Catalogul Deichmann si cele mai noi brosuri de la Deichmann le găsiti aici .

Dacă vă place un produs puteți să îl comandați foarte simplu și comod direct de acasă, online, printr-un simplu click pe produsul ales.

Deichmann comercializeaza marci renumite, cum ar fi 5th Avenue adidas Performance adidas NEO Label AM Shoes Elefanten Fila Gallus Graceland Nike Puma Reebok etc.




Femeile știu acest lucru de mult: încălțămintea este cireașa de pe tort pentru orice outfit. Indiferent dacă este elegant, trendy sau casual - fiecare stil și apariție la modă cere o încălțăminte potrivită - și nu doar din punct de vedere al culorii. Deichmann oferă un sortiment mare de modele și mărci diversificate pentru femei, bărbați și copii. Scouterii noștri de curente în modă se află în căutarea noutăților de mâine din întreaga lume. Ei examinează scenele modei, tîrgurile de modă și descoperă ultimele tendințe din marile capitale ale modei.

Scurte reprize de achiziții și actualizări permanente ale colecțiilor asigură o reacție rapidă la curentele din modă. Și aduc tendințele actuale în magazinele Deichmann. Modele business Brogue de la "Borelli" sau modelul atractiv Party-Pump's al mărcii "Catwalk", cizme clasice ale mărcii 5th Avenue sau sandale drăguțe pentru copii "Elefanten" – încălțămintea adecvată pentru orice ocazie și exigență a modei. Totul este disponibil în peste 1.282 de magazine la prețuri abordabile - astfel Deichamnn democratizează tendințele curente din modă.

Scopul Deichmann nu este să vindem doar încălțăminte la prețuri avantajoase ci să oferim clienților noștri și un serviciu excelent. Personalul este școlarizat în propriile centre de calificare și calitatea serviciilor este testată continuu. Printr-o rată de școlarizare peste medie se asigură propriul personal de conducere și specialiști.

Mărcile, pe care le așteptăm.
Mărcile, pe care le așteptăm.
Back to School: Încălțăminte pentru copii ideali pentru școală, sport și timp liber – acum în noul prospect! Download ca PDF



Graceland
Graceland  Download ca PDF



Life Approved
Life Approved Download ca PDF



Tendinţele în rolul principal la preţuri începând cu 99 LEI
Tendinţele în rolul principal la preţuri începând cu 99 LEI  Download ca PDF



Mărcile, pe care le așteptăm.
Mărcile, pe care le așteptăm. Back to School: Încălțăminte pentru copii ideali pentru școală, sport și timp liber – acum în noul prospect! Download ca PDF

Istoricul Deichmann:
A început în 1913 în cartierul muncitorilor din Essen-Borbeck, în inima regiunii Ruhr. Heinrich Deichmann, născut în 1888, a deschis o cizmărie pe care o conducea împreună cu soția sa, Julie. Două generații mai târziu și la o distanță de aproape 100 de ani, compania a ajuns lider de piață în Europa. Deichmann este reprezentată astăzi în 22 de țări cu peste 3.175 de magazine și are în jur de 32.500 de angajați. La fel ca atunci, Deichmann este o afacere de familie, ce pune preț pe creșterea prin propriile forțe. Listarea la bursă și creditele bancare sunt subiect tabu pentru proprietari. Anii de dinainte de 1945 au fost caracterizați și limitați de nesiguranța politică și economică din timpul Republicii de la Weimar și apoi din timpul național-socialismului german. Fondatorul Heinrich Deichmann a respins regimul nazist și printre altele el a criticat persecuția concetățenilor săi evrei. A murit în 1940 la 52 de ani. În acea vreme Heinz-Horst Deichmann, născut în 1926, își ajuta ocazional părinții în afacere. Mama sa, Julie a trecut cu bine magazinul de anii de criză. După război Heinz-Horst Deichmann a studiat medicina și teologia. Pe lângă studiu a continuat împreună cu mama sa mica afacere de familie. După ce între timp terminase studiul Medicinei și devenise doctor, Heinz-Horst Deichmann a abandonat în 1956 această profesie și s-a concentrat complet asupra conducerii companiei. În această perioadă deschisese deja alte magazine Deichmann în orașele învecinate: Düsseldorf și Oberhausen. Deichmann se simțea responsabil pentru aprovizionarea populației cu încălțăminte bună și accesibilă ca preț. Un obiectiv al întreprinderii valabil și astăzi. În 1974 Deichmann a deschis al 100-lea magazin în Würzburg. Imediat după aceea a început internaționalizarea: Deichmann a achiziționat în Elveția lanțul cu o lungă tradiție în încălțăminte, Dosenbach. Ulterior Dr. Heinz-Horst Deichmann era activ într-un domeniu cu totul diferit. El a început în India proiectul creștin de ajutorare cuvântșifaptă, destinat în primul rând bolnavilor de lepră. Heinrich Deichmann, născut în 1962 ca nepot al fondatorului companiei, a intrat în companie în 1989. În 1999 el a preluat poziția de președinte al conducerii companiei. El este astăzi președintele consiliului de administrație al Deichmann SE. Sub conducerea sa internaționalizarea companiei a fost continuată. Firma achiziționează încălțăminte din 40 de țări, iar vânzarea se face în peste 3.175 de magazine în 22 de țări. Cea a rămas - pe lângă dezvoltarea economică - angajamentul social pentru oamenii aflați în primejdie din Germania, Europa, India și Tanzania.
Istoria creșterii companiei Deichmann amintește de o dezvoltare benefică, fără credite și împrumuturi. În 2012, compania condusă de familia Deichmann și-a continuat povestea de succes: DEICHMANN a vândut 165 milioane de perechi de pantofi în toată lumea într-un număr total de 3325 de sucursale. Acest număr reprezintă nouă milioane de perechi, sau circa 5,7% mai mult decât în anul precedent. Astfel, numărul de perechi vândute s-a dublat, în termen de zece ani: el a crescut de la 78 la 165 milioane de perechi de încălțăminte. În Germania, în alte 20 de țări europene și Statele Unite Deichmann are aproximativ 33.700 de angajați dedicați. În 2013 Deichmann va angaja aproximativ 400 de noi angajați în Germania și le va oferi șansa celor peste 1.200 de persoane tinere de a începe o formare profesională. Germania În jur de 14.300 de angajați lucrează în Germania pentru Deichmann SE, în cele aproximativ 1.300 de magazine (date din 31.12.2012), precum și în administrație și în multiplele depozite centrale pentru distribuirea de pantofi (DCS). Magazinele din Germania realizează 42 la sută din vânzările grupului și a crescut în 2012 de la 1.82 miliarde de euro la 1,89 miliarde de euro. Aproximativ 74,7 milioane de perechi au trecut în 2012 peste tejgheaua grupului Deichmann din Germania. Expansiunea pe viitor ar cuprinde: numai în Germania, compania estimează pentru 2013, 72 spații noi de retail și cu mai mult de 100 de reamenajări. DEICHMANN va deschide noi magazine 2013 în străinătate, în total un număr de 194 de magazine. În primăvară, DEICHMANN a deschis primul magazin în Bosnia și Herțegovina. DEICHMANN este reprezentat în toată regiunea de sud-est. Startul s-a dat în 2011 cu Ungaria. Serbia s-a alăturat în 2011.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol DEICHMANN - Catalog și broșuri Deichmann să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...