Aici gasiti toate cataloagele Billa pentru luna decembrie 2012 ( catalogul Billa decembrie 2012, promotii produse de Craciun si sarbatori 2012 si alte cataloage Billa).



De asemenea, pe lângă produsele exceptionale comercializate, Billa are mărci de produse proprii:

Marca proprie CLEVER, a fost creata pentru ca dumnevoastra sa va puteti face cumparaturi la preturi extrem de avantajoase pentru o gama variata de produse de larg consum.
Pe langa cele mai mici preturi, va este garantata si o calitate excelenta a produselor, similara cu cea a marcilor consacrate!

Marca proprie MY inseamna ingrijire personala de calitate, la preturi mici!
Cu MY body, MY hair, MY face si MY for men descoperi calitatea de care ai nevoie pentru intretinerea corpului tau!



Departamentul Legume-Fructe

Fructe si legume mereu proaspete: asta este ce veti gasi, in fiecare zi,  la BILLA! Puteti alege dintr-un sortiment bogat, adaptat sezonului, avand garantia  ca in cosul dumneavoastra ajung  doar soiuri atent selectionate, proaspat livrate  si verificate de catre personalul nostru. In plus, promovam aprovizionarea cu produse de pe piata interna, deci majoritatea fructelor si legumelor de la BILLA provin chiar din cele mai sanatoase gospodarii romanesti.


Departamentul Delicatese

Delicatesele cele mai fine le gasiti la BILLA! La departamentul de DELICATESE din fiecare magazin BILLA, puteti incerca delicioase specialitati locale sau din bucataria internationala: de la preparate calde, pregatite cu grija de bucatarii nostri pana la cele mai fine branzeturi, mezeluri, salate, specialitati din peste sau mici gustari.


Departamentul Carne

Cea mai buna calitate certificata a carnii! Garantata de BILLA!
Sortimente variate, calitate impecabila, impachetari potrivite, prospetime de neegalat, preturi avantajoase! Iata cateva dintre atributele Departamentului de Carne de la BILLA.  In plus, existenta in majoritatea filialelor BILLA a propriilor unitati de transare si respectarea celor mai inalte standarde privind alegerea furnizorilor de carne proaspata asigura clientilor cea mai buna calitate a carnii!


Departamentul Panificatie

Bine ati venit în lumea minunata a produselor de panificatie proaspat scoase din cuptor, de la  BILLA! Aici descoperiti variante delicioase de specialitati de panificatie  şi produse de patiserie pentru toate gusturile: chifle, cornuri, baghete si multe altele.  Si toate acestea:  proaspat scoase din cuptor! Pentru ca la BILLA toate aceste specialitati se coc zilnic, direct in magazin. Convingeti-va singuri in orice magazin BILLA!


Departamentul Lactate

O bogata oferta de produse lactate va asteapta  in fiecare zi la BILLA:  de la iaurturi delicioase  sau lapte proaspat  pana la branzeturi si specialitati din branza, din cele mai variate. Toate acestea aprovizionate zilnic, de la furnizori atent selectionati, astfel incat micul dejun sa devina un adevarat festin!


Istoria Billa

Anii ’50 – Pianistul Karl Wlaschek deschidea in Viena, primul magazin de produse cosmetice in regim discount, cu un spatiu de vanzare de doar 40 de mp.
Anii ’60 - Numarul magazinelor ajunge la 45, strategia de discount fiind aplicata si in domeniul alimentar. In 1961, magazinul primeste numele BILLA – magazin ieftin (lb ger. - Billiger Laden).
Anii ’70 – Este infiintat propriul departament de carne, sub denumirea de Andert Fleischwaren AG, ceea ce a permis aprovizionarea filialelor cu carne proaspata la preturi foarte mici.
Anii ’80 - Expansiunea este in continua crestere. Numarul de filiale ajunge la 331 iar numarul angajatilor la peste 3.300. Parte importanta a povestii de succes BILLA, este infiintarea si a departamentului de Delicatese, ce ofera o mare varietate de specialitati din branzeturi si mezeluri atat de provenienta locala cat si internationala.
Anii ’90 – BILLA este achizitionata de grupul german REWE si marcheaza expanisunea BILLA si in afara granitelor Austriei, prin deschiderea primelor magazine in Cehia.

In prezent, BILLA opereaza in Austria peste 1.000 de magazine fiind cel mai important comerciant din aceasta tara.


BILLA in Europa

REWE International AG, este entitatea ce opereaza magazinele BILLA din afara granitelor Austriei, in tari precum Italia, Cehia, Slovacia, Croatia, Ucraina, Bulgaria, Rusia si Romania. La nivel international, REWE International AG are un numar total de 65.692 angajati care lucreaza in aproximativ 3.600 de magazine. In anul 2008 cifra de afaceri a companiei a crescut la 10.93 miliarde de euro.
Compania este parte a REWE Group unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activeaza in retail si turism. In prezent, 320.000 de angajati lucreaza in cadrul REWE Group in 16 tari europene, iar cele aproximativ 15.000 de magazine au generat o cifra de afaceri de peste 50 miliarde de euro.
REWE International AG are sediul central in Wiener Neudorf, sudul Austriei, si opereaza retelele BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA si ADEG precum si alte branduri proprii. Compania este de asemenea activa pe piata de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub si PENNY PACK´N´GO


Scurta istorie BILLA Romania

Anul 1999 – BILLA deschide portile primului sau magazin in Romania pe data de 4 februarie, in cartierul bucurestean Titan. Tot in 1999, BILLA isi incepe expansiunea si in provincie prin deschiderea magazinului din Constanta.

Anul 2004 – Numarul filialelor operate de BILLA ajunge la 13 unitati si isi consolideaza astfel pozitia de lider pe segmentul de supermarkuri din Romania. In acelasi an, este lansata marca proprie Clever, care in scurt timp devine una dintre cele mai cunoscute marci proprii din comertul autohton.

Anul 2007 – Pozitia de lider pe piata romaneasca este sustinuta printr-o ampla campanie de imagine, care reconfirma valorile ce au consacrat BILLA: prospetime si calitate la cele mai bune preturi!

Anul 2008 – BILLA lanseaza cu succes conceptul BILLA Plus, care reprezinta un avantaj pentru cei ce achizitioneaza mai multe bucati din acelasi produs.

Anul 2009 – BILLA implineste 10 ani de activitate pe piata din Romania, aniversare celebrata printr-o ampla campanie publicitara.
Este lansata a doua marca proprie, MY, pentru produsele de cosmetice si ingrijire corporala. La finalul anului 2009, reteaua numara 43 de magazine, acoperind astfel cele mai importante orase din Romania.

In prezent BILLA opereaza 66 de magazine si are peste 3.500 de angajati, fiind unul dintre principalii angajatori din Romania. Cu suprafete intre 250 m2 si 2400 m2 si peste 8000 de articole comercializate in fiecare magazin, BILLA satisface cele mai exigente cerinte!

Cum se prezinta Billa:

Ceea ce ne-a consacrat, sunt o serie de valori fundamentale in care credem cu tarie si pe care le urmam zi de zi in activitatea noastra:• Sortimentatie variata
• Prospetime si calitate
• Preturi avantajoase
• Angajati
• Aranjare magazin
• Comunicare


1. In fiecare magazin BILLA, clientii pot gasi un sortiment variat de produse pentru necesarul zilnic al oricarei gospodarii: de la legume si fructe, carne, mezeluri, produse de brutarie si panificatie, lactate si pana la articole de menaj, curatenie si ingrijire corporala. Si toate acestea, sub un singur acoperis!

2. La BILLA, prospetimea si calitatea produselor stau mereu in prim-plan! Avem grija sa oferim clientilor nostri cele mai prospete legume si fructe, carne proaspat transata chiar in propriile macelarii, salate si preparate calde, pregatite cu grija in magazine sau produse de panificatie si patiserie proaspat scoase din cuptor.

3. Datorita unei organizari eficiente a muncii din magazine si datorita cantitatilor mari de produse achizitionate, suntem in masura sa oferim clientilor cele mai avantoajoase preturi!

4. Angajatii nostri sunt intotdeauna bine pregatiti si informati astfel incat fiecare client sa fie ascultat si ajutat, creand astfel o legatura puternica de prietenie si sinceritate.

5. Fiecare magazin este proiectat astfel incat cumparatorii sa aiba parte de o experienta placuta si sa poata gasi intotdeauna cu usurinta produsele de care au nevoie.

6. Prin fiecare mijloc de comunicare de care dispunem, le oferim clientilor nostri informatii complete despre produsele si serviciile BILLA. De la brosuri si pana la semnalizarea din magazin, totul este gandit astfel incat clientii sa stie exact ce si cum cumpara!

Cum se prezinta grupul Rewe


1927 - Centrala REWE isi incepe activitatea in Koeln si este inscrisa in registrul cooperativelor. La sfarsitul anului 1926, un numar de 17 cooperative de comert au decis infiintarea REWE. Numele provine de la “Asociatia cooperativelor vestice de achizitii” (lb. ger Revisionsverband der Westkauf-Genossenschaften)

1932 – Pentru a asigura uniformitatea organizatiei REWE, sunt emise primele linii directoare privind utilizarea logo-ului REWE.

1945 - Se infiinteaza REWE “Zentralimporte GmbH”

1959 – Domeniul de activitate este extins la comertul exterior si en-gros.

1972 – In cadrul reformei grupului REWE, firma "REWE-Zentralimporte G.m.b.H." este transformata in actuala REWE-Zentral AG. Modelul de parteneriat REWE, stimuleaza comertul en-detail independent pe o baza economica imbunatatita. Intensitatea crescanda a capitalului pietelor duce la modelul Societatilor Comerciale REWE, la care centrala poate avea participatii de pana la 50 procente.

1974 - Centrala REWE obtine o participatie de 50 procente la grupul Leibbrand. Epansiunea grupului continua astfel cu supermarketurile HL si miniMAL, magazinele de discount PENNY, magazinele toom si drogheriile Idea. În 1989 Leibbrand trece in proprietatea REWE .

1983
Grupul de intreprinderi "Kaiser + Kellermann", din Kirchhundem, adera la REWE impreuna cu magazinele sale Globus, si la care REWE ajunge sa detina in 1988, o participatie de 75 procente.

1988
Firma "REWE-Handelsgesellschaft Leibbrand OHG" achizitioneaza firma "Deutscher Supermarkt Handels GmbH" Düsseldorf, proprietarul magazinelor de produse alimentare precum Deutscher Supermarkt, Desuma, Hill si Otto Mess. Cu o participatie de 50 procente la biroul de turism ATLAS GmbH Koeln, grupul REWE isi face intrarea in bransa turismului. La data preluarii (1994) ATLAS REISEN are circa 300 birouri de turism.

1993
Participatia la Budgens in Anglia, reprezinta primul pas spre pietele din strainatate.

1994
Cu PENNY MARKET Italia SrL, REWE patrunde pe piata sud-europeana.

1996
In Austria, REWE preia concernul BML care opereaza supermarketurile BILLA, Magazinele MERKUR, magazinele discount Mondo, magazinele de proximitate Emma si drogheriile BIPA.

1998
REWE preia 52 magazine de materiale de construcţii Goetzen si 138 Stinnes. Prin aceasta magazinele toom BauMarkt urca in grupul de la varf al bransei Do-it-yourself.

1999
Prin preluarea a 162 magazine Meinl REWE isi consolideaza pozitia ca lider de piata in Austria.

2000
Cu achizitia grupului DER, de care apartin operatorii de turism DERTOUR si ADAC Reisen precum si 360 birouri de turism DER, REWE Touristik se transforma intr-un alt pilon de baza al grupului comercial.


2001
Preluarea firmei de turism LTU (JAHN REISEN, TJAEREBORG, Meier's Weltreisen) consolideaza pozitia in centrul de varf al bransei turismului. In acelasi timp, REWE preia o participatie de 40 procente la societatea de transport aerian LTU Lufttransport GmbH, Dusseldorf. REWE isi intareste pozitia in Italia prin achizitionarea lantului de magazine italienesti STANDA.

2002
Pentru prima data in comertul cu alimente din Germania, 500 de supermarketuri REWE ofera clientilor lor, cumparaturi de calitate cu verificare TUV, care sunt verificate regulat de TUV Rheinland Berlin Brandenburg. REWE celebrează al 75-lea an de existenta.
La productia si desfacerea produselor proaspete de patiserie coopereaza REWE si Edeka. REWE preia o participatie de 50 de procente la Schaefer's Brot- und Kuchen-Spezialitaeten GmbH & Co. KG, Lehrte.

2004
Grupul REWE Gruppe depaseste pentru prima data granita de 40 de miliarde Euro.
Karstadt Warenhaus AG şi REWE, formeaza pentru comertul cu produse alimentare in supermarketuri, Joint-Venture-ul Karstadt Feinkost GmbH. Incepand cu 1 ianuarie 2005, raioanele de produse alimentare din 70 de supermarketui Karstadt sunt gestionate impreuna.

In cadrul unui Joint Venture cu grupul Marta din Moscova se infiinteaza un lant de supermarketuri in Federatia Rusa. Supermarketurile gestionate pana atunci de grupul Marta sunt transformate in brandul BILLA .

2007
In Europa de Est expansiunea continua: odata cu COOPERNIC grupul REWE include in luna noiembrie si statele baltice Lituania si Letonia. In Germania este lansat o luna mai tarziu noul concept REWE al micilor suprafete de vanzare, care asigura clientilor, mai ales din locatiile din centrul oraselor un sortiment variat.

REWE astazi
REWE Group unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activeaza in retail si turism. In prezent, 320.000 de angajati lucreaza in cadrul REWE Group in 16 tari europene, iar cele aproximativ 15.000 de magazine au generat o cifra de afaceri de peste 50 miliarde de euro.


PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Billa - Catalogul Billa - Promotii - Toate cataloagele Billa să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...