Leonardo produce si comercializeaza încăltaminte de calitate pentru BĂRBAŢI, FEMEI, BĂIETI, FETE, dar şi din categoriile PAPUCI, BOTOSEI, SPORT, UTILITARE, MAROCHINARIE.

Descoperă noua colectie în catalogul online de la Leonardo, dând click aici.



Cum se prezintă Leonardo:

Pantofi confortabili, la moda, pentru toate varstele si gusturile, cu un raport corect intre calitate si pret, au constituit si sunt pentru Leonardo armele principale prin care a reusit sa devina lider de piata in comertul en detail cu incaltaminte, din momentul deschiderii primului magazin in anul 1994 in Oradea si pana in clipa de fata. Compania noastra detine astazi in gestionare directa 122 de magazine in total, care insumeaza o suprafata de 55.690 mp si sunt situate in 66 de orase din Romania, avand cel putin un magazin reprezentativ in fiecare capitala de judet, iar in Bucuresti 14 magazine.

Din acest punct de vedere firma noastra este printre putinele societati comerciale care acorda o atentie deosebita tuturor potentialilor clienti din Romania, prin acoperirea in intregime a cererii indiferent din care anume zona a tarii noastre provine.

Nu este usor sa devii lider de piata si mai greu este sa te mentii in frunte. Datorita politicii comerciale flexibile, firma noastra a reusit si reuseste cu succes sa-si adapteze oferta de marfa cat mai aproape de potentialul existent al pietei din Romania si astfel in anul 2012 a vandut peste 4 milioane de perechi de incaltaminte, iar cu o cifra de afaceri de peste 50 mil euro se afla cu mult inaintea celorlati competitori in domeniu, chiar daca intre timp concurenta pe piata din Romania a crescut prin aparitia liderilor mondiali in comertul de acest gen. Furnizorii nostrii de marfa s-au specializat in producerea modelelor care sunt in tendinta pe piata din Europa, cu toate ca multi dintre ei se afla pe continente diferite, iar buna colaborare de mai bine de un deceniu cu acestia a avut un efect pozitiv prin reducerea continua a preturilor de achizitie oferite firmei noastre.

Leonardo prin oferta completa de marfa pentru toate varstele, comercializeaza pantofi de calitate superioara la preturi foarte accesibile si daca pentru incaltamintea din piele naturala avem marcile renumite precum Patrizia Rigotti si Prima Donna la femei si Pablo Castillia sau Best Walk la barbati, la capitolul moda marcile Afrodita sau Amanda la femei precum si Casanova sau Fernando la barbati, ofera cele mai noi creatii in domeniul fashion clientilor nostrii. Pentru copii, marcile Fun Girls si Pluto, ofera intreaga gama de incaltaminte la preturi forte acesibile. Prin aceasta, firma noastra satisface cererile clientilor care s-au obisnuit sa gaseasca intotdeauna in magazinele noastre pantoful de buna calitate la cel mai bun pret de pe piata.

De curand firma noastra a creat un nou concept de prezentare a articolelor de incaltaminte sport prin amenajarea pe o suprafata de 40 sau 80 mp, in cadrul salii de vanzare a magazinului, a unui „corner“ Leosport, care se distinge prin mobilier modular si o imagine ordonata a sortimentelor de incaltaminte, grupate dupa brandurile din care apartin (Puma, Nike, Adidas, Reebok, Kappa). Pe langa imbogatirea ofertei de modele si culori, sunt adaugate cu aceasta ocazie si articole de vestimentatie sportiva, grupate dupa aceleasi criterii. In clipa de fata exista 15 astfel de cornere amenajate in magazinele noastre iar programul prevede constituirea a 80 de cornere in magazinele Leonardo, care au o suprafata de vanzare care sa permita amenajarea acestora.

Magazinele firmei noastre se impart in 3 categorii dupa modul in care este oferita marfa spre vanzare clientilor si anume:


Magazinele Clasice

- In reteaua Leonardo sunt 52 de astfel de magazine cu suprafete cuprinse intre 100 si 500 mp, care insumeaza o suprafata totala de 17.590 mp
- Prezentarea marfii se face individual, la raft fiind expus doar pantoful drept semnalizat cu eticheta de pret, cutiile acestora impreuna cu pantoful stang aflandu-se in depozitul magazinului
- Exista situatii cand pe sala de vanzare, acolo unde mobilierul permite, sa fie adusa cutia cu perechea intreaga doar pentru marimile cele mai solicitate.


Magazinele Self-Service

- In reteaua Leonardo sunt 66 de magazine de acest fel cu suprafete cuprinse intre 300 si 1.000 mp, care insumeaza o suprafata totala de 36.100 mp.
- Clientul vede pantofii aşezaţi individual, dar sub modelul expus se afla toate cutiile cu toate marimile existente in stoc ale acelui model. Clientii nu mai trebuie sa ceara vânzatorului perechea sau sa întrebe de o alta culoare ei pot sa verifice singuri la raft acest lucru. Avantajul conceptului SELF SERVICE este ca pantofii sunt oferiti în pereche, dupa model, în ambalajul lor original si sunt eliminati complet timpii de asteptare pentru aducerea din depozit a unei marimi solicitate.
- Amenajarea magazinului este astfel conceputa incat sa se creeze spatii largi, deschise si o atmosfera placuta care invita clientii sa-si aleaga cu calm încaltamintea dorita.
- Marfa este grupata dupa sezon, destinatie, calitate si pret iar magazinul are 5 raioane foarte bine individualizate: marochinarie si accesorii, incaltaminte femei, incaltaminte barbati, incaltaminte copii si incaltaminte sport.

Magazinele LeoDiscount

- Pentru a putea asigura in magazine expunerea corecta a noii colectii cat si pentru valorificarea articolelor din colectiile mai vechi, care s-au dovedit mai greu vandabile, firma noastra a alocat 4 magazine tip LeoDiscount in suprafata totala de 2.000 mp pentru acest lucru. In aceste magazine pretul maxim este de 69 lei, sezonul de toamna-iarna . In aceste magazine prin diverse promotii - 1+1 gratis sau 1+1/2 gratis sau reduceri procentuale- sunt comercializate toate stocurile din reteaua Leonardo care nu s-au vandut in intregime in timpul sezonului
- In aceste magazine expunerea articolului se face in sistem Self-Service si pe marimi ( perechea intreaga fiind prezentata la raft si oferita spre vanzare fara cutie)


Tendinte

- Firma noastra este in continua imbunatatire a conceptului de prezentare si vanzare a marfurilor catre clienti mai ales ca standardele la care se aliniaza sunt obligatoriu cele internationale.
- Firma noastra isi mentine cota de piata pe care a atins-o in urma cu 3 ani, prin atragerea unui segment nou de clienti in magazinele sale, odata cu introducerea unor sortimente de marfa la preturile cele mai mici de pe piata si de o calitate buna.
- Firma noastra se adapteaza in permanenta modificarilor care apar pe piata de retail si inchide magazine care devin neprofitabile datorita descresterii interesului clientilor fata de un centru comercial si deschide magazine in centrele comerciale cu un potential important in diverse locatii in Romania.

Leonardo are magazine in urmatoarele oraşe: Alba Iulia (2), Alexandria (1), Arad (4), Bacau (2), Baia Mare (1), Barlad (1), Bistrita (2), Botosani (1), Braila (3), Brasov (2), Bucuresti (14), Buzau (3), Calarasi (1), Campina (1), Campulung Muscel (1), Caransebes (1), Cluj Napoca (3), Constanta (6), Craiova (2), Deva (1), Dr. Turnu Severin (1), Fagaras (1), Falticeni (1), Focsani (2), Galati (3), Gheorghieni (1), Giurgiu (1), Hunedoara (1), Iasi (3), Lugoj (1), Mangalia (1), Medgdia (1), Medias (1), Miercurea Ciuc (1), Motru (1), Odorhei (1), Onesti (1), Oradea (4), Pascani (1), Petrosani (1), Piatra Neamt (2), Pitesti (3), Ploiesti (3), Reghin (1), Resita (1), Rm. Valcea (2), Roman (1), Satu Mare (1), Sf Gheorghe (1), Sibiu (1), Sighetu Marmatiei (1), Sighisoara (1), Slatina (1), Slobozia (1), Suceava (1), Targoviste (1), Tg. Mures (2), Tg.Jiu (2), Timisoara (5), Tulcea (1), Turda (1), Vaslui (2), Zalau (1).

Link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte, reduceri sau promoții din articolul LEONARDO - Catalog Leonardo online sunt actualizate parțial pentru luna decembrie 2014.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...