In perioada noiembrie-decembrie 2012 Mondo Plast va intampina cu game noi de produse si reduceri substantiale de preturi.

Pentru oferte speciale, click aici  !


Gama de retelistica TP-Link cu preturi promotionale de sarbatori, produse de ultima generatie si fiabilitate ireprosabila.

Cabluri coaxiale si de date - Nextra - la cel mai bun raport calitate/pret

Cabluri de fibra optica TKF , cu cea mai noua inovatie de fibra optica standard G657.A

Continuam sa fim furnizorul numarul 1 de rack-uri 19" si accesorii in Romania

Functionare neintrerupta cu UPS -uri si stabilizatoare de tensiune Braun Group - monofazic sau trifazic

Echipamente profesionale pentru statii CATV digitale - acces conditionat.

Comunicatii radio pentru radio-amatori sau soferi prevazatori

Solutii CCTV de supraveghere profesionale, camere IP/HD/IR/Outdoor, DVR, NVR

Panouri fotovoltaice , regulator cu switch POE pentru aplicatii casnice sau de iluminat

Solutii complete de receptie satelit la calitate HD ( Sisteme receptie satelit: Antene satelit, receivere, LNC-uri, accesorii » Antene de satelit offset » Antene de satelit prime focus (parabolice) » LNC/LNB cu flanse pentru antene de satelit parabolice (prime focus) » LNC/LNB cu feed pentru antene de satelit offset » Receptoare de satelit digitale » Receptoare de satelit digitale High Definition » Receptoare digitale TV Cablu » Placi DVB pentru PC, skystar 2 Accesorii Satelit » Accesorii satelit: Emitatoare-Receptoare Audio-Video » Accesorii satelit: Suport LNB » Monturi universale pentru antene de satelit offset » Monturi H-H pentru antene de satelit » Actuatoare » Accesorii satelit: Multiswitch-uri » Accesorii satelit: Module de acces conditionat » Accesorii satelit: Pozitioner, Sat-Finder, Busole » Accesorii satelit: Signal Combiner, amlificatoare, splitere)

Mondoplast oferă:


Produse si servicii

Import si distributie:

• cabluri industriale, cabluri telecom, cabluri instrumentale & Audio/Video;
• cabluri torsadate pentru transmisii de date: UTP, FTP, STP, I-STP, cat 7, cat 6, cat 5E;
• cabluri coaxiale cu sufa metalica, 50 Ohm telecom & 6 GHz cabluri wireless ;
• cabluri armate & cabluri aeriene cu sufa, cabluri de fibra optica ADSS;
• echipamente si cabluri optice pentru CATV si conexiuni de date de banda larga (emitatoare optice, ADSL);
• echipamente optice si de banda larga, statii radio de emisie-receptie, pasive retea - PC;
• echipamente de retea, switchuri gigabit, routere, pasive;
• echipamente radio pentru trafic comercial, digital, date & GPS;
• substatii radio-amatori, antene & aparate;
• sisteme de supraveghere: CCTV, audio/video, camere IP;
• echipamente satelit TV digital /Internet;
• AP MMDS wireless, antene: 2,4 GHz, 3,5 GHz, 5,8 GHz;
• sisteme multimedia: audio/video, monitoare plasma, LCD, mouse/tastaturi;

Denumiri Comerciale

Mondo-Style Distributor (Romania)
Belden Distributor / Import (Holland)
Alinco Distributor / Import (Japan)
Sirio Distributor / Import (Italy)
TPLink Distributor / Import (China)
Planet Distributor / Import (Taiwan)
VCTnet Distributor / Import (Hong Kong)

Export
Serbia & Muntenegru, Slovenia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, Polonia, Germania, Italia, Taiwan


Aici gasesti catalogul Altex - Catalog Altex Wii U, console si jocuri noiembrie - decembrie 2012
( Xbox360, Playstation 3, Playstation 2, PS Vita, PSP, Nintendo Wii, Nintendo Wii U, Nintendo, PC, jucarii ).






Aici gasesti catalogul online actualizat de bricolaj de la Altex ( scule electrice cu acumularor, scule electrice cu cablu, accesorii bricolaj ), iar mai jos gasesti catalogul special Altex de bricolaj pentru perioada 28 noiembrie - 2 decembrie 2012.






Aici gasesti catalogul Infomanu Center din Targu-Jiu pentru luna decembrie 2012.



Catalogul Infomanu Center prezinta cele mai noi reduceri si promotii de la Infomanu, la diverse produse precum electronice, electrocasnice, IT&C, mobila "Casa Rusu", constructii, amenajari interioare, termice, electrice, scule, gresie, faianta, sanitare, decoratiuni etc.

Cum se prezinta Infomanu Center Targu-Jiu

Scurt istoric

- Ne incepem activitatea in anul 1993 cu primul magazin deschis in Targu-Jiu, str. Victoria, Bl. D, parter;

- In acelasi an deschidem Infomanu Service, avand sediul in str. Victoria, Bl. C, parter;

- In anul 1997 se construieste primul depozit cu o suprafata de 200m² pe str. Victoria, nr. 264;

- In anul 1998 deschidem cel de-al doilea magazin in orasul Motru, str. Trandafirilor;

- Al treilea magazin l-am deschis in anul 2000 in orasul Rovinari, str. Minerilor;

- In anul 2003 se construieste Infomanu Service si un depozit cu suprafata de 450m² in Targu Jiu str. I.L.Caragiale, nr. 13;

- Cel de-al patrulea magazin specializat pe comercializarea produselor IT s-a deschis in anul 2005 in Targu Jiu, str. Victoria , Bl. 94;

- In acelasi an inauguram cel mai mare magazin Infomanu Center str. Victoria nr. 151;

- In anul 2006 deschidem un alt magazin in orasul Matasari;

- In anul 2008 inauguram Showroom si Service HONDA pe str.Narciselor, nr. 28;

- Infomanu Center se extide la 3500 m² in anul 2011.


Service Infomanu - Strada I. L. CARAGIALE nr 13, Tg-Jiu, Gorj Pentru inregistrarea sesizarilor va rugam sa telefonati: electrocasnice -tel:0253.228444 electronice -tel:0723.682465 sau sa ne trimiteti email la urmatoarele adrese :electronice@inidan.ro electrocasnice@inidan.ro Clientii magazinelor Infomanu nemultumiti de calitatea seviciilor Infomanu Service sunt rugati sa ne contacteze la office@inidan.ro Sevice Infomanu ofera service garantie si postgarantie pentru urmatoarele marci: PANASONIC, SAMSUNG, DAEWOO, WHIRLPOOL, ELECTROLUX, ZANUSSI, GORENJE, AKAI, ARISTON, FEROLLI, CANDY, PLATINIUM, HYUNDAI, BOSCH si SIEMENS.



Magazinele indomnu le gasesti la urmatoarele adrese:

Targu Jiu

INFOMANU Center cel mai mare magazin de electronice,electrocasnice, IT&C ,telecomunicatii,electrice,birotica, mobila "Casa Rusu",sanitare,gresie si faianta, adezivi,mobillier baie,vopsea,parchet,usi, mochete si covoare si decoratiuni din Targu-Jiu Adresa: Str. Victoria Nr. 151 vis a vis de liceul Nr. 2 Telefon: 0253.210744 E-mail: center@inidan.ro

INFOMANU Victoria Adresa: Str. Victoria, Bl. D, parter Telefon: 0253.210266 E-mail: victoria@inidan.ro

Rovinari

INFOMANU - Rovinari Adresa: Str. Minerilor, Bl. M2, parter Telefon: 0253.371001 E-mail: rovinari@inidan.ro

Motru

INFOMANU - Motru Adresa: Str. Trandafirilor, Nr. 1, Bl. A, parter Telefon: 0253.362655 E-mail: motru@inidan.ro

Matasari

INFOMANU - Matasari Adresa: Blocul C 7 parter Telefon: 0253.376212 E-mail: office@inidan.ro

Aici gasesti reduceri si pentru ziua de luni 26 noiembrie 2012 ( reduceri monday  ), in continuarea reducerilor de Black Friday.

Nu sunt reduceri Black Monday, ci corect este reduceri de Cyber Monday.

Aceasta este ziua urmatoare la americani dupa Ziua Recunostiintei sieste denumita Cyber Monday, o zi cu cele mai multe reduceri la preturi din an

Cyber Monday a fost lansata la nivel international in anul 2005, fiind dedicata cumparaturilor online. In 2011, americanii au cumparat online de Cyber Monday chiar cu peste 20% mai mult decat de Black Friday.



Fenomenul Cyber Monday a fost adoptat, datorita succesului imens in pe continentul american, in foarte multe țări la nivel mondial. Desi mai putin cunoscut decat Black Friday, Cyber Monday a fost adoptat de multe magazine online si in Romania. Pentru unele magazine Cyber Monday a fost doar o prelungire a campaniei de reduceri de Black Friday.

Multi cumparatori prefera in locul aglomeratiei de Black Friday cumparaturile online de luni, multi realizand cumparaturi pe renumitele siteuri Amazon, Best Buy şi Walmart.

Un alt site unde gasiti oferte internationale de Cyber Monday este CyberMonday.com

In Romania PC Garage este unul dintre magazinele care ofera reduceri de 5% de Cyber Monday.

Un alt magazin din Romania pe care l-am gasit cu reduceri de Cyber Monday este Oktal.

Si magazinul de haine myCloset ofera reduceri de Cyber Monday.

De asemenea, si 101jucarii au reduceri de 20-50% de Cyber Monday.

Desigur , sunt multe alte magazine care ofera reduceri de Cyber Monday ( Lunea cibernetica ), dar va las dvs. placerea sa gasiti ofertele pe internet, folosind binecunoscutul motor de cautare Google.




Aici gasesti catalogul Metro cu ofertele Black Friday. Exista chiar reduceri la produsele care deja sunt in oferta de reduceri. Alte cataloage METRO actualizate se pot citi dand click aici.

Metro Cash&Carry România ofera reducerile de Black Friday. Oferta priveşte reducerile de preţuri şi returnarea TVA-ului, la categoriile de produse electrocasnice şi electronice (inclusiv produsele din stocul nou şi cele aflate in alte promotii).
 


Cum se prezinta Metro:
METRO Cash & Carry International, principalul jucator de pe piata cash & carry internationala, a deschis primul magazin in Romania in octombrie 1996, fiind si prima companie care a introdus pe piata locala sistemul de vanzare cash & carry, cea mai moderna forma de comert angro, cu plata la ridicarea marfii. In anii urmatori, datorita succesului noului sistem pe piata romaneasca, compania si-a extins reteaua cu rapiditate, ajungand acum sa ne deservim clientii din toata tara prin 32 de magazine, cu o suprafata totala de vanzare de aproximativ 190.000 de metri patrati. In anul 2010, METRO Cash & Carry Romania avea aproximativ 5716 angajati, inregistrand o cifra de afaceri de 1,137 miliarde Euro. Dedicat comerciantilor, profesionistilor din HoReCa, afacerilor mici si mari din orice domeniu, METRO Cash & Carry ofera clientilor sai sub un singur acoperis toate produsele de care acestia ar putea avea nevoie pentru afacerea lor, mereu disponibile, intr-o larga varietate, la cel mai bun raport calitate - pret de pe piata. Pe baza legitimatiei METRO, clientii au acces usor la toate produsele, precum si la serviciile de consultanta oferite in orice magazin de catre echipele noastre de specialisti. Pentru a veni si mai mult in sprijinul clientilor revanzatori si HoReCa, din aprilie 2010, METRO Cash & Carry Romania a introdus pe piata un nou format cash & carry: METRO Punct, care asigura clientilor oferte promotionale variate, solutii si consultanta specializata, precum si programe de loialitate, pentru a-i ajuta sa-si eficientizeze afacerile. Datorita acestui nou concept, clientii nostri au acces mult mai rapid la produsele si serviciile companiei, fara pierderi de resurse sau de timp.

Aici gasesti catalogul Carrefour Black Friday ( 10X Black Friday de la Carrefour de "Vinerea Neagră" ): Ai reduceri nebune la ce poti baga in priza ( reduceri la plasme 3D, Tv LED, TV LCD, PLASMA 3D ).



Pentru cine nu stie, Vinerea Neagră ( Black Friday ) este ziua care urmează Zilei Recunoștinței în Statele Unite, și care deschide sezonul de cumpărături de Crăciun. Deoarece Ziua Recunoștinței este ultima zi de joi din noiembrie, Vinerea Neagră apare în fiecare an între 23 și 29 noiembrie. Vinerea Neagră este cea mai aglomerată zi de cumpărături din Statele Unite. În anul 2009, numărul cumpărătorilor a fost de 134 de milioane de persoane, care au cheltuit în total 10,69 de miliarde de dolari.

BLACK FRIDAY sau Vinerea neagră este sărbătorită anul acesta în România pe data de 23 noiembrie. Cu acest prilej marile magazine se vor întrece în a oferi prețuri și reduceri cât mai bune,cum este si situatia ofertelor exceptionale de la Carrefour.

Carrefour ofera urmatoare produse si servicii: Alimentare ( Alimentare Bacanie Cafea / Ceai Faina / Zahar Ulei / Otet Malai / Orez ), Conserve, Hrana bebelusi, Sarate Dulciuri Paste Mustar, ketchup, sosuri. Bauturi Energizante Sucuri Apa .Fructe si legume Fructe Legume .Carne Alte sortimente din carne Peste si fructe de mare Porc Vita Pui .Cofetarie - Panificatie Cozonac Prajituri Paine .Hrana animale Pisici Caini.

De asemenea, ofera produse proaspat ambalate Refrigerate si semiconserve Specialitati Iaurturi si deserturi Inghetata Deserturi pe baza de lapte Produse congelate Legume Carne Peste si fructe de mare Mezeluri Specialitati Mezeluri feliate Salamuri Branzeturi si lapte Cascaval Lapte proaspat si UHT Branza topita si crema de branza Unt si margarina Oua Branzeturi pe baza de lapte

Reducerile de Black Friday 2012 de la Carrefour e posibil sa fie in special in gama Electronice si electrocasnice Electrocasnice mici Sanatate si ingrijire personala Electrocasnice mari Aparate incalzire/racire Aragazuri/ Hote/ Incorporabile/ Microunde Masina de spalat Frigidere IT Laptop-uri si tablete Audio-video TV/ LCD/ LED Sisteme audio Foto si Telecomunicatii Telefonie si GPS Camere foto/ Video/ Rame foto

De asemenea, Carreforu ofera produse din gama Bazar Auto-Bricolaj Intretinere Accesorii interior Articole menaj si amenajarea casei Vesela si tacamuri Pentru bucatarie Curatenia casei Gradina si animale Plante Mobilier pentru gradina si accesorii Jucarii, Sport, Camping Corturi si saci de dormit Articole sportive Confectii si incaltaminte Pentru copii Lenjerie intima/pijamale Pentru Ea Tinute casual Incaltaminte Lenjerie intima/pijamale Pentru El Incaltaminte Tinute casual Lenjerie intima/pijamale Intretinere si igiena Cosmetice & parfumerie Pentru corp Pentru fata Pentru par Intretinerea casei Intretinerea casei Servetele Detergenti si balsamuri .

Carrefour ofera si servicii: Servicii financiare Cardul de credit Cardul preplatit Credite Money Gram American Express Simplis facturi Asigurari pentru toti Alte servicii Carrefour foto Benzinaria Carrefour Livrare gratuita Tel Verde Panel Cercetare Simplis facturi

Aici gasiti Catalog Penny Market ( cataloage Penny Market si Penny Market XXL ), pliante cu oferte, reduceri si promotii Penny Market. Reducerile si ofertele Penny Market le gasiti aici.



Cum se prezinta Penny Market si Penny Market XXL :

Istoria concernului REWE

Grupul REWE este unul dintre liderii europeni în comerţul alimentar de la înfiinţarea sa în anul 1927.

Grupul REWE a ajuns de la un comerciant local la un concern multinaţional aflat într-o continuă dezvoltare şi perfecţionare. Concernul se adaptează mereu cerinţelor pieţelor internaţionale şi este mereu cu un pas în faţă, îmbinând astfel tradiţia şi experienţa de 80 de ani cu gândirea orientată spre viitor.
La ora actuală grupul REWE este reprezentat în peste 14 ţări europene, cu o cifră de afaceri de peste 44 miliarde de EURO şi un număr total de angajaţi de peste 270.000.

În afară de comerţul en detail din domeniul alimentar, REWE este activ la nivel european atât în domeniul turismului cât şi cel al comerţului cu articole de tip Do-it-Yourself.

Grupul REWE este prezent în România prin lanţurile de magazine Billa, Penny Market XXL şi Penny Market.

Pe piaţa românească conceptul Penny Market a fost introdus cu succes în anul 2005. Magazinele Penny Market au o suprafaţă de 750 mp şi un sortiment de peste 1400 de articole (alimente de bază, conserve, băuturi, detergenţi, produse proaspete şi congelate, legume, fructe şi non food), orientat în totalitate către nevoile, dorinţele şi sugestiile clienţilor.

Tot timpul, pe lângă sortimentul de bază se vor găsi şi oferte promoţionale, în cantităţi limitate, venite în completarea sortimentului standard. Acestea vor fi valabile câte o săptămână, în concordanţă cu pliantul din perioada respectivă, distribuit gratuit în casele clienţilor.
Principiul Penny se bazează pe achiziţionarea de marfă din România, astfel încât ponderea principală a articolelor oferite spre vânzare să fie de provenienţă autohtonă. În anumite cazuri se va apela şi la furnizori străini, pentru câteva categorii de articole care nu se produc în România şi al căror raport calitate – preţ se potriveşte cu cerinţele clienţilor autohtoni.

Noi credem în ceea ce facem!

Pentru Penny Market calitatea produselor este deosebit de importantă, de aceea şi-a dezvoltat un sistem strict de controale pentru a oferi clienţilor săi calitate şi siguranţă la cele mai înalte standarde.

Criterii stricte de selecţie

Controlul calităţii produselor noastre începe înainte ca produsul să ajungă pe raft.
Furnizorii sunt auditaţi în vederea verificării sistemelor de management a calităţii pentru a asigura conformitatea cu cerinţele legale în vigoare.

Puteţi fi siguri că toate produsele din magazinele noastre corespund standardelor cerute de legislaţie privind obţinerea şi comercializarea produselor alimentare.

Controale interne

Întregul sortiment este periodic testat intern prin analize senzoriale şi de laborator în scopul menţinerii unui nivel al calităţii ridicat.
O atenţie deosebită se acordă produselor marcă proprie a căror calitate iniţială este la acelaşi nivel cu a mărcilor cunoscute iar ulterior se dezvoltă metode de îmbunătăţire continuă.

Igienă şi curăţenie

Magazinele noastre cât şi depozitele logistice beneficiază de standarde înalte de calitate garantând cel mai ridicat nivel de igienă, în mod special în locurile în care personalul intră în contact direct cu produsele neambalate, precum carnea, fructele şi legumele.

Sistemul nostru de calitate prevede tratarea eventualelor reclamaţii ale clienţilor cât mai repede posibil iar orice notificare devine o prioritate pentru Departamentul de Calitate, care efectuează verificări în întreaga reţea de magazine pentru identificarea şi eliminarea completă a neconformităţilor.


Sortimente de produse naţionale şi internaţionale


Fructe şi legume

Magazinele noastre sunt aprovizionate în fiecare zi, pentru a oferi mai multe fructe şi legume proaspete în sezon, numai din culturi selectate şi controlate.


Mezeluri, brânzeturi şi produse alimentare preparate

Un sortiment bogat în fiecare zi: carne, brânzeturi, produse locale şi mâncăruri gata preparate.


Carne

O gamă largă de carne de pasăre, carne de vită şi carne porc de la fermele care fac obiectul celor mai moderne metode de control, de producţie şi de certificare, în conformitate cu normele în vigoare în industria alimentară.



Aici gasesti catalogul, retailerul de produse electronice şi electrocasnice Altex va oferi mega-reduceri la sute de produse, cu ocazia promotiilor de Black Friday ( Vinerea Neagra ).


Altex ofera diverse produse: Laptop, Netbook, Desktop PC , All in One PC, Monitoare ,Imprimante / Scannere, HDD externe, Periferice, Networking, Software, Accesorii si consumabile IT, iPad / iPad 2, Accesorii iPad, Tablete, Accesorii tablete, eBook Reader, Telefoane mobile, Accesorii telefoane mobile, Telefoane fixe / Fax, Statii emisie receptie, GPS, Accesorii GPS, Aparate foto compacte, Aparate foto DSLR, Obiective, Rame foto, Carduri memorie, Camere video, Accesorii Foto/Video, Televizoare, Home Cinema, Blu-Ray / DVD Player, Audio Hi-Fi, Videoproiectoare, Suporti TV , Accesorii video, iPod, Boxe iPod, Accesorii iPod, MP3 / MP4 Player, Casti, Reportofoane, Micro / mini sisteme, Radio, Car audio, Accesorii audio, Console, Accesorii gaming, Jocuri, Blu Ray 3D, Blu-Ray, DVD, CD, Audiobooks, Frigorifice, Masini de spalat rufe , Aragazuri, Hote, Masini de spalat vase, Incorporabile, Cuptoare cu microunde, Aparate de bucatarie, Incalzire / Aer conditionat, Sanatate si intretinere, Aparate de calcat, Masini de cusut, Aspiratoare , Accesorii electrocasnice etc.

Cum se prezinta Altex:


Altex este liderul pietei de electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia din Romania, potrivit cifrei de afaceri de la sfarsitul anului 2010. Prin reteaua nationala de 79 de magazine, aflata in continua expansiune, Altex ofera clientilor o gama variata de produse inovatoare, la cele mai avantajoase preturi, sustinute de solutii optime de finantare. In fiecare zi cei aproximativ 1500 de angajati ai companiei sunt dedicati livrarii de solutii tehnologice de ultima generatie, care faciliteaza accesul consumatorilor la informatie, divertisment si comunicare.

O prioritate a companiei Altex este sa faca echipamentele care sporesc comfortul vietii accesibile tuturor categoriilor de consumatori. Pentru a sustine acest deziderat Altex a dezvoltat impreuna cu partenerii sai solutii de finantare flexibile, cu dobanzi mici, si rate cu valoare scazuta. Pe langa variatele formule de finantare, compania Altex vine in sprijinul consumatorilor prin servicii care adauga plus-valoare produselor, cum ar fi service si transport gratuit.

Altex colaboreaza cu un numar mare de furnizori, in portofoliul sau fiind incluse produse apartinand unor marci de prestigiu internationale, cum ar fi Apple, Philips, Panasonic, Sony, Samsung, Whirlpool, Toshiba, Siemens, Apple, Zanussi, Electrolux, Rowenta, Indesit si multi altii.

Oferta de produse Altex raspunde unor nevoi diversificate, astfel incat in magazinele Altex si pe site-ul altex.ro puteti achizitiona atat cele mai noi gadgeturi, cu designuri moderniste si caracteristici complexe, cat si aparatura electrocasnica care raspunde necesitatilor de comfort.

Evolutie

Altex, brandul care a influentat industria de retail din Romania, a fost fiintat in 1992, la Piatra Neamt, judetul Neamt. Inca de la inceput, Altex si-a propus sa ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor, si solutii de finantare acesibile.

Inceputuri: Primul magazin Altex a fost deschis in 1993 la Piatra Neamt. Rezultatele inregistrate determina decizia de a construi lantul de magazine care va ajunge liderul pietei romanesti de retail. An dupa an, s-a construit infrastructura necesara pentru a raspunde exigentelor clientilor din toata tara.

1994 - 1997: Altex isi dezvolta reteaua, deschizand peste 50 de magazine in toate orasele importante ale tarii.

1997 - 1999: Pe fondul unei piete cu indicatori macroeconomici in scadere (inflatie crescuta, dobanzi bancare excesive etc. Altex se restructureaza. La acea data, compania includea activitati de retail, wholesale, transporturi si service.

2000: Altex isi externalizeaza serviciile. Astfel este constituit Grupul Altex care cuprinde reteaua de magazine Altex, firma de logistica si transport 8TIM si firma de distributie si vanzari en-gros Italromtex.

2001: Altex beneficiaza de consolidarea business-ului in urma modificarii structurii organizationale. Compania inaugureaza 22 de magazine noi.

2002: Dezvoltarea retelei continua, la sfarsitul anului reteaua Altex include 62 de magazine.

2003: Altex cunoaste o crestere vertiginoasa si devine cea mai mare retea de magazine cu acoperire nationala, inregistrand vanzari de peste 136 milioane euro. Este anul in care compania devine lider in retailul romanesc de produse electronice si electrocasnice.

2004: Altex lanseaza brandul Media un concept de retail inovator pentru piata din Romania. Reteaua de magazine de mare suprafata Media Galaxy se anunta ca un nou standard de avangarda pentru retailul de produse electronice, electrocasnice, IT&C, muzica si film, multimedia. Primul magazin Media Galaxy este deschis in Bucuresti.

2005: Grupul Altex se extinde in continuare, ajungand la peste 120 de magazine Altex si 8 magazine de mare suprafata Media Galaxy. Altex face publica intentia de a vinde un pachet minoritar din actiunile companiei si planurile de extindere pe pietele din estul Europei.

2006: Altex isi mentine statutul de lider pe piata de retail de produse electronice si electrocasnice din Romania, investind in dezvoltarea serviciilor oferite clientilor precum si in eficientizarea retelei de magazine. In iunie 2006, Altex demareaza o campanie de rebranding, construind o noua identitate vizuala.

2007: Cu o cifra de afaceri de peste 317 milioane in 2007, Altex isi consolideaza pozitia de lider pe piata de electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia din Romania. Compania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de peste 50% fata de anul precedent, pe fundalul unei cresteri a pietei de retail de 25%. Altex isi schimba denumirea in Altex Romania.

2008: Chiar si in anul in care climatul economic global a devenit instabil, compania a inregistrat vanzari cu 9,5 % mai mari comparativ cu anul precedent.

2009: Altex Romania a incheiat anul 2009 cu afaceri in scadere, in raport cu anul anterior. Retailerul a incercat compensarea sca­de­rii printr-un proces de optimizare a costurilor, prin inchiderea de magazine, relocari si re­ducerea spatiilor de birouri. Reteaua de magazine Altex numara in acest an 64 de magazine, din care 49 Altex si 15 Me­dia Galaxy.

2010: Altex România a înregistrat la sfârşitul anului 2010 o cifră de afaceri de 195 milioane euro. Sunt redeschise doua magazine, unul in Alexandria si altul in Arad. In anul 2010, Altex a inaugurat HP Store si www. hpbrandstore.ro, primul magazin al brand-ului HP din Europa.

Aici gasesti catalogul Flanco - Reduceri din catalogul Flanco Black Friday.

Flanco, lanțul de retail electro-IT, organizează pentru al doilea an evenimentul de shopping Black Friday. Dati click aici pentru a descărca catalogul de reduceri Flanco pentru campania Black Friday.




Cum se prezinta Flanco:

Ce înseamnă Flanco Ne propunem să oferim clienților mai mult decât tehnologie - o experiență de a cumpăra unică, transformată într-un adevărat eveniment dedicat tehnologiilor care ne fac viața mai ușoară. A cumpăra înseamnă pentru fiecare client bucuria de a intra într-un magazin cu o atmosferă prietenoasă, de a primi consilierea de care are nevoie, de a experimenta un produs și de a profita de cele mai bune oferte din piață. Așadar, oferim atât produse, cât și servicii dedicate fiecărui client. Inovație Retailul este într-o continuă evoluție, iar noi suntem promotorul schimbării. În magazinele Flanco găsiți tot ceea ce înseamnă inovație la nivel de produse și prezentare a acestora, la care se adaugă cea mai extinsă gamă de servicii. Flexibilitate Oferim cel mai ridicat grad de flexibilitate- comandă online/prin telefon/în magazin și livrare la magazin sau acasă, plată cash sau în sisteme de rate cu costuri 0, garanție extinsă până la 4 ani, posibilitatea returnării oricărui produs în 31 de zile etc. Profesionalism Avem cea mai profesionistă echipă de consilieri, special pregătită pentru a răspunde tututor solicitărilor. Indiferent de tehnologie, veți găsi toate sfaturile de care aveți nevoie pentru a lua cele mai bune decizii atunci când doriți să cumpărați un produs IT, electronic sau electrocasnic. Incredere De 16 ani, suntem magazinul în care românii au încredere când vine vorba despre produse IT, electronice și electrocasnice. Clienții Flanco sunt fideli și revin în magazin ori de câte ori au nevoie de produse electro-IT sau pur și simplu de sfaturi legate de tehnologie, pentru că au încredere în angajații noștri și în calitatea serviciilor oferite.

Aici gasesti catalogul Domo cu oferte si reduceri de Black Friday. Ofertele speciale sunt disponibile la toate magazinele retailerului şi, potrivit site-ului oficial al Domo, vor fi reduceri de până la 780 de lei la laptopuri.

Aici gasesti catalogul Carrefour Online pentru luna noiembrie 2012 si lunile urmatoare.


 
 

Aici gasesti cataloagele speciale hypermarket Carrefour.




De asemenea, aici gasiti catalogul Carrefour Market pentru luna noiembrie 2012 si lunile urmatoare.

 

Carrefour ofera urmatoare produse si servicii:

Alimentare
Alimentare
Bacanie
Cafea / Ceai
Faina / Zahar
Ulei / Otet
Malai / Orez
Conserve
Hrana bebelusi
Sarate
Dulciuri
Paste
Mustar, ketchup, sosuri
.Bauturi
Energizante
Sucuri
Apa
.Fructe si legume
Fructe
Legume
.Carne
Alte sortimente din carne
Peste si fructe de mare
Porc
Vita
Pui
.Cofetarie - Panificatie
Cozonac
Prajituri
Paine
.Hrana animale
Pisici
Caini
.
*Ofertele comerciale din aceasta sectiune sunt valabile doar in formatul de magazin hipermarket.

Produse proaspat ambalate
Refrigerate si semiconserve
Specialitati
Iaurturi si deserturi
Inghetata
Deserturi pe baza de lapte
Produse congelate
Legume
Carne
Peste si fructe de mare
Mezeluri
Specialitati
Mezeluri feliate
Salamuri
Branzeturi si lapte
Cascaval
Lapte proaspat si UHT
Branza topita si crema de branza
Unt si margarina
Oua
Branzeturi pe baza de lapte

Electronice si electrocasnice
Electrocasnice mici
Sanatate si ingrijire personala
Electrocasnice mari
Aparate incalzire/racire
Aragazuri/ Hote/ Incorporabile/ Microunde
Masina de spalat
Frigidere
IT
Laptop-uri si tablete
Audio-video
TV/ LCD/ LED
Sisteme audio
Foto si Telecomunicatii
Telefonie si GPS
Camere foto/ Video/ Rame foto

Bazar
Auto-Bricolaj
Intretinere
Accesorii interior
Articole menaj si amenajarea casei
Vesela si tacamuri
Pentru bucatarie
Curatenia casei
Gradina si animale
Plante
Mobilier pentru gradina si accesorii
Jucarii, Sport, Camping
Corturi si saci de dormit
Articole sportive

Confectii si incaltaminte
Pentru copii
Lenjerie intima/pijamale
Pentru Ea
Tinute casual
Incaltaminte
Lenjerie intima/pijamale
Pentru El
Incaltaminte
Tinute casual
Lenjerie intima/pijamale

Intretinere si igiena
Cosmetice & parfumerie
Pentru corp
Pentru fata
Pentru par
Intretinerea casei
Intretinerea casei
Servetele
Detergenti si balsamuri

Servicii
Servicii financiare
Cardul de credit
Cardul preplatit
Credite
Money Gram
American Express
Simplis facturi
Asigurari pentru toti
Alte servicii
Carrefour foto
Benzinaria Carrefour
Livrare gratuita
Tel Verde
Panel Cercetare

Simplis facturi

Descopera alternativa care te avantajeaza!

Doriti sa va achitati RAPID factura de utilitati?

Carrefour la punctele dedicate din hipermarketurile Carrefour pentru a va achita facturile: Vodafone, Orange, E.ON Energie (electricitate), E.ON Energie (gaz), E.ON Distributie, Cosmote, Romtelecom, BRD Finance, GDF Suez Energy Romania, ING Asigurari de Viata , Axa Asigurari, Apa Nova Ploiesti, BRD Asigurari de Viata si Electrica Transilvania Sud.

Puteti plati oricand factura proprie sau a altor abonati ai furnizorului de servicii/utilitati, fara costuri suplimentare, deoarece acest serviciu va este oferit GRATUIT!

Atat de simplu! Castigati timp pretios cu BRD si Carrefour!

Nu uita de promotiile Carrefour de aici.

De exemplu, promotia de la Carrefour "Castiga un Craciun Ho Ho Ho 2 la Carrefour! "

Urmeaza 4 pasi simpli: 1. Vino la Carrefour, 2. Cauta figurinele de carton cu personajele din comedia Ho Ho Ho 2 – O Loterie de familie, 3. Fa-ti o poza cu ele 4. Si trimite-o pana pe 16 decembrie pe adresa concurscarrefour@mediaprodistribution.ro. Poti castiga rame foto digitale, ursi giganti de plus sau chiar un rol in Ho Ho Ho 3! Detalii in magazin, pe carrefour.ro si pe Facebook. Nu uita, comedia Ho Ho Ho 2 – O Loterie de Familie te asteapta in cinematografe din 23 noiembrie!



Aici gasiti catalogul Cora ( cataloagele Cora ) cu oferte si promotii de la Cora pentru luna noiembrie 2012.

 
 
 
Cora comercializează o gamă variata de produse dintre care amintim cele din domeniile:

ALIMENTE DE BAZA
DULCIURI
BAUTURI
PRODUSE PROASPETE VRAC
PRODUSE PROASPETE AMBALATE
LACTATE
CONGELATE
COSMETICE
DETERGENTI IGIENA
ARTICOLE MENAJ
ACCESORII SANITARE
SPORT
PLUSURI
JUCARII
CAMPING
GRADINARIT
BRICOLAJ
MOBILA
AUTO
ACCESORII IT
PAPETARIE
RUCSACI / GENTI
PETSHOP

Cum se prezinta Cora:

1850 - Inceputul istoriei

In 1850, trei frati, mostenitori ai negustorului belgian de vinuri Jacques Delhaize, inventeaza si pun in practica un concept ce avea sa marcheze istoria comertului: sucursalismul - un antrepozit central care aprovizioneaza puncte de vanzare.

Unul dintre cei trei frati, Louis Delhaize, isi va dezvolta propria societate care se afla la originea grupului Louis Delhaize de astazi.

1974 - Nasterea marcii Cora

La inceputul secolului XX, mostenitorii fratilor Delhaize (Georges si Rene) au trecut frontiera belgiana si s-au stabilit in nordul si respectiv estul Frantei. Primul a infiintat les Docks du Nord la Lille. Cel de-al doilea a cumparat firma Sanal din Nancy si Sadal din Strasbourg.

In 1929, unul dintre nepotii acestora, Andre Bouriez intra in grupul Sanal cu dorinta de a ajunge la conducerea firmei. Insa in anul 1945, un grup concurent, Mielle, preia controlul grupului Sanal Sadal. In anul 1965 Andre Bouriez devine presedintele grupului Mielle-Sanal-Sadal, dupa ce il apropiase de grupul les Docks du Nord.

Inca din anul 1968, grupul incepe sa fie interesat de conceptul de hipermarket, iar in 1974 este infiintata marca Cora.

1975 - Expansiune si succes

Philippe Bouriez este numit presedinte al grupului in 1975, marcand inceputul unei dezvoltari de succes. In prezent, cu asocieri si franciza exista 81 de hipermarket-uri sub sigla Cora, in Franta, Romania, Ungaria, Belgia si Luxemburg, iar grupul este intr-o continua expansiune. In total, peste 22.000 de salariati se straduiesc in fiecare zi sa asigure clientilor cele mai bune servicii, produse si preturi.

Aici gasiti catalogul Dedeman online, cu cele mai noi oferte, reduceri, promotii de la Dedeman pe luna noiembrie 2012.

 
 


Ai o afacere in constructii, esti instalator, zugrav sau pur si simplu ai planuri pentru biroul, casa sau gradina ta? Ai venit unde trebuie. Dedeman iti pune la dispozitie toate solutiile. Aici gasesti toate produsele necesare pentru afacerea si planurile tale. Diversitatea articolelor, stocurile permanente, raportul pret-calitate, profesionalismul angajatilor, ofertele si promotiile precum si calitatea serviciilor sunt argumentele in fata clientilor.

Dedeman ofera si ghiduri pe care le puteti gasi aici:

Amenajari interioare


Cum se prezintă Dedeman:

Dedeman este un partener de afaceri care intelege succesul ca rezultat al atentiei, al onestitatii si al perseverentei. Gama produselor comercializate in reteaua de retail Dedeman este extrem de generoasa acoperind cererea pentru materiale de constrcutii pana la cele pentru amenajari interioare. Insa, Dedeman nu inseamna doar produse aranjate si numerotate pe rafturile magazinelor noastre. In fiecare din centrele comerciale Dedeman, clientii beneficiaza de o paleta extinsa de servicii. Le oferim clientilor consultanta specializata, idei de amenajare si decorare a interiorului si exteriorului casei, servicii de transport al marfurilor la domiciliu, service sau inchirieri scule si utilaje, etc.

LIVRAREA MĂRFII LA DOMICILIU

Cumparaturile sunt grele si voluminoase? DEDEMAN are grija de cumparaturile tale usurându-ti astfel munca. Oferim livrare gratuita pentru produsele cumparate din magazinele noastre, în perimetrul orasului. Livrarea se efectueaza în 48 ore din momentul achitarii facturii. Acest serviciu este supus unor termeni si conditii. Mai multe detalii pot fi obtinute in magazinele Dedeman sau sunand la Biroul de Informatii Clienti al magazinului dorit.


PROIECTARE BAI SI BUCATARII

Vino in zona de Gresie si Faianta, iar designerii nostri te vor ajuta sa iti aranjezi bucataria si baia asa cum iti doresti, cu ajutorul serviciului Proiectare Bai si Bucatarii, un program special creat de catre Dedeman pentru a te ajuta sa iti vezi planurile realizate. Intr-un soft de simulare 3D un specialist Dedeman iti va proiecta baia pe care o poti decora cu gresia si faianta care iti place.


CONSULTANTA GRATUITA

Va oferim consultanta tehnica gratuita, personalul fiind pregatit pentru a raspunde cu promptitudine întrebarilor dumneavoastra precum si în a va ajuta pentru a face alegerea potrivita.


SOLUTII DE FINANTARE

Solutii optime pentru a cumpara astazi si a plati incepand de maine. Detalii in magazinele Dedeman.


COMENZI SPECIALE

Transformam dorintele dumneavoastra in realitate comandand produsele dorite care nu se afla in stoc. Clientul va fi anuntat cand produsul comandat a ajuns in magazin.


MIXARE VOPSELE

Pentru gusturi/dorinte deosebite, va oferim, in cateva minute, nuante inedite.


SERVICE CENTRALE TERMICE

O echipa de specialisti se va deplasa, in timp util, pentru a remedia problemele aparute la centralele cumparate de la Dedeman. Service-ul este asigurat atat in garantie cat si postgarantie. Detalii in magazinele Dedeman.


INCHIRIERI SCULE

Timpul si bugetul dumneavoastra necesita solutii flexibile. Dedeman va pune la dispozitie echipament profesional la parametri optimi de functionare spre inchiriere.Detalii in magazinele Dedeman.


LIVRARE MATERIALE GRELE

Cu mijloacele de transport potrivite asiguram transportul si descarcatul materialelor grele (BCA si caramida si altele). Detalii in magazinele Dedeman.


SERVICE SCULE ELECTRICE, HIDROFOARE, POMPE

Problemele ce tin de functionalitatea produsului vor fi in scurt timp rezolvate de specialistii nostri in cadrul magazinelor. Service-ul este asigurat atat in garantie cat si postgarantie.


RETURNARE PRODUSE

Ai cumparat prea mult? Doreai altceva? Poti returna marfa si vei fi ajutat. Detalii in magazinele Dedeman.


CONFECTIONARE PERDELE

Doresti o perdea, draperie, de diferite dimensiuni? Dupa alegerea tesaturii te ajutam sa o confectionezi.


PESTE 200 LOCURI DE PARCARE

Magazinele Dedeman dispun de parcari pentru cel putin 200 autovehicule

Cele mai noi broșuri și prospecte Deichmann se găsesc aici ( pentru luna noiembrie 2012, dar si cataloage si brosuri Deichmann anterioare sau care vor fi publicate lunile urmatoare ).

Dacă vă place un produs puteți să îl comandați foarte simplu și comod direct de acasă, online, printr-un simplu click pe produsul ales.

Deichmann comercializeaza marci renumite, cum ar fi 5th Avenue adidas Performance adidas NEO Label AM Shoes Elefanten Fila Gallus Graceland Nike Puma Reebok etc.

 

Femeile știu acest lucru de mult: încălțămintea este cireașa de pe tort pentru orice outfit. Indiferent dacă este elegant, trendy sau casual - fiecare stil și apariție la modă cere o încălțăminte potrivită - și nu doar din punct de vedere al culorii. Deichmann oferă un sortiment mare de modele și mărci diversificate pentru femei, bărbați și copii. Scouterii noștri de curente în modă se află în căutarea noutăților de mâine din întreaga lume. Ei examinează scenele modei, tîrgurile de modă și descoperă ultimele tendințe din marile capitale ale modei.

Scurte reprize de achiziții și actualizări permanente ale colecțiilor asigură o reacție rapidă la curentele din modă. Și aduc tendințele actuale în magazinele Deichmann. Modele business Brogue de la "Borelli" sau modelul atractiv Party-Pump's al mărcii "Catwalk", cizme clasice ale mărcii 5th Avenue sau sandale drăguțe pentru copii "Elefanten" – încălțămintea adecvată pentru orice ocazie și exigență a modei. Totul este disponibil în peste 1.282 de magazine la prețuri abordabile - astfel Deichamnn democratizează tendințele curente din modă.

Scopul Deichmann nu este să vindem doar încălțăminte la prețuri avantajoase ci să oferim clienților noștri și un serviciu excelent. Personalul este școlarizat în propriile centre de calificare și calitatea serviciilor este testată continuu. Printr-o rată de școlarizare peste medie se asigură propriul personal de conducere și specialiști.

Mărcile, pe care le așteptăm.
Mărcile, pe care le așteptăm.
Back to School: Încălțăminte pentru copii ideali pentru școală, sport și timp liber – acum în noul prospect! Download ca PDF
Graceland
Graceland  Download ca PDF
Life Approved
Life Approved Download ca PDF 
Tendinţele în rolul principal la preţuri începând cu 99 LEI
Tendinţele în rolul principal la preţuri începând cu 99 LEI  Download ca PDF

Mărcile, pe care le așteptăm.
Mărcile, pe care le așteptăm. Back to School: Încălțăminte pentru copii ideali pentru școală, sport și timp liber – acum în noul prospect! Download ca PDF

Aici găsesţi cel mai nou catalog de la Domo, cu oferte, reduceri şi promoţii de la Domo, pentru luna noiembrie 2012 si lunile următoare ( link-ul spre noile cataloage Domo se updatează la zi automat ).

 
 



Ofertele speciale de la Domo le gasiti aici.

Domo oferă:

Televizoare
LCD TV
LED TV
Plasma TV
3D TV
Televizoare CRT

Playere digitale
Multimedia Playere
DVD Playere
DVD Playere Portabile
Blu-ray Playere

Sisteme Home Cinema
Sisteme Home Cinema cu DVD
Sisteme Home Cinema cu Blu-ray

Accesorii TVCabluri HDMI & Conectica TV
Accesorii 3D TV
Suporturi TV
Standuri TV
Telecomenzi

Audio pentru acasa
Sound Dock-uri pentru iPod-iPhone
Boxe Disco
Radiouri cu ceas
Radiocasetofoane cu CD
Microsisteme audio
Minisisteme audio
Boxe & Subwoofere
Amplificatoare & Receivere Hi-Fi

Audio portabile
iPod
MP3 & MP4 Playere
Accesorii MP3 & MP4
Casti Audio
Reportofoane
Radiouri portabile

Accesorii Audio-Video
Adaptoare Audio-Video
Produse de intretinere Audio-Video
Antene TV
Cabluri Audio-Video

Car Audio
Unitati radio CD - USB
Difuzoare
Subwoofere
Amplificatoare

Accesorii Auto
Detectoare radar
Navigatie GPS
Statii CB radio
Accesorii GPS
Senzori de parcare
Car Kit Bluetooth
Alte accesorii auto

Accesorii Electrice
Baterii
Incarcatori & Acumulatori
Lanterne
Prelungitoare
UPS-uri & Prelungitoare
Echipamente de securizare locuinta
Echipamente de lumini Disco
Becuri
Generatoare de fum si bule
Iluminat interior & exterior

Gadgeturi Electronice
Statii Walkie-Talkie
Statii meteo
Semnalizatoare de pericole

Filme
Animatii
Filme artistice
Documentare
Seriale TV

Carti
Beletristica
Carti pentru copii
Dictionare - Limbi straine
Medicina & Sanatate
Psihologie
Religie - Spiritualitate
Reviste
Stiinte exacte

Sony PlayStation 3
Jocuri Sony PS3
Accesorii Sony PS3
Console Sony PS3

Sony PlayStation 2
Jocuri Sony PS2
Console Sony PS2
Accesorii PS2

Sony PlayStation Portable
Console Sony PSP
Jocuri Sony PSP
Accesorii Sony PSP

Sony PlayStation Vita
Console Sony PS Vita
Accesorii Sony PS Vita
Jocuri Sony PS Vita

Nintendo Wii
Console Nintendo Wii
Jocuri Nintendo Wii
Accesorii Nintendo Wii

Nintendo DS & 3DS
Console Nintendo DS & 3DS
Jocuri Nintendo DS & 3DS
Accesorii Nintendo DS & 3DS

Xbox 360
Console Xbox 360
Jocuri Xbox 360
Accesorii Xbox 360

Jocuri & Accesorii Gaming
Jocuri PC
Accesorii PC Gaming

Laptop-uri
Notebook - Laptop

Tablete
Tablete
iPad
Accesorii Tablete

Desktop PC & Monitoare
Calculatoare desktop
Monitoare

Accesorii laptop
Genti notebook
Alte accesorii notebook
Incarcatoare
Suporturi de racire

Videoproiectoare
Videoproiectoare

eBook Readere
eBook Readere

Imprimante
Imprimante inkjet
Imprimante laser alb-negru
Multifunctionale
Imprimante laser color

Periferice
Microfoane PC
Tastaturi
Scanner-e
Mouse
Camere WEB
Boxe PC
Casti PC

Consumabile printing
Hartie
Cartuse & tonere

Accesorii PC
Memorii USB
Cititoare carduri
Hard disk-uri externe
Hub-uri USB
Mousepad-uri
Unitati optice externe
Alte accesorii PC

Software
Aplicatii desktop
Solutii antivirus

Retelistica
Switch-uri
Routere Wireless
Adaptoare Wireless
Puncte de acces wireless
Conectica IT&C

Rame foto
Rame foto digitale
Albume foto

Camere video
Camere video SD
Camere video HD

Camere foto
Camere foto compacte
Camere foto D-SLR

Accesorii camere video
Genti & Rucsacuri video
Baterii & Incarcatoare video

Accesorii camere foto
Genti & Rucsacuri foto
Blitzuri
Filtre D-SLR
Obiective
Alte accesorii foto-video
Baterii & Incarcatoare foto
Trepiede
Carduri de memorie

GSM
Telefoane mobile
Accesorii GSM

Birotica
Calculatoare de birou
CD & DVD de inscriptionat

Telefonie fixa
Telefoane fixe
Telefoane DECT fixe
Faxuri
Cabluri telefonie

Masini de spalat rufe
Masini de spalat semiautomate
Masini spalat - incarcare frontala
Masini spalat - incarcare superioara
Masini de spalat cu uscator
Uscatoare de rufe
Accesorii masini de spalat rufe

Masini de spalat vase
Masini de spalat vase
Accesorii masini de spalat vase

Masini incorporabile
Masini de spalat rufe incorporabile
Masini de spalat vase incorporabile

Combine frigorifice
Combine frigorifice
Side by side
Combine frigorifice No Frost

Frigidere
Minibaruri
Frigidere cu o usa
Frigidere cu 2 usi

Congelatoare
Congelatoare verticale
Lazi frigorifice

Vitrine frigorifice
Vitrine frigorifice
Racitoare Vinuri

Frigorifice incorporabile
Combine incorporabile
Frigidere incorporabile

Accesorii frigorifice
Accesorii aparate frigorifice

Aragazuri
Aragazuri
Aragazuri electrice - mixte
Aragazuri electrice cu plita vitroceramica

Cuptoare cu microunde
Cuptoare cu microunde simple
Cuptoare cu microunde cu grill
Cuptoare cu microunde multifunctionale
Accesorii cuptoare

Hote de bucatarie
Hote de bucatarie
Accesorii pentru hote de bucatarie

Alte aparate electrice
Minicuptoare electrice

Aparate de gatit built-in
Alte aparate incorporabile
Espresoare incorporabile
Cuptoare electrice incorporabile
Plite pe gaz incorporabile
Cuptoare pe gaz incorporabile
Hote incorporabile
Plite electrice incorporabile
Cuptoare microunde incorporabile
Accesorii aparate incorporabile

Aparate aer conditionat
Aparate de aer conditionat split
Aparate de aer conditionat mobil
Accesorii de aer conditionat
Montaj aer conditionat

Aparate incalzit electric
Aeroterme
Convectoare electrice
Radiatoare electrice
Boilere electrice
Incalzitoare instant de apa electrice

Aparate incalzit pe gaz
Sobe de incalzit pe gaz (GPL)
Centrale termice
Incalzitoare instant de apa pe gaz

Aparate de tratare apa
Dozatoare de apa
Purificatoare de apa

Aparate de tratare aer
Purificatoare aer
Dezumidificatoare aer
Umidificatoare aer
Ventilatoare

Aspiratoare uscate
Aspiratoare simple cu sac
Aspiratoare bagless
Aspiratoare robot

Aspiratoare umede
Aspiratoare cu spalare
Aspiratoare cu filtrare prin apa

Aspiratoare reincarcabile
Aspiratoare reincarcabile de bucatarie
Aspiratoare reincarcabile auto

Accesorii aspiratoare
Saci de aspiratoare
Perii de aspiratoare
Filtre de aspiratoare
Odorizante pentru aspiratoare

Preparare alimente
Roboti de bucatarie
Mixere
Friteuse
Vase de gatit cu aburi
Blendere
Minitocatoare
Tocatoare de carne
Taietoare & feliatoare de alimente
Prajitoare de paine
Sandwich-toastere
Aparate de preparat paine
Gratare electrice
Cantare de bucatarie
Aparate de facut inghetata

Preparare cafea, ceai
Preparare racoritoare
Accesorii racoritoare
Filtre de cafea
Espressoare
Accesorii pentru cafetiere si espressoare
Rasnite de cafea
Cafea
Fierbatoare de apa

Preparare bauturi
Storcatoare de fructe
Storcatoare de citrice

Ingrijire tesaturi
Masini de cusut electrice
Mese de calcat
Uscatoare electrice de rufe
Fiare de calcat
Statii de calcat
Accesorii aparate de calcat

Articole menaj
Produse menaj
Accesorii non-electrice de bucatarie
Incubatoare

Ingrijire femei
Cantare de baie
Epilatoare femei
Alte aparate pentru ingrijire personala

Ingrijirea dintilor
Periute de dinti electrice
Accesorii pentru periute electrice

Ingrijirea parului
Ondulatoare de par
Placi de indreptat parul
Uscatoare de par

Ingrijire barbati
Accesorii aparate ingrijire barbati
Aparate de ras
Aparate de tuns
Aparate de tuns barba
Epilatoare barbati

Baby Care
Cantare & aparate supraveghere & umidificatoare
Produse nou nascuti

Masaj & wellness
Fotolii de masaj
Saltele, huse, perne de masaj
Aparate de masaj

Mobilier camera de zi si bucătărie
Canapele
Masute de cafea
Scaune - Fotolii
Mobilier mic
Mobilier de bucatarie

Saltele gonflabile
Saltele gonflabile
Accesorii pentru gonflabile
Fotolii gonflabile

Papusi si Jucarii de plus
Jucarii de plus
Animale si figurine din plastic
Papusi si Acccesorii papusi
Accesorii jucarie
Papusi bebe

Jucarii de actiune
Masini, utilaje, unelte, seturi
Eroi din desene animate
Jucarii cu telecomanda
Console - jocuri electronice

Articole Bebe
Jucarii Bebe

Jucarii de constructie
Lego

Sport si Joaca & Outdoor
Biciclete & Triciclete & Role
Fotbal & baschet & tenis & volei

Arta si indemanare
Jocuri de familie & educative
Puzzle
Instrumente de scris, pictura, desen
Seturi scolare
Instrumente muzicale

Cum se prezinta Domo:

DOMO. Pentru acasa. Viziunea companiei DOMO este sa fie prezenta in fiecare casa din Romania cu orice fel de aparatura electronica si electrocasnica pe care o comercializeaza, cu scopul de a ajuta si inspira consumatorii in viata lor de zi cu zi. DOMO este cel mai dinamic retailer de electronice, electrocasnice si IT&C din Romania, lider de piata in retailul de electrocasnice, cu un portofoliu vast de branduri renumite, nationale si internationale. DOMO. Istoria recenta. 1994 Compania a fost infiintata ca importator si distribuitor al unor marci internationale de renume precum: Zanussi, Bosch, Electrolux, Siemens; 1996 Primul pas in retail: deschiderea primului magazin; 1997 S-a nascut brandul DOMO; 2001 Retailul devine inima afacerii - vanzarile in retail au depasit distributia; 2004 RAEF - Fondul romano-american pentru investitii, devine actionar important in DOMO Cifra de afaceri a companiei depaseste 100 milioane Euro, iar reteaua atinge 100 magazine. DOMO devine important actionar in compania de credite de consum a RAEF, Estima Finance si externalizeaza catre aceasta activitatea de creditare. 2005 Compania incepe un proces de rebranding care are ca obiective atat revitalizarea imaginii externe, cat si implementarea unei noi culturi organizationale si a proceselor de business, care reprezinta drumul companiei spre corporatie. Se lanseaza un nou concept de retail, care presupune magazine dezvoltate pe spatii largi, de pana la 3000 mp. Se incheie un parteneriat strategic cu retailerul german Kaufland, cu intentia de a atinge in urmatorii 3 ani, 50 magazine in Romania si 20 in Bulgaria, in cadrul retelei Kaufland, toate in locatii de calitate, in cartiere cu potential ridicat. 2006 Compania externalizeaza serviciile de logistica, catre operatorul olandez, KLG Europe. DOMO isi vinde participarea in Estima Finance, catre GE Money, generand astfel resurse suplimentare, pentru implementarea planurilor de dezvoltare ulterioara. Dezvoltarea continua in afara granitelor tarii, deschizandu-se primele 7 magazine in Bulgaria. DOMO este primul retailer roman de electronice si electrocasnice care se extinde regional. 2007 Lynx Property devine actionar principal achizitionand 75% din actiunile companiei. Domo incheie procesul de rebranding al magazinelor si mentine trendul ascendent al indicatorilor de bussiness. 2008 Domo deschide un depozit propriu in Targu Secuiesc si preia activitatile logistice pentru zonele limitrofe. Compania a vandut 4.392.000 produse catre 2.413.000 clienti. |n acelasi an in magazinele Domo au fost vandute aproximativ 358.000 electrocasnice si 166.000 articole TV. De asemenea platforma de vanzare prin e-shop este foarte apreciata, iar site-ul Domo a inregistrat 112.000 vizitatori saptamanal, atingand cel mai mare numar in industrie, in timp ce trendul vanzarii este puternic crescator. |n acelasi an logo-ul Domo a prins viata, prin transformarea sferelor in doua personaje active, un catel si o pisica, care au devenit purtatorii de cuvant ai marcii. 2009 Desi a fost un an dificil din punct de vedere economic, Domo a continuat expansiunea retelei de magazine Domo si Technomarket prin deschiderea a 9 magazine noi, ajungand astfel la o retea formata din 133 magazine. 2010 4 martie, Domo inaugureaza flagship-ul retelei in Baneasa Shopping City! Locatia strategica, spatiul generos de 2500 mp, impartirea acestuia pe 2 etaje, au permis o noua abordare a conceptului de retail. Portofoliul de produse DOMO Portofoliul DOMO include un numar de peste 8000 produse sub umbrela cele mai importante branduri internationale. Mai mult decat atat, DOMO dezvolta propriile branduri, Expert Digital, Westwood si Technolux oferind astfel consumatorilor sai game si produse accesibile ca pret, satisfacand in acelasi timp pretentiile referitoare la calitate. Reteaua DOMO astazi Reteaua DOMO numara in prezent 126 magazine, cu o suprafata totala de peste 75 000 mp, in 76 de orase ale tarii si are 1600 angajati. Activitatea logistica este coordonata de KLG, printr-un depozit principal localizat in Bucuresti si alte 4 depozite de tranzit; si direct de catre Domo printr-un depozit central din Targu Secuiesc. Ca urmare a noului concept de retail implementat in retea, dar si a trendurilor pietei, reteaua DOMO si-a crescut eficienta - numarul magazinelor mici scazand direct proportional cu cresterea numarului magazinelor de suprafata mare. Strategia DOMO Pe termen scurt si mediu, compania isi propune sa-si securizeze cea de-a doua pozitie detinuta in peisajul retailului romanesc, pe termen lung urmarind ca DOMO sa ocupe prima pozitie in industrie si sa devina lider de piata, in ceea ce priveste cota de piata, notorietatea si profitabilitatea. DOMO Retail continua implementarea conceptului sau de retail adaptandu-l in functie de suprafata magazinului si specificul regional astfel incat sa raspunda pe deplin si relevant nevoilor consumatorului final. • slogan hi - tech lo - price, pozitionat ca si cel mai tehnic hypermarket; • acopera spatii foarte largi de peste 3000 mp, in parcuri de retail; • sortiment maxim foarte diversificat ce beneficiaza de cele mai avantajoase preturi, cu costuri de operare minime; Compania DOMO lucreaza pentru a-si indeplini viziunea: ca fiecare roman sa aiba in casa un produs cumparat de la noi. Gasim permanent solutii de imbunatatire a relatiei noastre cu clientii, carora le oferim constant produse si marci noi, convenienta si servicii de calitate, tehnologie si accesibilitate, elemente care ne diferentiaza pe piata de retail din Romania. La DOMO pozitionam clientii in centrul preocuparilor noastre si facem eforturi sustinute a le oferi, sub acelasi acoperis, o experienta de cumparare complexa si tot ce au nevoie pentru acasa. Valorile DOMO SERIOZITATE Tratam lucrurile cu daruire, sinceritate, implicare, constiinciozitate. Facem ceea ce promitem, suntem constanti in a nu ne dezamagi partenerii. CORECTITUDINE Integritatea, etica, moralitatea si increderea ne caracterizeaza. Pentru ca ne respectam intotdeauna cuvantul. AMBITIE Ne dorim succesul. Dar suntem constienti ca-l putem avea doar prin indrazneala si optimism. Ne mobilizam toata energia pentru a ne implini si avem puterea de a obtine ceea ce ne dorim. PERSEVERENTA Suntem hotarati si implicati in ceea ce facem. Muncim cu daruire si responsabilitate stiind ca doar astfel ne atingem scopul. PERFORMANTA Exigentele nostre sunt ridicate si avem ambitia de a fi printre cei mai buni. Ne cunoastem valoarea si vrem sa fim recunoscuti pentru valoarea noastra. Dar suntem realisti si stim ca succesul trebuie masurat la fiecare pas pe care il facem spre el.

Iarna asta Leroy Merlin te incalzeste cu preturi mici!

In noiembrie magazinul de bricolaj Leroy Merlin ti-a pregatit un catalog special: o selectie cu peste 300 produse pentru caldura casei tale.

Vezi in catalog produse de izolatie contra frigului, sisteme de incalzire, tot ce ai nevoie ca sa te pregatesti de iarna precum si o oferta bogata de decoratiuni pentru sarbatori.

Totul la cele mai mici preturi.

CLICK AICI SI DESCOPERA CATALOGUL CU PRODUSELE TALE PREFERATE LA CELE MAI MICI PRETURI!





Aici gasesti catalogul in format PDF.

Afla mai multe pe www.leroymerlin.ro

Aici gasesti noul catalog Germanos ( oferte, promotii, reduceri, abonamente si telefoane pe abonament de la Germanos ).


In catalogul Germanos gasiti produse din categoria telefonie mobila, produse digitale, internet si date, telefonie fixă, acumulatori etc.

Cum se prezinta Germanos:
Reteaua magazinelor GERMANOS constituie cea mai credibila alegere pentru achizitionarea unui telefon mobil dar si pentru service-ul acestuia. De ani de zile deja, se garanteaza deservirea excelenta si se specializeaza in alegerile de service de pionierat.
Faceti miscarea corecta si alegeti GERMANOS pentru a va cumpara un nou telefon mobil pentru ca la GERMANOS veti beneficia de un service fara cusur si nu veti ramane niciodata fara telefon mobil!
Fondatorul companiei Germanos, un vizionar om de afaceri grec este cel care a dat si numele brandului -  Panos Germanos.
Primul magazin Germanos a fost deschis in Atena, in  anul 1980 intr-o locatie de doar 20 de metrii patrati, specializat in vanzarea de baterii.
La inceputul anilor 90, lantul de magazine Germanos si-a inceput expansiunea prin sistemul de franciza.
In 1992 Germanos a inceput sa se extinda in Europa de Est.
Lansarea telefoaniei mobile pe piata din Grecia, in anul 1994 a reprezentat un moment important pentru Germanos care a devenit retea de magazine specializata in telefonia mobila.
In anul 2000 compania Germanos este listata la principala bursa din Atena.
In anul 2003 Germanos devine dealer, simultan,  pentru mai multi operatori de telefonie mobila Cosmote, OTE, TIM si Vodafone
In anul 2007 Germanos ajunge sa detina 400 de magazine in Grecia.
De la nivel local la nivel international
In anul 1992 Germanos incepe sa se extinda in tarile Est Europene.
In anul 2000 iau nastere companiile LTD (Cipru), Germanos Telecom Romania si Germanos Telecom Bulgaria
In anul 2001 Germanos isi face aparitia pe piata din Polonia si F.Y.R.O.M. iar in 2004 pe piata din Ucraina.
Pana in anul 2006 Germanos reuseste sa isi consolideze pozitia de lider pe piata de retail oferind-usi expertiza in peste 400 de magazine in aceste tari. Spre sfarsitul anului 2006 segmentul de retail din cadrul Grupului de Companii Germanos din Grecia inclusiv Romania, Bulgaria si F.Y.R.O.M. este achizitionat de catre Grupul Cosmote cu scopul de a-si consolida pozitia in Balcani.
Romania – o poveste de succes
Primul magazin Germanos Romania a fost deschis in 1996 in centrul Bucurestiului, specializat in vanzarea de baterii. Patru ani mai tarziu debuteaza cooperarea cu Orange, oferind produse si serviciile acestui operator.
In acelasi an se semneaza un parteneriat cu operatorul de telefonie mobila Cosmorom.
In anul 2001 debuteaza cooperarea cu Connex (Vodafone). In Bucuresti, in anul 2002 se deschide primul magazin Germanos in franciza.
In anul 2004 Germanos isi largeste gama de produse si servicii prin semnarea unui parteneriat cu Zapp.
Dorind sa ofere consumatorilor romani mai multe optiuni, Germanos adauga portofoliului curent (Connex /Vodafone) produse si servicii ale operatorului nou intrat pe piata, Cosmote, lider in telefonia mobila din Balcani.
Pe 30 ianuarie 2006 Germanos deschide cel de-al 100-lea magazin consolidandu-si astfel pozitia numarul 1 pe piata de retail specializata in tehnologia mobila.
In Februarie 2008 Germanos depaseste pragul de 200 magzine acoperind mai mult de 87% din populatia urbana a Romaniei.     
Mai 2008 – GERMANOS a lansat in parteneriat cu Eventim serviciul G-ticket, largindu-si astfel portofoliul de servicii cu valoare adaugata oferit clientilor. Prin intermediul acestui serviciu de ticketing, clientii pot achizitiona din magazinele GERMANOS din intreaga tara bilete la importante evenimente muzicale, culturale si sportive din Romania si din Europa.
August  2008 – În perioada iulie – august 2008 GERMANOS România desfăşoară la nivel naţional campania „Ţine-ţi viaţa în propriile mâini!”. Prin programul “Ţine-ţi viaţa în propriile mâini!”, GERMANOS şi partenerii săi militează pentru limitarea utilizării telefonului mobil în trafic. Se recomandă utilizarea unui sistem tip “mâini libere” (hands free cu fir, hands free Bluetooth, car kit, etc.). Programul este salutat de Inspectoratul General al Poliţiei Române şi se desfăşoară în parteneriat cu Asociaţia Naţională a Instructorilor Auto din România.
Septembrie 2008 – Germanos Telecom România deschide şi cel de-al 240-lea magazin, situat la parterul noului său sediu central.


2009 Germanos Telecom Romania şi Cosmote Romanian Mobile Telecommunication îşi unesc fortele şi funcţionează sub acelaşi management.
Martie 2009 - Germanos lansează în premieră în România serviciul G-Garanţie pe viaţă pentru telefoane mobile. Germanos ofera garanţie pe viaţă pentru orice telefon mobil achiziţionat din reţeaua proprie de magazine. Acest serviciu completează gama de serivicii oferită de Germanos Telecom România: G-agenda plus – transferul conţinutului multimedia dintr-un telefon mobil în altul, G-service tehnic, G-plata facturilor – pentru serviciile Cosmote şi Romtelecom, G-creditare – posibilitatea achiziţionării produselor în rate sau G-ticket – bilete la marile evenimente.
Septembrie 2009 - G-étiquette
2010 Germanos începe să vândă în reţeaua proprie şi produsele şi serviciile Zapp atât pentru clienţii de business, cât şi pentru utilizatorii individuali.
Utilizatorii Zapp au acum la dispoziţie o reţea de aproximativ 250 de magazine în întreaga ţară, unde beneficiază de o gamă completă de servicii de calitate, inclusiv plata facturilor, reîncărcarea cartelelor sau reînnoirea abonamentelor, precum şi mai multe locaţii, mult mai avantajos amplasate, în care clienţii se pot adresa pentru servicii de service pentru telefoane.
Aprilie 2011 – COSMOTE, Germanos şi Zapp lansează una dintre cele mai atractive campanii de buy-back de pe piaţa telefoniei mobile, oferind cupoane valorice electronice pentru fiecare telefon vechi funcţional predat în magazinele celor 3 companii.
Mai 2011 – Serviciul G-ticket de la Germanos împlineşte 3 ani de la lansare, timp în care a vândut peste 100,000 de bilete la evenimente cultural-muzicale.

Iunie 2011 – Germanos lansează a patra ediţie a campaniei de responsabilitate socială „Ţine-ţi viaţa în propriile mâini”, folosind în premieră media sociale ca vehicul preponderent în comunicarea mesajelor campaniei. Cu ajutorul partenerului Plantronics, Germanos devine deosebit de activ pe bloguri şi Facebook, unde reuşeşte să adune peste 10,000 de fani în două luni pe pagina Grupului Şoferilor cu Handsfree.
Noiembrie 2011 – Cel mai mare lanţ de distribuţie telecom din ţară sărbătoreşte 15 ani de la deschiderea primului magazin în România, în centrul Bucureştiului. De-a lungul celor 15 ani de activitate, Germanos a devenit un reper în ceea ce priveşte avansul tehnologic, consecvenţa şi excelenţa în deservirea clienţilor şi, de asemenea, un etalon în conceperea de oferte atractive şi servicii inovative.

Germanos, parte a grupului COSMOTE, este cel mai mare lant de magazine de telefonie mobila din Romania, cu aproximativ 250 de magazine in toata tara, specializat în comercializarea de produse şi servicii de telefonie mobilă precum şi alte produse digitale sau asociate: telefoane fixe, camere foto şi video, carduri de memorie, respectiv de servicii de telefonie mobilă COSMOTE, fixă şi de internet de la Romtelecom.

Alături de produsele telecom, gama de servicii oferită de Germanos Telecom România include: G-Garanţie pe viaţa – garanţie pe toată durata utilizarii telefonului mobil, G-agenda plus – transferul conţinutului multimedia dintr-un telefon mobil în altul, G-service tehnic, G-plata facturilor – pentru serviciile COSMOTE şi Romtelecom, G-creditare – posibilitatea achiziţionării produselor în rate, G-ticket – bilete la marile evenimente si G-precomandă – oferă în avanpremieră cele mai noi produse de telefonie.

Germanos deţine în prezent cea mai mare reţea de service tehnic de telefoane mobile din România. În fiecare magazin Germanos se pot efectua gratuit constatări şi reparaţii, verificarea şi regenerarea acumulatorilor telefoanelor mobile şi actualizări gratuite de software pentru telefoanele de ultimă generaţie aflate în garanţie.

Aici găsesti catalogul Mega Image pentru luna noiembrie 2012 !

Afla cele mai noi oferte din revistele Mega Image!

Descopera totul despre reducerile si ofertele speciale, precum si noile produse si promotii pe care ti le pregatim din doua in doua saptamani!

Cauta rapid revista cu oferte a magazinului Mega Image in care iti faci cumparaturile.




Cum se prezinta Mega Image:

In fiecare zi va asteptam sa va faceti cumparaturile cu placere din Mega Image. De aceea in toate magazinele noastre aplicam garantiile Mega Image.

In fiecare zi ne asiguram ca va oferim preturi in avantajul dvs. La noi gasiti preturi mici tot timpul, nu numai in promotiile limitate.

Saptamanal monitorizam preturile a peste 3000 de produse in piata pentru a va garanta cele mai bune preturi din zona.
Toate preturile monitorizate in piata au la raft preturi electronice, ce sunt in mod constant actualizate. Etichetele electronice asigura corectitudinea 100% a preturilor.

Zilnic livram produse proaspete in toate magazinele noastre, astfel incat dvs. sa beneficiati de calitate si prospetime. Fructele si legumele ajung la prima ora a zilei in magazine, produsele de panificatie sunt coapte pe loc iar puiul este rotisat timp de cel putin 3 ore.

Intotdeauna avem suficiente case deschise. Daca esti a 4-a persoana la rand si nu sunt toate casele deschise, te asiguram ca mai deschidem imediat o noua casa. Daca acest lucru nu se intampla, te rasplatim cu 5 ron.
La noi gasiti produsele de care aveti nevoie in fiecare zi. Verificam zilnic ca toate produsele sa fie cat mai proaspete posibil si sa nu existe produse in afara termenului de valabilitate la raft.

Fondata in 1995, Mega Image este una dintre primele retele de supermarketuri aparute pe piata locala. Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer international infiintat in 1867 in Belgia ce opereaza pe trei continente. Mega Image este o companie in plin proces de expansiune care isi propune sa fie prima alegere a clientilor in ceea ce priveste alimentele proaspete, calitatea produselor si sortimentatia unica si diversificata, toate oferite intr-un mediu ambiant cat mai placut.

In tot ceea ce face, Mega Image pune pe primul loc calitatea si prospetimea, alaturi de o ambianta specifica cu un caracter inconfundabil, originala, menita in primul rand, sa asigure clientilor confort si un acces cat mai facil la toate produsele oferite in cadrul unei sortimentatii foarte variate.

Compania detine in prezent pe piata locala doua formate de magazine: Mega Image si Shop& Go.

La finalul anului 2011, Mega Image este considerat unul din cele mai mari lanturi de supermarketuri din Romania si cel mai mare lant din Bucuresti. Reteaua cuprindea 105 magazine.

Prin investitii permanente in tehnologii performante, cum ar fi cuptoare pentru produse de panificatie, rotisoare de ultima generatie, noi tipuri de rafturi pentru o expunere cat mai eficienta a produselor, Mega Image va continua sa se focuseze pe calitate, diversitate si preturi avantajoase, pe dezvoltarea si remodelarea magazinelor sale pentru a oferi o experienta de cumparaturi cat mai placuta clientilor.

In 2012 Mega Image continua deschiderile de noi magazine, sub brandurile Mega Image si Shop & Go, iar planurile sale de expansiune sunt sustinute de activitatea noului centru logistic de la Popesti Leordeni. Mega Image va continua sa sutina producatorii locali pentru a pune la dispozitia clientilor produse specifice romanesti sub marca proprie "Gusturi Romanesti"
Mega Image are deja magazine in Brasov, Breaza, Bucuresti, Busteni, Com. 1 Decembrie, Com. Afumati, Com. Bolintin Vale, Com. Chiajna, Com. Corbeanca, Com. Domnesti, Com. Roata de Jos, Comarnic, Constanta, Dambovita, Giurgiu, Mihailesti, Otopeni, Pitesti, Ploiesti, Popesti Leordeni, Voluntari .

Aici gasiti catalogul de bijuterii mireasa, accesorii, lantisoare, bratari, cercei, Swarovski Giada Rome pentru luna noiembrie 2012.



Magazin online de accesorii si bijuterii pentru femei si barbati, Giada-Rome va ofera o larga gama de accesorii si bijuterii din pietre semipretioase, argint si nu numai.

In magazinul online de bijuterii Giada-Rome puteti gasi de asemenea: inele, cercei, bratari, coliere, accesorii barbati, accesorii femei, bijuterii handmade, bijuterii argint,Giada-Rome incercand sa va aduca in atentie cele mai noi modele de bijuterii.


Aici gasiti cataloage IKEA - Catalog oferte si reduceri IKEA 2013, alaturi de care sunt prezentate ultimele noutati si brosuri de la IKEA si in special idei si produse pentru o amenajare moderna si eleganta a casei dvs.



De asemenea, aici gasiti si reviste foarte interesante si utile pentru amenajarea bucatarie, dormitorului, gradinii sau a restul casei dvs, oferite in mod gratuit de IKEA.

Broşură
Dormitoare
Broşură<br>Dormitoare
Găseşte dulapul visurilor tale.
Află mai mult
Broşură
Bucătării
Broşură<br>Bucătării
Idei inspiraţionale pentru bucătăria ta.
Află mai mult
Broşură
BESTA
Broşură<br>BESTA
Inspiraţie pentru soluţiile de depozitare
Află mai mult
Broşură
Băi
Broşură<br>Băi
Schimbarea din baie începe aici.
Află mai mult

Aplicaţii IKEA Catalogue 2013

Descarcă pe smartphone sau pe tabletă aplicaţia Catalogului IKEA compatibilă cu sistemul tău de operare Android şi iOS (pentru iPhone şi iPad).

Nu ai un smartphone care poate face asta? Nu-i nimic, filmele şi ghidurile sunt disponibile şi pe www.IKEA.ro/lumea-ideilor.

IKEA Catalogue App 2013 - Android

Descarcă aplicaţia IKEA Catalogue pentru AndroidDescarcă aplicaţia IKEA Catalogue pe telefonul sau tableta ta, scanează paginile catalogului şi bucură-te de
ideile inspiraţionale!


IKEA Catalogue App 2013 - iOS

Descarcă aplicaţia IKEA Catalogue pentru iOSDescarcă aplicaţia
IKEA Catalogue pe iPhone sau iPad, scanează paginile catalogului şi bucură-te de
ideile inspiraţionale!


Catalogul şi broşurile IKEA





Catalogul IKEA 2012
Catalogul IKEA 2012!

Inspiraţie pentru bucătăria ta

Inspiraţie pentru vară

Dulapuri şi accesorii

Răsfoieşte broşura

Soluţii pentru depozitare

Răsfoieşte broşura

Idei pentru bucătăria ta

Răsfoieşte broşura



Cum se prezinta IKEA:

Gama de produse IKEA este extinsa din mai multe puncte de vedere. In primul rand, din punct de vedere al functionalitatii: vei gasi tot ceea ce iti trebuie pentru a-ti decora casa, de la plante si mobilier, la jucarii si bucatarii intregi.

In al doilea rand, datorita stilurilor abordate, gama noastra de produse acopera atat gusturile celor romantici, precum si pe ale celor minimalisti. Si nu in ultimul rand, gama IKEA fiind integrata, categoriile de produse imbina functionalitatea cu designul atragator in acelasi timp. Indiferent de stilul pe care il preferi, la IKEA vei gasi intotdeauna ceva potrivit pentru tine.

Orice producator poate fabrica produse de buna calitate la preturi ridicate sau produse de slaba calitate la preturi scazute. Dar pentru a crea produse de calitate la preturi accesibile, e nevoie de metode eficiente din punct de vedere logistic si financiar, si inovative, in acelasi timp. Tocmai de aceea, la IKEA ne straduim mereu sa facem lucrurile altfel.

Mai intai stabilim pretul

LAMPAN a fost creat pornind de la ideea fundamentala ca este posibil sa combini un pret extrem de scazut cu un design frumos si de inalta calitate. Cu un pret ieftin in minte, designerii nostri analizeaza intregul proces de productie, incepand cu materialele folosite, apoi pe cel de logistica, de la forta de munca si pana la costurile de transport.

Pachetele plate
Pachetele plate si disponibilitatea clientilor de a-si asambla singuri produsele ne ajuta sa reducem costurile de personal, de transport, depozitare si manipulare. IKEA creeaza produse care sa poata fi impachetate neasamblate. Ceea ce ne permite sa le oferim clientilor produse la preturi scazute.

Privim lucrurile altfel

Unul dintre dezvoltatorii de produse a hotarat sa foloseasca o usa pe post de blat de masa, dupa ce a vizitat o fabrica ce folosea panouri celular " o structura din lemn stratificat peste o baza de tip fagure – din care rezulta un material puternic, dar usor si cu un continut minim de lemn. Este o structura foarte eficienta in privinta costurilor si, pe deasupra, prietenoasa cu mediul si este folosit astazi in fabricarea produselor IKEA, un exemplu fiind masuta LACK" incepand inca din 1980.

Responsabilitatea noastra

La IKEA, credem ca a ne asuma responsabilitatea fata de oameni si de mediu este premisa unei afaceri de succes. Muncim mult pentru a reduce impactul pe care activitatea noastra il are asupra schimbarilor climatice si toate produsele IKEA trebuie sa fie fabricate in conditii de munca adecvate, de catre furnizori responsabili fata de mediu.

Design de calitate

Nu e usor sa oferi un design atragator si functionalitate, alaturi de calitate inalta, la un pret accesibil. Dar noua nu ne sta in fire sa alegem calea cea mai usoara. Lucrand impreuna cu producatori priceputi, designerii IKEA proiecteaza produsele asa incat sa utilizeze la maximum resursele disponibile. Suntem tot timpul in cautare de solutii inteligente pentru a raspunde nevoilor clientilor.

Produse si materiale

Ne straduim continuu pentru a ne asigura ca produsele si materialele folosite sunt adaptate pentru a reduce la minimum orice impact negativ asupra mediului si pentru ca produsele sa ofere maximum de siguranta clientilor. Costurile mici si utilizarea resurselor la maximum inca din faza de proiectare a produselor fac parte din ideea noastra de afaceri. Ne straduim sa folosim materii prime regenerabile si reciclabile.


Preturile mici sunt piatra de temelie a viziunii IKEA. Gandirea care sta la baza crearii intregii game IKEA este aceaa potrivit careia preturile mici fac ca produsele functionale si cu un design de calitate sa fie accesibile celor mai multi oameni. Ne straduim mereu sa facem lucrurile mai bine, mai simplu, mai eficient si intotdeauna cu grija de a reduce costurile.

Privim lucrurile altfel

Unul dintre dezvoltatorii de produse a hotarat sa foloseasca o usa pe post de blat de masa, dupa ce a vizitat o fabrica ce folosea panouri celular " o structura din lemn stratificat peste o baza de tip fagure – din care rezulta un material puternic, dar usor si cu un continut minim de lemn. Este o structura foarte eficienta in privinta costurilor si, pe deasupra, prietenoasa cu mediul si este folosit astazi in fabricarea produselor IKEA, un exemplu fiind masuta LACK" incepand inca din 1980.

Dezvoltarea Gamei IKEA

Designerii IKEA proiecteaza fiecare produs cu eticheta de pret in minte. Ei lucreaza foarte indeaproape cu furnizorii pentru a se asigura ca vor ajunge la pretul de pe eticheta inca din prima zi de lucru din fabrica. Si iau in calcul totul, de la maximizarea echipamentului de producţie si a materiilor prime, până la folosirea celor mai moderne tehnici si a celui mai fiabil design. Reusita tine de eficientizarea procesului de productie, reducerea deseurilor la cel mai mic nivel posibil, proiectarea produselor asa incat sa suporte ambalarea in pachete plate si asamblarea usoara de catre client. IKEA of Sweden dezvolta gama IKEA care contine aproximativ 8.500 de produse.

Distributia si achizitia

Grupul IKEA are aproximativ 31 de centre de distributie in 16 tari, care aprovizionaeaza magazinele IKEA. Are aproximativ 45 de birouri in 31 de tari. Acest lucru ne ajuta sa mentinem relatii stranse cei 1.350 de furnizori din 50 de tari.

Magazinele IKEA

Magazinele IKEA expun gama de produse in camere deja amenajate, oferind vizitatorilor solutii inspirationale de mobilare a propriei locuinte. Pentru a mentine preturile scazute, magazinele IKEA cumpara si transporta produsele in cantitati mari, sunt localizate in zone mai putin scumpe si transfera economiile obtinute din transportul si asamblarea produselor de catre client in buzunarele acestuia.


Cand am inceput sa lucram in domeniul retailului de mobilier, ne-am ales propriul mod de lucru: fiecare produs nou este creat pornind de la eticheta de pret. Acesta este modul de lucru al IKEA: maximizam folosirea materiilor prime pentru a indeplini nevoile si preferintele oamenilor, oferindu-le produse de calitate la preturi accesibile.

Conceptul IKEA este acela de a oferi o gama larga de produse de mobilier, accesorii si solutii functionale si cu un design de calitate, la preturi atat de scazute incat cei mai multi oameni sa si le poata permite.

Produsele de mobilier si decoratiuni cu un design de calitate sunt, cel mai adesea, create pentru cativa oameni - cei putini, care pot sa si le permita. De la inceput, IKEA a ales un drum diferit. Am hotarat sa fim de partea celor multi. Asta inseamna sa raspundem nevoilor oamenilor din toata lumea: oameni cu nevoi, gusturi, vise, aspiratii si venituri diferite; oameni care vor sa isi infrumuseteze casa si sa isi faca viata de zi cu zi mai buna.

Nu e greu sa faci mobila scumpa si de calitate: nu ai decat sa cheltui multi bani si sa lasi clientii sa plateasca. In schimb, sa faci mobila frumoasa si rezistenta la preturi scazute nu e tocmai usor - e nevoie de o abordare diferita. Trebuie sa gasesti solutii simple de a face economii in toate activitatile, procesele sau abordarile alese - mai putin in privinta ideilor.

Nu putem face totul singuri

Conceptul IKEA se bazeaza pe parteneriatul cu clientii nostri. Mai intai noi facem partea noastra, care incepe de la designerii nostri care muncesc impreuna cu furnizorii pentru a gasi solutii inteligente de a crea produse noi folosind metodele cunoscute. Apoi, responsabilii de achizitii cauta in toata lumea furnizori buni care sa ne ofere cele mai potrivite materii prime. Apoi, cumparam in volume mari, la nivel global, ca sa putem obtine cele mai bune costuri de achizitie, iar tu sa beneficiezi de cel mai mic pret.

Tu faci partea ta

Folosind catalogul IKEA si vizitand magazinul, iti poti alege singur mobila si o poti ridica din zona de autoservire. Intrucat majoritatea produselor sunt ambalate in pachete plate, le poti transorta usor acasa, unde iti va fi usor sa le asamblezi tu insuti. Asta inseamna ca nu vei plati pentru aceste servicii pe care le poti face usor si singur. Asadar, impreuna eonomisim bani pentru o viata de zi cu zi mai buna.

Istoric


Randurile ce urmeaza contin povestea magazinului infiintat in zona padurilor sudice ale Suediei care s-a transformat in decursul a peste 60 de ani intr-o experienta comerciala de mobila cunoscuta in mare parte din teritoriul lumii.

Fondatorul companiei IKEA, Ingvar Kamprad, s-a nascut in 1926 in Småland, sudul Suediei. Creste la Elmtaryd, o mica ferma de langa satul Agunnaryd. Inca de mic, Ingvar stia ca vrea sa construiasca o afacere.

Anii '20
La varsta de 5 ani, Ingvar Kamprad incepe sa vanda chibrituri vecinilor din apropiere si, pana la varsta de 7 ani, ajunge si la clientii care locuiau mai departe de casa lui, mergand cu bicicleta. Cand descopera ca poate cumpara chibrituri mai ieftine daca le ia en-gros din Stockholm, incepe sa le vanda cu bucata la un pret mic, reusind totusi sa obtina profit. De la vanzarea chibriturilor trece la vanzarea semintelor de flori, apoi la felicitari, la decoratiuni pentru pomul de Craciun si, mai tarziu, la creioane si pixuri.

Anii '40 - '50
Radacinile unui comerciant de mobila incep sa creasca. Ingvar Kamprad incepe sa dezvolte sistemul de retail IKEA. Aceasta perioada reprezinta pionieratului in privinta designului viitoarei game de mobilier IKEA, a posibilitatii de asamblare a produselor de catre client, a utilitatii catalogului si a unui showroom cu toate sub un singur acoperis, pentru cat mai multi oameni.

Anii '60 - '70
Incepe sa se contureze conceptul IKEA. Se deschid magazine noi IKEA si sunt create produsele-erou, precum fotoliul POANG si biblioteca BILLY. Conceptul IKEA este conturat in scris in "Testamentul unui Comerciant de Mobila", al lui Ingvar Kamprad.

Anii '80
IKEA se extinde pe noi piete precum SUA, Italia, Franta si Anglia. Apar noi produse ce vor deveni reprezentative pentru gama IKEA, cum ar fi KLIPPAN, LACK si MOMENT. IKEA incepe sa semene cu ceea ce este astazi.

Anii '90
IKEA creste si mai mult. Sectiunea IKEA pentru copii este introdusa in gama de produsesi o atentie deosebita este acordata solutiilor de mobilare a casei pentru familiile cu copii. Se formeaza Grupul IKEA, iar responsabilitatea fata de oameni si de mediul inconjurator devine o conditie pentru durabilitatea afacerii.

Anii 2000
IKEA se extinde pe si mai multe piete, cum ar fi Japonia si Rusia. Toate produsele pentru dormitor si bucatarie sunt amanuntit cercetate si incep sa fie prezentate in camere inspirational amenajate in cadrul magazinului. Aceasta perioada este prolifica si pentru proiectele sociale si de protectie a mediului inconjurator.

Originea suedeza

Designul suedez este o alta piatra de temelie a gamei de produse IKEA, care continua sa fie creata in Suedia. Produsele de mobilier si decoratiuni sunt moderne, dar nu de dragul tendintelor momentului, functionale si in acelasi timp atragatoare, cu grija fata de oameni si sigure pentru copii si reprezinta stilul de viata suedez proaspat si sanatos, datorita culorior si materialelor atent alese. Aceste idei sunt in stransa legatura cu faptul ca radacinile IKEA au pornit din Småland, sudul Suediei, unde oamenii muncesc mult si traiesc modest, folosind la maximum resursele limitate de care dispun.

Radacinile suedeze
Nu intamplator culorile siglei IKEA sunt galben si albastru. Acestea sunt culorile steagului suedez.

In Suedia, natura si casa sunt foarte importante pentru oameni. De altfe, una dintre cele mai reusite modalitati de a descrie stilul suedez de amenajare a casei este descrierea naturii - plina de lumina si aer curat, si totusi limitata si simpla.

Stilul de viata suedez

Suedia este, in general, asociata cu un stil de viata proaspat si sanatos. Acest stil de viata se reflecta in gama de produse IKEA. Prospetimea aerului curat se regaseste in culorile si materialele folosite si in impresia de largime pe care acestea o creeaza: lemn deschis la culoare, materiale textile naturale si suprafete netratate. Intr-o tara care in cea mai mare parte a anului este rece si intunecata, aceste spatii luminoase si deschise creeaza senzatia unei veri stralucitoare in interiorul casei tot timpul anului.

Influente istorice

La sfarsitul anilor 1800, artistii Carl si Karin Larsson au imbinat influentele clasice cu stilurile populare suedeze, mai calde. Ei au creat astfel un model reprezentativ pentru designul suedez care este astazi recunoscut in toata lumea. In anii 1950 stilurile modernismului si functionalismului s-au dezvoltat in timp ce in Suedia se dezvolta o societate bazata pe egalitatea sociala. Gama de produse IKEA, moderna - dar nu doar de dragul tendintelor momentului - functionala si in acelasi timp atragatoare, cu grija fata de oameni si sigura pentru copii, duce mai departe traditia suedeza care a inspirat-o in privinta mobilarii locuintei.

Toti venim din Smaland

Conceptul IKEA, ca si fondatorul sau, provine din Småland - o zona din sudul Suediei cu sol neroditor si resurse putine. Locuitorii de acolo sunt recunoscuti pentru ca muncesc mult, se multumesc cu putin si folosesc cu iscusinta resursele limitate de care dispun. Acest mod de lucru este vectorul care directioneaza activitatea IKEA catre mentinerea celor mai mici preturi posibile. Si asta fara a face niciodata vreun compromis in privinta calitatii. Suedia este renumita in toata lumea pentru siguranta si calitatea mai presus de orice indoiala, iar magazinele IKEA din lume ofera aceeasi calitate suedeza.

Societatea suedeza

IKEA a fost fondata pe vremea cand Suedia incepea sa devina un exemplu de asistenta si egalitate sociala. Si aceasta este o tema ce concorda cu viziunea IKEA. Pentru a le putea oferi o viata de zi cu zi mai buna celor mai multi oameni, noi lucram in parteneriat cu clientii. Daca acestia isi transporta si isi asambleaza singuri mobila, noi le-o putem oferi la un pret mai mic. Gama de produse este sigura si usor de folosit pentru copii si acopera nevoile intregii familii, fie tineri, fie adulti. Astfel, impreuna, contribuim la crearea unei vieti de zi cu zi mai buna pentru cat mai multi oameni.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...