Pentru a citi revistele Selgros ( aka Catalog Selgros - Cataloage Selgros - Toate cataloagele Selgros - Catalog oferte Selgros ) , dati click aici:



Veti gasi urmatoarele cataloage Selgros: Food, Non Food, Gastro Food, Preţ mic food, Preţ mic non food etc .



Cum se prezinta Selgros:

Suntem partenerul de încredere al gastronomilor, comercianţilor şi micilor întreprinzători particulari, asigurând pentru aceştia cele mai bune servicii, un sortiment croit după nevoile lor, bazat pe competenţă în calitate şi prospeţime, disponibil în permanenţă la cele mai convenabile preţuri. Lucrăm pentru profitul zilnic al clienţilor nostri.

Ne orientam întreaga activitate după concepte precum: calitate, prospeţime, servicii excelente, competenţă, seriozitate, dinamism, amabilitate, politeţe, ospitalitate, disponibilitate, precizie si punctualitate, rapiditate, tehnologie modernă.
Selgros Cash & Carry SRL este o societate a grupului Fegro/Selgros Germania, cu sediul în Neu Isenburg, lângă Frankfurt. Concernul a fost înfiinţat în 1989 prin fuziunea grupurilor comerciale Fegro şi Selgros şi deține în prezent 82 de magazine, 44 în Germania, 14 în Polonia, 5 în Rusia şi 19 în România.

Din anul 2009 Fegro/Selgros Germania a devenit parte a grupului TransGourmet Holding SE, controlat astăzi integral de compania Coop Elveţia. TransGourmet Holding SE acţionează în domeniul B2B-Foodservice în Germania, Elveţia, Franţa, Polonia, România şi Rusia. Compania germano-elveţiană are peste 22.600 de angajaţi şi a realizat o cifră de afaceri în anul 2010 de aproximativ 6,2 miliarde Euro. TransGourmet Holding S.E. este, din punctul de vedere al cifrei de afaceri, a doua societate Cash & Carry şi de Foodservice din Europa.

Selgros a intrat pe piaţa românească în anul 2001 prin deschiderea primului magazin în Braşov, unde se află şi sediul administraţiei centrale. Rețeaua Selgros s-a extins apoi an de an, fiecare din cele 19 magazine însemnând o investiție de circa 15 milioane de euro:

2002: Bucureşti-Pantelimon, Bucureşti-Băneasa şi Târgu Mureş
2003: Bucureşti-Berceni
2004: Constanța Sud şi Timişoara
2005: Oradea, Cluj Napoca, Arad şi Craiova
2006: Ploieşti şi Bacău
2007: Iaşi, Suceava şi Galați
2008: Brăila
2009: Bucureşti-Drumul Taberei
2011: Constanța Nord
Selgros Cash&Carry România a înregistrat în anul 2011 o cifră de afaceri de 3,4 miliarde lei şi un profit de peste 86,7 de milioane de lei.

Valorile fundamentale ale afacerii noastre sunt:

•Clientul - Îl situăm în centrul activităţii noastre împreună cu afacerea sa şi nevoile lui zilnice

•Competenţa - Ne perfecţionăm încontinuu pentru a ne face meseria în cel mai eficient mod, în beneficiul clienţilor şi al companiei

•Colectivul - Suntem mândri că facem parte din echipa Selgros, muncim cu plăcere împreună, iar răspunderea ne onorează

•Comunitatea - Ştim că succesul afacerii noastre se datorează şi comunităţii care ne găzduieşte.

Ne implicăm în viaţa comunităţilor locale prin iniţierea unor programe sociale şi de mediu.

Notorietatea de care ne bucurăm în prezent este posibilă numai datorită efortului conjugat al tuturor angajaţilor noştri din magazine şi din administraţia centrală, care şi-au însuşit principiile companiei, transpunându-le eficient în activitatea zilnică, cu scopul de a ne consolida poziţia de top printre marii comercianţi din România.

Ieşim în evidenţa prin amabilitatea angajaţilor, curăţenia şi aspectul plăcut al magazinelor, servicii şi produse de calitate.

Oferim furnizorilor o bază ideală pentru a livra cantităţi mari de marfă la magazinele noastre, aceasta fiind apoi comercializată de către noi în cele mai convenabile unităţi de vânzare la cel mai avantajos preţ.

Simbolul companiei - turnul galben - exprimă forţa şi ascensiune. Este un element constructiv al tuturor magazinelor noastre, vizibil de la distanta şi uşor de recunoscut.

Întotdeauna, acolo unde construieşte un magazin, Selgros nu se mărgineşte la amenajarea spaţiului propriu, ci investeşte şi în amenajarea spaţiilor publice şi a căilor de acces spre magazin.


În plus Selgros se implică în viaţa comunităţilor locale luând parte la evenimente locale, iniţiind acţiuni în beneficiul comunităţii, pentru sprijinirea centrelor de îngrijire a persoanelor cu nevoi speciale, copii şi bătrâni, ecologizarea şi curăţirea zonelor din jurul magazinelor dar şi a unor zone de agrement din localităţi, organizarea de evenimente, spectacole şi acţiuni pentru copii.

Stim că succesul afacerii noastre se datorează şi comunităţii care ne găzduieşte.

Magazinele de tip cash & carry sunt magazine en-gros, care se adresează clienţilor profesionişti, revânzători, gastronomi, producători sau prestatori de servicii. Acest tip de magazin funcţionează şi este organizat în baza legii 650/2002 pentru aprobarea şi modificarea OG 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, care defineşte acest tip de comerţ la art. 4:

„ e) comerţ de gros cash and carry/formă de comerţ cu autoservire pe bază de legitimaţie de acces - activitatea desfăşurată de comercianţii care vând mărfuri prin sistemul de autoservire către persoane juridice sau persoane fizice autorizate şi asociaţii familiale autorizate conform legii, înregistrate în baza de date a vânzătorului, în scopul revânzării şi/sau prelucrării, precum şi al utilizării acestora ca produse consumabile;"

Magazinele SELGROS sunt organizate în sistem de autoservire, având o zonă de vânzare cu rafturi şi plasări de articole la îndemâna clienţilor precum şi o zonă de depozitare, organizată deasupra rafturilor din zona de vânzare. Mai există o zonă de depozitare pentru articolele care au nevoie de condiţii speciale de temperatură şi umiditate. Aceste depozite sunt anexe la raioanele Legume-Fructe, Delicatese-Lactate, Mezeluri, Carne şi Produse congelate.

Sistemul modern de gestiune asigură permanent prezenţa optimă a mărfurilor la raft şi emite propuneri de comandă a articolelor.

Calitatea şi prospeţimea mărfurilor este supravegheată în permanenţă, încă de la recepţionare, iar pentru produsele proaspete este asigurat un mediu optim de păstrare şi în suprafeţele de vânzare, astfel încât clienţii să găsească mereu la SELGROS articole de cea mai bună calitate » .

Selgros oferă clienţilor săi soluţia eficientă pentru afaceri profitabile.

Suntem unul dintre cei mai importanţi actori de pe piaţa de retail din România, apreciat de clienţii profesionişti, care găsesc în magazinele noastre tot necesarul pentru afacerea lor. Această poziţie se datorează interesului constant acordat clienţilor şi partenerilor noştri, cărora le oferim:

» un sortiment bogat şi diversificat

» calitate înaltă la preţuri avantajoase

» servicii excelente


Magazinele noastre funcţionează în sistem cash & carry , care este o formă de comerţ en-gros cu autoservire, în care clientul îşi alege singur produsele, le achită şi le transportă la locul afacerii sale, pentru a le folosi în activitatea firmei sau a le revinde.

Accesul in magazinele noastre se face în baza unei legitimaţii de cumpărare.


Link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte, reduceri sau promoții din articolul Selgros - Cataloage Selgros - Toate cataloagele Selgros - Catalog oferte Selgros sunt actualizate pentru luna octombrie 2014 .

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...