AICI gasiti catalogul ( cataloagele ) Deichmann, dar şi broşuri cu oferte, promoţii şi reduceri de la renumita firmă Deichmann. La Deichmann găsiți nenumărate modele confortabile și la modă, atât pentru femei cât și pentru bărbați – la prețuri senzațional de accesibile, dar si încălțăminte pentru copii, pentru toate vârstele la prețuri accesibile. Indiferent dacă este vorba de mersul de-a bușilea sau de primii pași - cu Deichmann picioarele copilului sunt mereu pe mâini bune.  La Deichmann gasesti produse de la firme consacrate: 5th Avenue, Adidas Performance, Adidas NEO Label, AM Shoes, Elefanten, Fila, Gallus, Graceland, Nike, Puma, Reebok.


Cum se prezintă Deichmann:

De la elegant la extra trendyFemeile știu acest lucru de mult: încălțămintea este cireașa de pe tort pentru orice outfit. Indiferent dacă este elegant, trendy sau casual - fiecare stil și apariție la modă cere o încălțăminte potrivită - și nu doar din punct de vedere al culorii. Deichmann oferă un sortiment mare de modele și mărci diversificate pentru femei, bărbați și copii. Scouterii noștri de curente în modă se află în căutarea noutăților de mâine din întreaga lume. Ei examinează scenele modei, tîrgurile de modă și descoperă ultimele tendințe din marile capitale ale modei.

Scurte reprize de achiziții și actualizări permanente ale colecțiilor asigură o reacție rapidă la curentele din modă. Și aduc tendințele actuale în magazinele noastre. Modele business Brogue de la "Borelli" sau modelul atractiv Party-Pump's al mărcii "Catwalk", cizme clasice ale mărcii 5th Avenue sau sandale drăguțe pentru copii "Elefanten" – avem încălțămintea adecvată pentru orice ocazie și exigență a modei. Totul este disponibil în peste 1.282 de magazine la prețuri abordabile - astfel democratizăm tendințele curente din modă.

Scopul nostru nu este să vindem doar încălțăminte la prețuri avantajoase ci să oferim clienților noștri și un serviciu excelent. Personalul nostru este școlarizat în propriile noastre centre de calificare și calitatea serviciilor este testată continuu. Printr-o rată de școlarizare peste medie ne asigurăm propriul personal de conducere și specialiști.

Pentru a putea garanta calitatea Deichmann, pe care o promitem clienților noștri, experții noștri agreează procesul de fabricație împreună cu furnizorii. Institutele de testare externe, precum TÜV urmăresc respectarea standardelor de calitate și de mediu, care în cazul Deichmann sunt autofixate și a căror rigurozitate depășește cu mult pe cea a prescripțiilor legale în vigoare.
Suntem doar atunci mulțumiți, când clienții noștri sunt mulțumițiEste crucial ca la capătul tuturor ostenelilor noastre, clienții să fie mulțumiți de produse. De aceea noi garantăm după fiecare cumpărare un proces simplu și corect de schimbare a produselor pentru cazul unei eventuale reclamații. Acestu lucru înseamnă că: restituim valoarea produsului – pe întreg teritoriul Germaniei.

38 de procente din populația de peste 14 ani a Germaniei au vizitat în 2009 un magazin Deichmann. Din acest motiv Deichmann este unul dintre cei mai mari magneți de clienți din comerțul cu amănuntul și din această cauză aduce avantaje comerciale și magazinelor din proximitatea locațiilor sale. Noi dorim ca clienții noștri să facă întotdeauna o „afacere bună" cu noi și să ne perceapă exact așa – ca pe o afacere bună. Încălțăminte la modă, de calitate bună la un preț foarte mic - aceste trei elemente trebuie să devină oricând o realitate pentru clienți.

Prețurile

În ultimii ani ne-am străduit să menținem încălțămintea noastră la un nivel accesibil pentru clienți. Dacă prețul mediu al colecțiilor noastre din anii 60 se situa undeva la 40 DM, el se află astăzi la 20 de Euro. Acest lucru a fost posibil prin achiziționarea de cantități mari de marfă direct de la furnizori, prin organizarea rațională a magazinelor cu metode moderne de prezentare și datorită experienței în comerțul cu încălțămintea, acumulată de-a lungul deceniilor.

Calitatea

Pentru a ne asigura că nu doar prețul încălțămintei este corespunzător, dar și calitatea acesteia, luăm măsurile necesare încă din momentul conceperii colecției printr-o implicare directă în dezvoltarea produsului. Rezultatele sunt continuu, intern și extern verificate.
Consultanța

Magazinele noastre oferă ambele lucruri clienților: libertatea de a căuta și alege produsul după pofta inimii - dar și de a cere consultanță de specialitate. Sistemul de rafturi și sortarea mărfii oferă clienților o vedere rapidă de ansamblu a modelelor și a mărimilor în care sunt disponibile. Dar la cerere, personalul nostru de specialitate vă stă la dispoziție. Dacă se întâmplă ca mărimea modelului dorit să nu fie pe stoc, magazinul online este o alternativă confortabilă, la care au început să apeleze din ce în ce mai mulți clienți.

Dezvoltarea firmei Deichmann pe cont propriu, fără să apeleze la Bursa de valori sau credite se numără printre lucrurile de interes, ce se regăsesc și în istoricul Deichmann. Chiar și în anul 2011 afacerea de familie a prosperat:
Deichmann a vândut aproximativ 156 milioane de perechi de încălțăminte, mai mult cu 4 milioane de perechi decât în anul precedent. Cifra de afacere a crescut de la 3,93 miliarde la 4,13 miliarde de Euro (+5 %) pe aceaşi perioadă de timp. La sfârşitul anului 2011grupul a înregistrat un număr de 3175 de fiale.

Deichmann are în Germania, în alte 20 de țări europene și în SUA peste
32.500 de angajați. În anul 2012 sunt planificate 400 de angajări în Germania.

Germania
În Germania lucrează aproximativ 14.100 de angajați pentru Deichmann SE în 1.282 de filiale (date înregistrate pe 31.12.2011), precum și în Centrală și în mai multe centre de distribuție a încălțămintei. Afacerea produce în Germania 44 % din cifra de afacere al întregulului grup, iar în anul 2011cifra a crescut de la 1,77 miliarde de euro la 1,84 miliarde de euro.

În anul 2011 s-au vândut în jur de 73,4 milioane de perechi de încălțăminte la Deichmann și în cadrul filialelor ROLAND-SCHUHE.

Grupul Deichmann în Europa și SUA
Având în total 18.500 de angajați în peste 20 de țări europene și SUA, Deichmann SE a vândut în anul 2011 83 milioane de perechi de încălțăminte. Aproximativ 1.900 de filiale sunt deschise dincolo de granița Germaniei. Începând cu anul trecut s-a deschis Deichmann și în Serbia și Portugalia.

Cum prezintă Deichmann istoria firmei:
A început cu un magazin…A început în 1913 în cartierul muncitorilor din Essen-Borbeck, în inima regiunii Ruhr. Heinrich Deichmann, născut în 1888, a deschis o cizmărie pe care o conducea împreună cu soția sa, Julie. Două generații mai târziu și la o distanță de aproape 100 de ani, compania a ajuns lider de piață în Europa. Deichmann este reprezentată astăzi în 22 de țări cu peste 3.175 de magazine și are în jur de 32.500 de angajați. La fel ca atunci, Deichmann este o afacere de familie, ce pune preț pe creșterea prin propriile forțe. Listarea la bursă și creditele bancare sunt subiect tabu pentru proprietari.

Anii de începutAnii de dinainte de 1945 au fost caracterizați și limitați de nesiguranța politică și economică din timpul Republicii de la Weimar și apoi din timpul național-socialismului german. Fondatorul Heinrich Deichmann a respins regimul nazist și printre altele el a criticat persecuția concetățenilor săi evrei. A murit în 1940 la 52 de ani. În acea vreme Heinz-Horst Deichmann, născut în 1926, își ajuta ocazional părinții în afacere. Mama sa, Julie a trecut cu bine magazinul de anii de criză. După război Heinz-Horst Deichmann a studiat medicina și teologia. Pe lângă studiu a continuat împreună cu mama sa mica afacere de familie.

Creșterea de după războiDupă ce între timp terminase studiul Medicinei și devenise doctor, Heinz-Horst Deichmann a abandonat în 1956 această profesie și s-a concentrat complet asupra conducerii companiei. În această perioadă deschisese deja alte magazine Deichmann în orașele învecinate: Düsseldorf și Oberhausen. Deichmann se simțea responsabil pentru aprovizionarea populației cu încălțăminte bună și accesibilă ca preț. Un obiectiv al întreprinderii valabil și astăzi. În 1974 Deichmann a deschis al 100-lea magazin în Würzburg. Imediat după aceea a început internaționalizarea: Deichmann a achiziționat în Elveția lanțul cu o lungă tradiție în încălțăminte, Dosenbach. Ulterior Dr. Heinz-Horst Deichmann era activ într-un domeniu cu totul diferit. El a început în India proiectul creștin de ajutorare cuvântșifaptă, destinat în primul rând bolnavilor de lepră.

A treia generație preia cârmaHeinrich Deichmann, născut în 1962 ca nepot al fondatorului companiei, a intrat în companie în 1989. În 1999 el a preluat poziția de președinte al conducerii companiei. El este astăzi președintele consiliului de administrație al Deichmann SE. Sub conducerea sa internaționalizarea companiei a fost continuată. Firma achiziționează încălțăminte din 40 de țări, iar vânzarea se face în peste 3.175 de magazine în 22 de țări. Cea a rămas - pe lângă dezvoltarea economică - angajamentul social pentru oamenii aflați în primejdie din Germania, Europa, India și Tanzania.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...