pe achiziţionarea de marfă din România, astfel încât ponderea principală a articolelor oferite spre vânzare să fie de provenienţă autohtonă. În anumite cazuri se va apela şi la furnizori străini, pentru câteva categorii de articole care nu se produc în România şi al căror raport calitate – preţ se potriveşte cu cerinţele clienţilor autohtoni.

Noi credem în ceea ce facem!

Pentru Penny Market calitatea produselor este deosebit de importantă, de aceea şi-a dezvoltat un sistem strict de controale pentru a oferi clienţilor săi calitate şi siguranţă la cele mai înalte standarde.

Criterii stricte de selecţie

Controlul calităţii produselor noastre începe înainte ca produsul să ajungă pe raft.
Furnizorii sunt auditaţi în vederea verificării sistemelor de management a calităţii pentru a asigura conformitatea cu cerinţele legale în vigoare.

Puteţi fi siguri că toate produsele din magazinele noastre corespund standardelor cerute de legislaţie privind obţinerea şi comercializarea produselor alimentare.

Controale interne

Întregul sortiment este periodic testat intern prin analize senzoriale şi de laborator în scopul menţinerii unui nivel al calităţii ridicat.
O atenţie deosebită se acordă produselor marcă proprie a căror calitate iniţială este la acelaşi nivel cu a mărcilor cunoscute iar ulterior se dezvoltă metode de îmbunătăţire continuă.

Igienă şi curăţenie

Magazinele noastre cât şi depozitele logistice beneficiază de standarde înalte de calitate garantând cel mai ridicat nivel de igienă, în mod special în locurile în care personalul intră în contact direct cu produsele neambalate, precum carnea, fructele şi legumele.

Sistemul nostru de calitate prevede tratarea eventualelor reclamaţii ale clienţilor cât mai repede posibil iar orice notificare devine o prioritate pentru Departamentul de Calitate, care efectuează verificări în întreaga reţea de magazine pentru identificarea şi eliminarea completă a neconformităţilor.


Sortimente de produse naţionale şi internaţionale


Fructe şi legume

Magazinele noastre sunt aprovizionate în fiecare zi, pentru a oferi mai multe fructe şi legume proaspete în sezon, numai din culturi selectate şi controlate.


Mezeluri, brânzeturi şi produse alimentare preparate

Un sortiment bogat în fiecare zi: carne, brânzeturi, produse locale şi mâncăruri gata preparate.


Carne

O gamă largă de carne de pasăre, carne de vită şi carne porc de la fermele care fac obiectul celor mai moderne metode de control, de producţie şi de certificare, în conformitate cu normele în vigoare în industria alimentară.

Aici  gasesti catalogul OBI ( catalog OBI ) cu oferte si reduceri actualizate din cataloagele OBI, dar si sfaturi si produse pentru renovare si construcţii, montarea parchetului şi a parchetului laminat, ghidul pentru parchet şi parchet laminat, montarea faiantei, zugrăvirea pereţilor, grădină, amenajarea aleilor de grădină, ghid pentru alei de grădină, instalarea gardurilor, ghid pentru garduri vii etc.



Cum isi prezinta OBI o parte din serviciile pe care le ofera:

Mixare vopsele
Mixăm gratuit pe loc cea mai variată gamă de culori pentru interior şi exterior.

Debitare lemn
Debităm gratuit orice tip de PAL sau lemn şi orice blat folosit la mobilierul de bucătărie.

Inchiriere remorcă
La cererea dumneavoastră vă punem la dispoziţie, la preţuri avantajoase,remorca pentru transportul produselor cumpărate.

Returnare produse
Daca doriti sa returnati un produs, o puteti face in termen de 30 de zile de la cumparare.

Plata cu cardul
Puteţi plăti cu cardul direct în magazin. Se acceptă cardurile Visa, Visa Electron, Master Card si Maestro.

Finanţare
Cumpăraţi produsele acum şi le puteţi plăti mai târziu în rate, direct la magazin.

Comenzi speciale
Comandăm gratuit pentru dumneavoastră produsul dorit, dacă nu este prezent la raft, sau daca doriţi produse exclusiviste din catalog.

Transport produse
La cererea dumneavoastră transportăm produsele cumpărate la preţuri avantajoase. Puteţi găsi listele de preţuri in funcţie de distanţă la biroul de informaţii din incinta magazinelor OBI.

Aici  gasesti catalogul OBI ( catalog OBI ) cu oferte si reduceri actualizate din cataloagele OBI, dar si sfaturi si produse pentru renovare si construcţii, montarea parchetului şi a parchetului laminat, ghidul pentru parchet şi parchet laminat, montarea faiantei, zugrăvirea pereţilor, grădină, amenajarea aleilor de grădină, ghid pentru alei de grădină, instalarea gardurilor, ghid pentru garduri vii etc.



Cum isi prezinta OBI o parte din serviciile pe care le ofera:

Mixare vopsele
Mixăm gratuit pe loc cea mai variată gamă de culori pentru interior şi exterior.

Debitare lemn
Debităm gratuit orice tip de PAL sau lemn şi orice blat folosit la mobilierul de bucătărie.

Inchiriere remorcă
La cererea dumneavoastră vă punem la dispoziţie, la preţuri avantajoase,remorca pentru transportul produselor cumpărate.

Returnare produse
Daca doriti sa returnati un produs, o puteti face in termen de 30 de zile de la cumparare.

Plata cu cardul
Puteţi plăti cu cardul direct în magazin. Se acceptă cardurile Visa, Visa Electron, Master Card si Maestro.

Finanţare
Cumpăraţi produsele acum şi le puteţi plăti mai târziu în rate, direct la magazin.

Comenzi speciale
Comandăm gratuit pentru dumneavoastră produsul dorit, dacă nu este prezent la raft, sau daca doriţi produse exclusiviste din catalog.

Transport produse
La cererea dumneavoastră transportăm produsele cumpărate la preţuri avantajoase. Puteţi găsi listele de preţuri in funcţie de distanţă la biroul de informaţii din incinta magazinelor OBI.

Alege de aici catalogul dorit de la Metro ( necesita flash Player Instalat, dar banuiesc ca deja il aveti, daca va functioneaza Youtube ).

Conceptul Cash & Carry, asa cum il descrie compania METRO
•Este cea mai moderna forma de comert en-gros, cu plata la ridicarea marfii
•Este dedicat profesionistilor din diverse domenii precum HORECA, comerciantilor, micilor intreprinzatori sau a oricarei persoane care isi deruleaza propria afacere
•Aduce marci de prestigiu in toate domeniile, servicii profesionale si cele mai competitive si actuale produse
•In cadrul fiecarui departament, specialistii nostri iti stau la dispozitie, gata oricand sa te asculte si sa te sfatuiasca asupra produselor optime pentru afacerea ta.

Zece motive pentru METRO Cash & Carry

METRO Cash & Carry este, pentru cei peste 20 de milioane de clienti profesionisti din întreaga lume cea mai atractiva sursa de achizitii pentru satisfacerea nevoilor afacerii lor.

Grupurile noastre tinta de clienti sunt : hoteluri/restaurante/companii de catering (HoReCa), revânzatori si persoane fizice autorizate.

Conceptul METRO Cash & Carry este transferabil la nivel international, tinând totodata cont de obiceiurile clientilor si de conditiile pietei.

Dezvoltarea internationala este unul din punctele noastre principale. Aproximativ 80% din cifra de afaceri este generata în afara Germaniei.

METRO Cash & Carry este un specialist în vanzarea cash&carry de produse alimentare si nealimentare.

Oferim aproximativ 20,000 de produse alimentare si 30,000 de produse nealimentare în centrele noastre de distributie. Avem o mare specializare în domeniul produselor proaspete.


METRO Cash & Carry isi dovedeste excelenta în managementul lantului de distributtie.

Garantam în întreaga lume, control permanent si prospetime la cele mai înalte standarde pentru toate produsele noastre. Operam cu toate tipurile de fluxuri logistice sustinute de sisteme IT integrate.

METRO Cash & Carry se bazeaza pe un concept de magazin, specific nevoilor clientilor profesionisti.

Disponibilitatea constanta a tuturor produselor, sub un singur acoperis si în cantitatile necesare, expunerea? eficienta a produselor îndreptata catre autoservire precum si orele extinse de program, sunt punctele de referinta ale centrelor noastre de distributie.

METRO Cash & Carry este recunoscuta pentru serviciile calitative adresate clientilor

Gama de servicii include accesul simplu, bazat pe legitimatia de client, consultanti comerciali calificati în fiecare magazin, si oferte directe, selectate atent pentru a satisface nevoile fiecarui client.

Pentru clientii profesionisti, METRO Cash & Carry faciliteaza procesul de cumparare.

Clientii comerciali beneficieaza de know-how-ul specific managementului de distributie si de preturi competitive.

METRO Cash & Carry sustine furnizorii locali prin achizitii.

Peste 90% dintre produsele din magazinele noastre sunt achizitionate de la furnizori, respectiv producatori locali, în încercarea de a ridica potentialul de export prin intermediul METRO Group.

METRO Cash & Carry dezvolta lantul national de distributie ca un întreg.

Conceptul nostru de afacere sustine introducerea unor standarde înalte de igiena, calitate si ambalare si creaza locuri de munca sigure printr-o organizare moderna a afacerii.

METRO Cash & Carry ofera oportunitati internationale în cariera.

Suntem o companie cu o cultura corporativa internationala si cu cele mai moderne conditii de lucru.

Aici gasiti cele mai noi oferte din catalogul Mobexpert ( produse si promotii Mobexpert: canapele, dormitoare, bucatarii, office, outlet etc. ). De asemenea, aici gasesti colectia de mobilier de birou si colectivitati.





Cum se prezinta Mobexpert:

Înfiinţat în urmă cu 17 ani, Grupul Mobexpert este liderul pieţei de mobilier din România. Cu o cifră de afaceri de 115 de milioane euro în 2009, Mobexpert se plasează între primele 12 întreprinderi europene din industria mobilei. Numai în Bucureşti şi în oraşele mari, Mobexpert deţine 18% din piaţa de mobilier de casă şi 30% din cea a mobilierului de birou. Ambele divizii sunt lider pe pieţele de profil din România.

Grupul Mobexpert cuprinde 11 firme pe zona de retail, 9 fabrici de mobilă pe zona de producţie, 6 firme de import şi 3 firme de servicii (informatică, logistică şi proiectare-dezvoltare). După ce a pornit în 1993 cu 4 angajaţi, Grupul Mobexpert are astăzi 2.200 de angajaţi.

Istoric
Dan Şucu a început afacerea Mobexpert în anul 1993, cu un magazin de mobilier de birou. Activitatea de producţie a fost demarată în 1994, odată cu fabricarea scaunelor de birou, fiind apoi dezvoltate secţiile de canapele şi mobilier modern melaminic. În 1995, compania a început să distribuie prin reţeaua proprie de magazine şi mobilier importat de la marii producători europeni. Ulterior, achiziţionând de la Fondul Proprietăţii de Stat pachetele majoritare de acţiuni de la trei importante fabrici de mobilier - Samus Dej, Ilefor Târgu Mureş şi Mobstrat Suceava, compania şi-a dezvoltat activitatea de producţie şi export. Grupul Mobexpert cuprinde în prezent 9 fabrici în patru centre de producţie din Bucureşti, Dej, Târgu Mureş şi Suceava, printre acestea numărându-se: Samus Mex, Studio Mex, Ilefor Mex, Modulo Mex, Confo Mex, Ergo Mex, Soft Mex, Mureş Mex şi Moldo Mex.

Activitatea de retail

Mobexpert este o reţea regională de magazine şi hipermagazine specializate în vânzarea de mobilier şi decoraţiuni interioare, destinate consumatorilor care doresc produse de calitate europeană la preţuri accesibile prin cele două mărci ale sale:

Mobexpert – hipermagazine şi magazine de mobilier pentru casă şi decoraţiuni, şi

Mobexpert Office – mobilier pentru birou şi colectivităţi.


Reţeaua regională a Mobexpert numără, in prezent, 32 de hipermagazine şi magazine. In Romania, reţeaua cuprinde 10 hipermagazine in: Bucureşti (cinci unităţi in zonele: Pipera, Băneasa, Pantelimon, Militari şi Berceni), Braşov, Suceava, Piteşti, Sibiu şi Iaşi şi 20 de magazine in ţară (Timişoara, Cluj, Constanţa, Târgu Mureş, Călăraşi, Alba Iulia, Oradea, Galaţi, Bistriţa, Ploieşti, Arad, Dej, Focşani, Râmnicu Vâlcea, Alexandria, Piatra Neamţ, Brăila, Bacău, Craiova, Slatina). In afara Romaniei, primul hipermagazin cu mobilier şi decoraţiuni a fost inaugurat la Sofia, in septembrie 2007. Mobexpert Office este prezent, din 2005, cu magazine proprii in Sofia (Bulgaria) şi in Belgrad (Serbia).


În prezent, Mobexpert operează în regiune unsprezece hipermagazine:

Mobexpert Pipera Bucureşti, s-a deschis în 2001, printr-o investiţie de 20 de milioane euro. Se întinde pe o suprafaţă de 15.000 de metri pătraţi şi deserveşte zona de nord a oraşului.
Mobexpert Militari Bucureşti, s-a deschis în iulie 2003, printr-o investiţie de 5 milioane euro. Are o suprafaţă de 10.000 de metri pătraţi şi deserveşte zona de vest a oraşului.
Mobexpert Pantelimon Bucureşti, s-a deschis în 2003, în zona de est, cu o investiţie de peste 6 milioane euro. Are o suprafaţă de 12.000 de metri pătraţi.
Mobexpert Braşov, deschis în 2005, printr-o investiţie de peste 5 milioane euro. Are o suprafaţă de 10.000 de metri pătraţi.
Mobexpert Băneasa (Bucureşti), în cadrul Galeriei Mobexpert Băneasa, s-a deschis în 2006. Are o suprafaţă de 15.000 metri pătraţi din totalul de 23.000 de metri pătraţi ai Galeriei deschise în urma unei investiţii de peste 15 milioane euro.
Mobexpert Sofia, deschis la 19 septembrie 2007, printr-o investiţie de 10 milioane euro. Are o suprafaţă de 11.000 metri pătraţi. Este primul hipermagazin Mobexpert de mobilier pentru casă şi decoraţiuni din afara graniţelor ţării.
Mobexpert Suceava, deschis la 16 aprilie 2008, printr-o investiţie de aproximativ 2,5 milioane de euro. Are o suprafaţă de 6.000 metri pătraţi. .
Mobexpert Piteşti, deschis la 25 iunie 2008, printr-o investiţie de aproximativ 2,5 milioane de euro. Are o suprafaţă de 7.000 metri patrati.
Mobexpert Sibiu, s-a deschis la 4 decembrie 2008, printr-o investiţie de aproximativ 2 milioane de euro şi are o suprafaţă totală de 7.740 de metri pătraţi.
Mobexpert Iasi, s-a deschis la 15 octombrie 2009, printr-o investiţie de aproximativ 2 milioane de euro şi are o suprafaţă totală de 7.000 de metri pătraţi.
Mobexpert Berceni, s-a deschis în 25 februarie 2010 si deserveste zona de sud a orasului Bucureşti. Are o suprafaţă de 10.255 metri pătraţi si a fost deschis în urma unei investiţii de peste 4 milioane euro.
Pe termen lung, Grupul intenţionează să consolideze la nivel regional marca Mobexpert. Se are în vedere operarea a 15 hipermagazine în regiunea balcanică până în 2015.
Mobexpert a fost desemnată drept cea mai de încredere marcă în 2005 la categoria „mobilier”, în studiul Most Trusted Brands, pe baza votului publicului. Studiul este o tradiţie a publicaţiei Reader’s Digest ce se desfăşoară în 14 ţări europene.


Activitatea de producţie şi export

Grupul Mobexpert deţine 9 fabrici în patru centre de producţie deschise în Bucureşti, Dej, Târgu Mureş şi Suceava.

Fabrica Samus Mex este specializată în producţia de serie de mobilier de casă – living, dormitoare, mic mobilier. Studiile arată că, în Franţa, piaţa predilectă a fabricii, o locuinţă din zece este mobilată cu produse Samus Mex.
Ergo Mex este cel mai important producător român de scaune şi fotolii de birou.
Moldo Mex produce mobilier din lemn masiv şi scaune destinate unei largi varietăţi de stiluri de amenajare a locuinţei.
Ilefor produce în serie mică mobilier de casă din lemn masiv, exportând în Franţa, Germania, Olanda, Belgia.
Dotată cu linii tehnologice performante, Modulo Mex este specializată în producţia de mobilier modern de casă din pal melaminat în serii mari.
Mureş Mex produce mobilier modern pentru living, dormitor şi bucătărie, precum şi mobilier de birou, game operaţionale şi directoriale.
Confo Mex este cel mai important producător român de canapele şi fotolii din piele şi stofă.
Studio Mex este specializată în producţia de mobilier de living, dining, dormitor, mic mobilier, în stil modern dar realizat cu materiale clasice: lemn masiv şi furnir natural.
Soft Mex este firma Grupului Mobexpert specializată în producţia de saltele. Tipurile de saltele realizate de Soft Mex sunt: saltele cu arcuri, saltele cu spuma poliuretanica saltele cu spuma vascoelastica, saltele cu latex.

În 2007, Mobexpert a demarat proiectul de relocare a fabricilor ConfoMex, StudioMex, IleforMex, MureşMex în Parcul Industrial de la Târgul Mureş. Investiţia de 28 de milioane euro a inclus şi construirea platformei logistice cu o suprafaţă de 12.000 de metri pătraţi. Platforma este una din cele mai performante din România şi are un rol foarte important în fluidizarea distribuţiei regionale, permiţând servicii mai bune în magazinele Grupului şi susţinând dezvoltarea reţelei regionale Mobexpert.

In iulie 2009 a devenit funcţional si Centru Logistic al Mobexpert din Bucureşti in urma unei investitii de 10 milioane de euro. Prin noul spaţiu logistic se derulează fluxuri de import de produse din zona mobilierului pentru casă, a decoraţiunilor şi a mobilierului de birou. Noul Centru Logistic de la Bucureşti este dotat cu echipamente de ultimă generaţie, care permit atat stocarea şi expedierea produselor provenite din import, cat si efectuarea operaţiunilor de cross-docking pentru unităţile de producţie Mobexpert din Bucureşti. Aceasta investitie a condus la reducerea timpului de livrare de la două până la 7 zile la peste 70% din produsele din magazinele Mobexpert.

În fiecare an, Grupul Mobexpert investeşte peste 2 milioane euro în utilaje, tehnologii avansate şi sisteme noi de producţie.


Colectia Mobexpert 2010

Colecţia pregătită de Mobexpert pentru 2010 vine cu multe noutăţi pe toate segmentele de stil, de la cel contemporan la cel rustic, de la cel urban la cel natural sau etnic-chic. In acest an, peste 35% din produsele din magazinele reţelei vor fi noutăţi şi se vor lansa mai multe game de mobilier complet noi. Noua colecţie Mobexpert preia sau chiar anticipează tendinţele europene şi internaţionale in materie de mobilier şi decoraţiuni şi aduce pe piaţa romanească soluţii trendy de ambientare la preţuri decente.

Natural versus glamour – Una din cele mai importante tendinţe internaţionale in domeniul mobilierului in 2010, ilustrată şi de noua colecţie Mobexpert, este o intoarcere in forţă a naturalului. Stilul glamour, culorile tari şi formatele supradimensionate sunt inlocuite de un stil care promovează confortul, acel „bien etre” care conferă linişte, calm şi familiaritate contrabalansand agitaţia lumii nebune. Se impune puternic culoarea albă şi combinaţiile pastel in defavoarea negrului. Această tendinţă va fi regăsită in noua colecţie Mobexpert prin game precum Pearl, Ocean, Jazz şi Elisabeth.

Eco-friendly - Curentul eco-friendly cucereşte şi zona mobilierului şi ii determină pe producători să folosească lemnul intr-un mod cat mai responsabil. Astfel, noile trenduri promovează piese de mobilier pentru fabricarea cărora se folosesc inclusiv bucăţi mici de lemn in imbinări care utilizează mai judicios materia primă. Mobexpert a făcut investiţii in anii precedenţi in echipamente care permit utilizarea acestei tehnologii. Noua colecţie 2010 propune clienţilor produse care ilustrează această direcţie prin gamele Step by Step şi Nova.

Lemnul vechi e chic – E foarte trendy in noile ambientări să se folosească piese de mobilier care reciclează şi dau o viaţă nouă produselor şi obiectelor vechi din lemn. In acest trend, noua colecţie Mobexpert pune la dispoziţia clienţilor gama Titanic in care blaturile provin din lemn recuperat şi revalorificat de la vapoare vechi.

Noutăţile din colecţia 2010-2011 vor fi disponibile in magazinele din reţea in două etape, prima in martie iar cea de-a doua in septembrie.

Aici gasiti Cataloage si prospecte Hornbach - Oferte reduceri Hornbach, in care sunt prezentate oferte de tapet, vopsele, deco, materiale de construcţii, lemn, gresie, faianţă, sanitare, feronerie, unelte etc.


Cum se prezinta Hornbach:

HORNBACH este o afacere de familie independentă, listată la bursă - deja la a 5-a generaţie. Astăzi compania este una dintre primele cinci lanţuri de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa. Aproape 130 de ani HORNBACH! Informaţi-vă cu privire la punctele culminante din istoria concernului. Vă aşteaptă o interesantă călătorie în timp.

La HORNBACH clientul stă în centrul atenţiei. Scopul nostru principal este să creăm o legătură între el şi noi. Pentru a-l atinge ne bazăm pe armonia perfectă a celor trei factori: sortiment, preţ şi consiliere.

În ceea ce priveşte clienţii, experienţa a relevat că aceştia se aşteaptă la o ofertă de produse care să convingă atât în privinţa calităţii, dar şi a cantităţii. Magazinele noastre de materiale de construcţii şi grădinărit sunt exact concepute pentru a satisface această pretenţie. În magazinele noastre ce se întind pe o suprafaţă foarte mare vă oferim o gamă largă de produse, toate fiind disponibile în cantităţi foarte mari.

La oferta cuprinzătoare de produse se adaugă strategia preţurilor, care i-a convins pe clienţii noştri şi ne-a consolidat poziţia de lider în ceea ce priveşte preţurile. HORNBACH a implementat printre altele un sistem de gestionare eficient, ce constituie baza pentru gestiunea optimă a depozitului şi a achiziţiilor, conform necesităţilor. Acest lucru face posibilă o ofertă de produse la cele mai bune preţuri.

Convingerea noastră este: legătura pe termen lung între noi şi clienţi se realizează numai prin servicii de consultanţă de înaltă calitate. Astfel calificarea angajaţilor noştri devine un factor cheie de succes. Ne promovăm şi instruim încontinuu angajaţii pentru a putea sprijini prin sfaturi şi servicii clienţii în ceea ce doresc să întreprindă. În acelaşi timp optimizăm mereu procedurile interne. Timpul câştigat este folosit de către angajaţi pentru a se putea apropia şi mai mult de clienţi. Iar acest lucru este răsplătit de către aceştia din urmă, după cum arată cifrele noastre.

HORNBACH – este o companie cu o tradiţie îndelungată, care a înregistrat în anul financiar 2004/2005 (data bilanţului: 28 februarie) o cifră de afaceri de peste 2,2 miliarde de euro. Concernul cu 12.000 de angajaţi cuprinde 124 de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit în ţară şi străinătate şi alte 18 centre de materiale de construcţii în Sud-Vestul Germaniei. HORNBACH, o afacere de familie, dar şi o companie listată la bursă, aflată în top 10 în branşă, are o istorie de cinci generaţii.

1877
Michael Hornbach, care se ocupă cu învelirea cu ardezie, pune bazele unui atelier meşteşugăresc în Landau/Pfalz.

1900
Fiul acestuia, Wilhelm Hornbach, extinde atelierul la un “magazin de materiale de construcţii “.

După 1945
În afară de comerţul cu materiale de construcţii, producţia de instalaţii de limpezire pentru casă devine baza decisivă pentru creşterea viitoare. Hornbach se mută din acest motiv în Bornheim, Landau.

1968
Otmar Hornbach, strănepotul fondatorului firmei, este protagonistul unei opere de pionierat: el deschide în Bornheim primul magazin de materiale de construcţii şi grădinărit combinat. Acest gen de combinaţie nu a existat înainte în Europa. Magazinul avea deja o mărime de 4.000 mp.



1972 - 1977
Se înfiinţează în mai multe oraşe din Pfalz magazine de materiale de construcţii şi grădinărit HORNBACH.

1980
Se deschide în Karlsruhe primul „Hipermarket de construcţii“ cu o suprafaţă de desfacere de 8.000 mp. HORNBACH este din nou cu un pas înainte şi devine lider de piaţă între uriaşii de peste 10.000 mp din branşă.

1981 - 1989
HORNBACH înfiinţează 16 magazine în întreaga Germanie de Sud. Gama de produse cuprindea deja 50.000 de articole.


1987
Compania este pentru prima dată listată la bursă. Numărul angajaţilor creşte la circa 1.000.

1991
După căderea zidului, HORNBACH construieşte în noile landuri magazine de materiale de construcţii şi grădinărit de dimensiuni mari, corespunzând standardului HORBACH, fiind primii în branşă în acest sens: Dresda este primul oraş, aici aflându-se cel mai mare magazin de materiale de construcţii şi grădinărit din Germania.

1993
HORNBACH este din nou listat la bursă, ia naştere HORNBACH-Baumarkt-AG.


Din 1994
Ritmul de expansiune se accelerează: până la finele anilor 90 se deschid în medie opt noi magazine pe an.

1996
HORNBACH se extinde pentru prima oară în străinătate: în acest moment existau filiale în Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg şi Elveţia.
2001
S-a făcut transferul la a 5-a generaţie. Albrecht Hornbach devine Preşedinte al Consiliului de Administraţie, Director al HORNBACH HOLDING AG, iar fratele său Steffen Hornbach ocupă aceeaşi poziţie la HORNBACH-Baumarkt-AG. – alianţă strategică cu cel mai mare operator de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit, Kingfisher, concern britanic de vânzare cu amănuntul.

2002
HORNBACH împlineşte 125 de ani şi deschide în Littau, Luzern, primul magazin de materiale de construcţii şi grădinărit din Elveţia. Cu ocazia jubileului se deschide şi magazinul cu numărul 100, în luna decembrie la Praga-Repy. Atunci se pun şi bazele fundaţiei HORNBACH „Oameni în nevoie“.

2003
Premieră în Suedia: În Göteborg este sărbătorită deschiderea primului magazin HORNBACH din Peninsula Scandinavă.

2004
Pe agendă se află o nouă ţară. Hornbach se extinde în Slovacia şi deschide la Bratislava primul magazin.

2005
În octombrie HORNBACH-Baumarkt AG sărbătoreşte în Vilshofen-Pleinting (Bavaria) deschiderea unui nou centru logistic. După Lehrte în Hanovra şi Essingen în Pfalz este al treilea loc de transbordare central (ZUP) pentru livrare, re-sortare şi transmiterea de marfă către magazine.

2007
HORNBACH împlineşte 130 de ani şi deschide în iunie 2007 primul magazin de materiale de construcţii şi grădinărit în România, Bucureşti.

2008
Se deschide o filială în Hamburg, cel de-al doilea magazin în Bucureşti şi unul în Biel (Elveţia).

2009
În Braşov se inaugurează cel de-al treilea magazin din Romania, la începutul primăverii.

2010
La sfârşitul anului este planificată deschiderea celui de-al 4-lea magazin din România, respectiv al treilea în Bucureşti.

Pentru a citi revistele Selgros ( aka Catalog Selgros - Cataloage Selgros - Toate cataloagele Selgros - Catalog oferte Selgros ) , dati click aici:


Veti gasi urmatoarele cataloage Selgros: Food, Non Food, Gastro Food, Mesterul Casei, Carne de vita Argentina, Preturi Anti-Criza, Calatorii, Eleganta & Calitate, Revanzatori, Moda de plaja etc.



Cum se prezinta Selgros:

Suntem partenerul de încredere al gastronomilor, comercianţilor şi micilor întreprinzători particulari, asigurând pentru aceştia cele mai bune servicii, un sortiment croit după nevoile lor, bazat pe competenţă în calitate şi prospeţime, disponibil în permanenţă la cele mai convenabile preţuri. Lucrăm pentru profitul zilnic al clienţilor nostri.

Ne orientam întreaga activitate după concepte precum: calitate, prospeţime, servicii excelente, competenţă, seriozitate, dinamism, amabilitate, politeţe, ospitalitate, disponibilitate, precizie si punctualitate, rapiditate, tehnologie modernă.

Valorile fundamentale ale afacerii noastre sunt:

•Clientul - Îl situăm în centrul activităţii noastre împreună cu afacerea sa şi nevoile lui zilnice

•Competenţa - Ne perfecţionăm încontinuu pentru a ne face meseria în cel mai eficient mod, în beneficiul clienţilor şi al companiei

•Colectivul - Suntem mândri că facem parte din echipa Selgros, muncim cu plăcere împreună, iar răspunderea ne onorează

•Comunitatea - Ştim că succesul afacerii noastre se datorează şi comunităţii care ne găzduieşte.
Ne implicăm în viaţa comunităţilor locale prin iniţierea unor programe sociale şi de mediu.

Notorietatea de care ne bucurăm în prezent este posibilă numai datorită efortului conjugat al tuturor angajaţilor noştri din magazine şi din administraţia centrală, care şi-au însuşit principiile companiei, transpunându-le eficient în activitatea zilnică, cu scopul de a ne consolida poziţia de top printre marii comercianţi din România.

Ieşim în evidenţa prin amabilitatea angajaţilor, curăţenia şi aspectul plăcut al magazinelor, servicii şi produse de calitate.

Oferim furnizorilor o bază ideală pentru a livra cantităţi mari de marfă la magazinele noastre, aceasta fiind apoi comercializată de către noi în cele mai convenabile unităţi de vânzare la cel mai avantajos preţ.

Simbolul companiei - turnul galben - exprimă forţa şi ascensiune. Este un element constructiv al tuturor magazinelor noastre, vizibil de la distanta şi uşor de recunoscut.

Întotdeauna, acolo unde construieşte un magazin, Selgros nu se mărgineşte la amenajarea spaţiului propriu, ci investeşte şi în amenajarea spaţiilor publice şi a căilor de acces spre magazin.

În plus Selgros se implică în viaţa comunităţilor locale luând parte la evenimente locale, iniţiind acţiuni în beneficiul comunităţii, pentru sprijinirea centrelor de îngrijire a persoanelor cu nevoi speciale, copii şi bătrâni, ecologizarea şi curăţirea zonelor din jurul magazinelor dar şi a unor zone de agrement din localităţi, organizarea de evenimente, spectacole şi acţiuni pentru copii.

Stim că succesul afacerii noastre se datorează şi comunităţii care ne găzduieşte.

Magazinele de tip cash & carry sunt magazine en-gros, care se adresează clienţilor profesionişti, revânzători, gastronomi, producători sau prestatori de servicii. Acest tip de magazin funcţionează şi este organizat în baza legii 650/2002 pentru aprobarea şi modificarea OG 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, care defineşte acest tip de comerţ la art. 4:

„ e) comerţ de gros cash and carry/formă de comerţ cu autoservire pe bază de legitimaţie de acces - activitatea desfăşurată de comercianţii care vând mărfuri prin sistemul de autoservire către persoane juridice sau persoane fizice autorizate şi asociaţii familiale autorizate conform legii, înregistrate în baza de date a vânzătorului, în scopul revânzării şi/sau prelucrării, precum şi al utilizării acestora ca produse consumabile;"

Magazinele SELGROS sunt organizate în sistem de autoservire, având o zonă de vânzare cu rafturi şi plasări de articole la îndemâna clienţilor precum şi o zonă de depozitare, organizată deasupra rafturilor din zona de vânzare. Mai există o zonă de depozitare pentru articolele care au nevoie de condiţii speciale de temperatură şi umiditate. Aceste depozite sunt anexe la raioanele Legume-Fructe, Delicatese-Lactate, Mezeluri, Carne şi Produse congelate.

Sistemul modern de gestiune asigură permanent prezenţa optimă a mărfurilor la raft şi emite propuneri de comandă a articolelor.

Calitatea şi prospeţimea mărfurilor este supravegheată în permanenţă, încă de la recepţionare, iar pentru produsele proaspete este asigurat un mediu optim de păstrare şi în suprafeţele de vânzare, astfel încât clienţii să găsească mereu la SELGROS articole de cea mai bună calitate » .

Selgros oferă clienţilor săi soluţia eficientă pentru afaceri profitabile.

Suntem unul dintre cei mai importanţi actori de pe piaţa de retail din România, apreciat de clienţii profesionişti, care găsesc în magazinele noastre tot necesarul pentru afacerea lor. Această poziţie se datorează interesului constant acordat clienţilor şi partenerilor noştri, cărora le oferim:

» un sortiment bogat şi diversificat
» calitate înaltă la preţuri avantajoase
» servicii excelente

Magazinele noastre funcţionează în sistem cash & carry , care este o formă de comerţ en-gros cu autoservire, în care clientul îşi alege singur produsele, le achită şi le transportă la locul afacerii sale, pentru a le folosi în activitatea firmei sau a le revinde.

Accesul in magazinele noastre se face în baza unei legitimaţii de cumpărare.

Pentru a citi catalogul cu oferte si reduceri LIDL din ultima lună , daţi click aici. Reduceri, noutati si oferte de la LIDL găsiţi aici.



Cum se prezinta LIDL:

“Pentru un viitor mai bun!” este sloganul sub care compania Lidl îşi desfăşoară toate programele de responsabilitate socialǎ. Acţionăm în mod responsabil şi în conformitate cu principiile etice, punând accentul pe dezvoltarea angajaţilor şi a societăţii, pe protecţia mediului şi pe îmbunătăţirea permanentă a calităţii produselor. Suntem cu precǎdere preocupaţi de respectarea standardelor şi a normelor ecologice internaţionale pe parcursul tuturor proceselor de producţie.

Ecologie, consum redus de energie, sortarea deşeurilor şi reciclare
Industria producătoare de detergenţi şi produse de curăţenie a lansat de curând o iniţiativă la nivel european, iniţiativă ale cărei principii au devenit „Carta pentru curăţenia durabilă”.
Prin subscrierea la această Cartă, compania Lidl se angajează să contribuie atâtla protejarea sănătăţii şi siguranţei oamenilor, cât şi la protecţia mediului înconjurător. Produsele de curăţenie Formil, marcă de calitate de la Lidl, poartǎ pe ambalaj sigla Cartei - „sustainable cleaning”. În magazinele noastre folosim doar aparatură cu cea mai performantă şi mai economică tehnologie de încălzire – răcire.

În fiecare an depunem în centrele specializate de reciclare tone de deşeuri de hârtie şi mase plastice. Toate pungile de cumpărături marca Lidl sunt fabricate în proporţie de peste 80% din materiale reciclabile şi poartă sigla „Der Blaue Engel”, simbol ecologic recunoscut internaţional.
Dezvoltarea durabilă şi mediul înconjurător,responsabilitatea etică, sănătatea şi natura: acestea sunt domeniile în care Lidl va da formă viitorului său.
Modalităţi de plată
În toate magazinele Lidl aveţi posibilitatea de a plăti în numerar sau cu cardul dumneavoastră. Avantajul e că în acest mod puteţi achita chiar şi valori ridicate, fără a trebui să purtaţi la dumneavoastră suma respectivă în numerar.
Produse proaspete
De la producţie până la vânzare, în toate magazinele noastre avem grijă ca mărfurile pe care le găsiţi pe rafturi să fie proaspete şi de cea mai bună calitate. Vă garantăm acest lucru!
Timp redus de aşteptare la casă
Vă oferim vaste servicii care vă uşurează cumpărăturile şi vă permit să economisiţi mult timp - de la numărul suficient de case deschise până la personalul nostru bine instruit, mereu la dispoziţia dumneavoastră.

Amabilitate şi promptitudine
Nimic nu este mai important pentru noi decât un client mulţumit. Fiecare client care a trecut cu plăcere pe la noi şi care revine cu plăcere, garantează viitorul Lidl.
Angajaţii noştri sunt întotdeauna prietenoşi, rafturile sunt mereu pline, iar magazinele noastre sunt mari, ordonate şi curate, astfel încât e o plăcere să rămâi
mai mult la cumpărături.
Garanţia de rambursare a banilor
Vă oferim o garanţie de rambursare a banilor. În cazul în care sunteţi nemulţumit de un produs alimentar achiziţionat, indiferent de motiv, aveţi posibilitatea de a returna marfa, fără limită de timp şi fără prezentarea bonului de casă. Toate celelalte articole cumpărate la noi pot fi returnate în termen de două luni. Indiferent de magazinul Lidl de la care acestea au fost achiziţionate, veţi primi banii înapoi în oricare dintre magazinele noastre, la prezentarea bonului de casă.

Garanţia producătorului şi prevederile legale referitoare la garanţie rămân bineînţeles valabile în continuare. De aceea, vă rugăm să păstraţi întotdeauna bonul de casă şi documentul de garanţie. La Lidl satisfacţia este garantată, întrucât datorită garanţiei noastre de rambursare nu vă asumaţi niciun risc la cumpărarea produselor noastre!
Program de funcţionare
Aproape toate unităţile noastre au un program de funcţionare prelungit. Puteţi face cumpărăturile la noi şapte zile pe săptămână (de luni până duminică), între 8 şi 21, conform nevoilor şi posibilităţilor dumneavoastră.

Aici gasiti catalogul Praktiker ( cataloagele Praktiker ), cu o multitdine de produse si oferte Praktiker ( amenajare, electrocasnice, dulapuri etc, precum si idei si produse legate de pardosire, lucrări de instalaţii sanitare, la pereţi, tapetare, grădinărit etc) :


De asemenea, veti gasi pe site-ul Praktiker si instrumente pentru a incerca rolul de designer, proiectant şi de meşter al casei, punându-ţi ideile în practică cu ajutorul unor instrumente online cu care poţi exersa în voie soluţiile creative care îţi vin în minte:

Colorează-ţi camera!
Colorează-ţi camera aşa cum doreşti – Exersează combinaţiile de culori favorite! Alege şi aplică ce culoare vrei şi salvează ce ai obţinut pentru mai târziu. În orice moment poţi reveni pentru a schimba ceva, în funcţie de starea în care te afli.

Uşa casei tale!
Găseşte cheia potrivită pentru toate uşile! Ai la dispoziţie o sumedenie de variante. Alege uşa şi accesoriile dorite, salvează ce ai obţinut pentru mai târziu şi treci la altă soluţie. Vei ajunge la cea mai bună variantă amuzându-te cu acest exerciţiu.
 
Schiţa camerei tale!
Fă-ţi planul camerei - Exersează-ţi dexteritatea în amenajarea camerei. Fă-ţi proiectul spaţiului, alege mobila şi aranjează piesele în interior. Salvează apoi formatul obţinut pentru mai târziu sau printează.


O parte dintre furnizorii Praktiker sunt prezentati chiar pe site-ul Praktiker:

Bosch
Grupul Bosch este un producător de frunte în industria auto, tehnologie industrială, bunuri de larg consum şi construcţii.

KRONOSPAN TRADING S.R.L.
Parte a grupului Kronoflooring, prezenţi în Praktiker cu parchet laminat, lambriuri pal şi mdf, OSB, glafuri şi pal melaminat

RIGIPS ROMANIA S.R.L.
Lider naţional în domeniul produselor din gips, oferă sisteme de gips carton cu toate accesoriile necesare realizării pereţilor despărţutori şi plafoanelor false, fixe sau demontabile.

MARTplast S.R.L.
Societatea este specializată în producţia mobilierului de baie, căzi şi cabine de duş şi a mobilierului de bucătărie.

MESA SPANN S.R.L.
Importator şi distribuitor de parchet laminat kronoswiss, blaturi şi accesorii, cu o gamă variată de produse.

SANOTECHNIK RUMÄNIEN S.R.L.
Societatea produce propriul program de căzi cu hidromasaj, cabine de duş simple şi cabine de duş cu baie de aburi.

POLICOLOR S.A.
Cel mai mare producător local de lacuri şi vopsele oferă sisteme profesionale pentru construcţii, amenajări, industria auto şi acoperiri industriale.

SANEX S.A.
Lider de piaţă în România în domeniul plăcilor de faianţă şi gresie, oferind consumatorilor soluţii de interior interesante şi în acelasi timp utile.

EGLO ROMANIA PRODEXIM S.R.L.
Reprezentanţă a Grupului Eglo Austria, livrează la Praktiker peste 800 de articole reprezentând corpuri de iluminat pentru interior şi exterior, utilizate în spaţii rezidenţiale.

Aici gasiti catalogul Dedeman.


Click aici pentru a citi ultimul catalog DEDEMAN.



Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori români care, începând cu anul 1992, au dezvoltat lanţul de retail cu materiale de construcţii şi pentru amenajări interioare, de tip Do-It-Yourself, destinat celor ce doresc să îşi construiască şi să-şi amenajeze căminul.

Suntem cea mai dinamica companie din domeniu. La 8 ani de la deschiderea primului magazin de tip DIY cu suprafaţă de peste 5000 m2 am devenit lider national in retailul materialelor de constructii si al amenajărilor interioare, cu capital 100% românesc, operând în prezent o reţea de 22 de magazine.

Compania s-a extins într-un ritm constant şi rapid, dar pe lângă calcule şi cifre, cel mai important capital al modelului de business Dedeman este cel uman. Angajaţii care lucrează în cele 22 magazine ale lanţului nostru de retail alcătuiesc o familie, dinamică, pragmatică şi mereu atentă la cerinţele, planurile şi nevoile clienţilor şi partenerilor noştri.

În 1994, Dedeman avea 11 angajaţi. În 2002, pentru reţeaua de retail cu materiale de construcţii şi pentru amenajări interioare lucrau 245 oameni. Astăzi, la Dedeman, peste 4300 de angajaţi stau la dispoziţia clienţilor noştri, dedicaţi planurilor lor.

În reţeaua de magazine Dedeman, clienţii noştri pot alege articole destinate instalaţiilor termice, sanitare, electrice, de canalizare si gaz, materiale de bază în construcţii, materiale pentru amenajări interioare, scule şi accesorii, unelte şi utilaje, echipamente de protecţie, articole pentru grădina, mobilier, electronice şi electrocasnice. Gama produselor comercializate este extrem de generoasă depăşind 45.000 de repere, acestea provenind de la producători naţionali sau din importuri - Franţa, Italia, Spania, Polonia, Slovacia, Germania şi China.

Dedeman înseamnă totodată servicii de calitate care însoţesc şi completează cumpărăturile pe care clienţii le fac în magazinele noastre. Pe lângă consiliere şi consultanţă, serviciile de logistică şi asistenţă transformă vizita la Dedeman într-o invitaţie de a reveni oricând într-un mediu prietenos, atent şi flexibil, dedicat planurilor celor harnici şi întreprinzători.

Aici gasiti cataloagele Dertour, cuprinzand oferte turistice de la Dertour Romania si nu numai ( Bilete avion, Hoteluri, Rent-a-Car, Case de vacanta, Circuite turistice, Servicii optionale, Orase europene, Vacante individuale, Destinatii exotice, Vacante DELUXEDERTOUR, LivePachete turistice, Wellness etc. )



Cum se prezinta Dertour Romania:

Companie

REWE

Grupul REWE este cunoscut la nivel european prin comertul cu produse alimentare. A fost fondat in 1927 si actualmente are sediul central la Koeln. In tara noastra REWE este prezent prin reteaua de supermarketuri Selgross, BILLA sau Penny Market.

REWE a preluat in 2000 grupul de companii de turism DER Deutsches Reisebüro (care a fost fondat la Berlin in 1917). REWE Touristik (divizia de turism) reprezinta al 2-lea sector economic important al grupului si ocupa locul 3 in bransa de turism germana. REWE Touristik este format din 6 marci de touroperatori: ITS, Jahn Reisen, Tjaereborg (touroperatori care promoveaza package tours) precum si Dertour, Meier’s Weltreisen si ADAC Reisen (touroperatori care ofera servicii individuale).

REWE Touristik insumeaza:
12.074 de angajati
10.000 de angajati in continua specializare prin “Academia de turism, DERTOUR”.

Istoricul diviziei de turism REWE Touristik

■17 oct. 1917: se infiinteaza la Berlin DER Deutsches Reisebüro (Biroul de turism german) cu scopul a facilita si promova turismul intern si incomingul in Germania
■1926: se pun bazele primei reprezentante DER la New York
■1929: se fondeaza compania ADAC Reisen cu sediul la München
■1957: ADAC Reisen se reorganizeaza si devine prima filiala a companiei ADAC
■1979: DER pune bazele companiei de promovare a vanzarilor Derpart Reisevertrieb GmbH
■1980: alaturarea companiilor la DER: Deutsche Lunfhansa (10,8%), Deutsche Bahn (50,1%), Hapag Lloyd (25,1%) si abr-Reisebüro (14,0%)
■1981: compania LTU infiinteaza MEIER'S WELTREISEN
■1983: se implementeaza marca DERTOUR. Primul catalogul aparut sub aceasta marca este "Europas Grüne Oasen” (“Oazele verzi ale Europei”)
■1995: are loc consolidarea cotei de actiuni la DER prin Deutsche Bahn (66,8%) si Lufthansa (33,2%)
■1 ian. 2000: concernul REWE-Zentralfinanz eG din Köln preia toate actiunile DER de la Deutsche Bahn. Impreuna cu companiile ITS si ATLAS REISEN, divizia de turism din Grupul REWE se extinde din ce in ce mai mult pe piata turistica.
Companiile afiliate grupului DER Gruppe Deutsches Reisebüro GmbH, atat DERTOUR GmbH&CO cu marcile DERTOUR si ADAC, cat si Deutsches Reisebüro GmbH&CO.OHG, cu agentiile de turism DER si Business Travel, fac parte integranta din concernul REWE incepand cu anul 2000
■2001: concernul REWE preia LTU Touristik din Düsseldorf, impreuna cu marcile touroperatorilor Meier's Weltreisen, Jahn Reisen si Tjaereborg si infiinteaza REWE TRAVEL NEW MEDIA.
■2002: DERTOUR isi sarbatoreste cea de-a 85 aniversare.
■2004: se deschide reprezentanta DERTOUR in Romania.
mutarea birourilor Meier's Weltreisen de la Düsseldorf la Frankfurt
■2006: deschiderea reprezentatelor DERTOUR in Bulgaria, Serbia, Ungaria.
DERTOUR patrunde pe piata turismului de lux si lanseaza primul catalog DERTOUR Deluxe (cu hoteluri de 5-6 stele)
■2007: deschiderea reprezentantelor DERTOUR in Slovacia si Cehia

DERTOUR ROMANIA

Reprezentanta DERTOUR in Romania a fost deschisa in 2004. Produsul a inregistrat inca de la inceput o asimilare rapida in cadrul agentiior de turism de pe piata romaneasca.

Volumul vanzarilor pe piata romaneasca in 2004 s-a ridicat la 2 mil euro, inregistrand cresteri continue an de an. Targetul de vanzari pe 2008 este de 17 mil. euro urmand ca in 2009 sa se ridice la 20 mil. euro.

In Romania numarul locatiilor acreditate DERTOUR ajunge la 120 (agentii si filiale in toata tara). DERTOUR a fost si va ramane fidel agentiilor partenere, ritmul de acreditare facandu-se moderat dupa criterii bine stabilite de politica de dezvoltare a companiei.

Produsele Dertour

DERTOUR – expertul pentru servicii de turism personalizate
DERTOUR este unul dintre cei mai mari touroperatori din Germania si Austria. Dertour si-a castigat reputatia prin implementarea conceptului de module turistice care pot fi combinate la libera alegere. Indiferent de tipul de transport, destinatie, structura de cazare sau tip de calatorie, DERTOUR pune la dispozitia turistilor servicii complexe si personalizate care pot fi combinate si rezervate individual. Peste 30 de cataloage de sezon ofera idei inedite si inspirate de calatorie in destinatii variate:


Destinatii exotice

DERTOUR este leader de piata pe segmentul calatoriilor spre America de Nord, Australia, Noua Zeelanda, Emiratele Arabe si America de Sud. De asemenea, in calitate de specialist in domeniul calatoriilor individuale, DERTOUR detine suprematia si pentru destinatiile din Asia, Oceanul Indian, Africa de Sud sau Caraibe.

Calatorii europene si tururi speciale

In Europa DERTOUR ofera vacante in nordul, centrul si sudul Europei si de asemenea in toate regiunile turistice ale Germaniei. Pentru concediile pe apa DERTOUR pune la dispozitia clientilor oferte de croaziere pe mare, ture cu barca, sau croaziere pe vaporas/catamaran. Vacanta activa nu are limite: tenis, ture cu bicicleta, drumetii, rafting, escalada sau parapanta se pot practica la discretie. Programele de golf si cele de wellness sunt tratate separat in cataloage dedicate.

City break si evenimente

DERTOUR este considerat specialistul turismului urban, indiferent daca este vorba de marile metropole europene sau de obiectivele turistice ale micilor orase. Ofertele pentru acest tip de turism dispun de o mare flexibilitate la transport, categoria de cazare, sau bilete pentru evenimente.
Pentru amatorii de parcuri de distractii DERTOUR pune la dispozitia acestora peste 40 de locatii. Incepand din 1956 DERTOUR promoveaza si oferte pentru evenimente sportive, in Germania fiind considerat cel mai mare touroperator pe acest segment turistic. Printre atractiile sportive de top ale DERTOURLive se numara: Formula 1, Maratonul de la New York, Campionatele de tenis, meciurile din liga de fotbal germana sau competitiile de atletism usor. Programul este completat si prin diversele oferte pentru participarea la concertele open-air.

Excursii scurte cu pachete speciale

Pentru o vacanta scurta Dertour ofera din 2007 in catalogul denumit “Excursii scurte – pachete speciale” (Kurzreisen-Erlebnisse) pachete turistice pentru 3-4 zile in multiple tari. Ofertele turistice au teme variate: turism urban, arta si cultura, musical-uri, wellness sau romantism. Cine doreste o activitate sportiva poate gasi oferte atractive, iar parcurile de distractii garanteaza buna dispozitie pentru intreaga familie.

Dertour Deluxe

Doua cataloage dedicate ofera variante atent selectate pentru turismul de lux din Europa sau din destinatiile exotice. Ofertele cuprind in exclusivitate hoteluri sau complexe de categoria 5-6 stele. Selectia este riguroasa si se face in functie de locatia inedita, paleta gastronomica deosebita, dotarile de wellness si tratament, precum si cele pentru activitatile sportive (de ex. golf). La alegerea categoriei camerelor criteriile au fost foarte stricte confortul variind intre camere standard de lux pana la suite si vile. Transferurile au si ele caracter exclusivist. In functie de hotel si locatie sunt puse la dispozitia clientilor limuzine private, barci cu motor sau elicoptere.

Partener pentru Jocurile Olimpice

De 50 de ani DERTOUR este partenerul oficial al Comitetului Olimpic German (DOSB) si responsabil in exclusivitate pentru vanzarea biletelor de intrare la competitii. Este vorba de Jocurile Olimpice de Vara din Peking din 2008 precum si de Jocurile Olimpice de Iarna din Vancouver, Canada din 2010. In cataloagele dedicate acestor evenimente DERTOUR promoveaza pachete turistice complexe pentru diverse locatii.

Mobil de jur imprejurul globului

Impreuna cu partenerii locali si internationali DERTOUR furnizeaza servicii de inchiriere autoturisme in mai mult de 60 de tari garantand o mare mobilitate la destinatie. In plus in catalogul dedicat se afla detalii de inchiriere a camping-vanurilor pe teritoriul Germaniei sau in alte tari.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...