Catalogul OBI pentru luna aprilie 2014 a fost lansat si poate fi accesat aici.


OBI are magazine in Arad, Bucuresti Berceni, Bucuresti Pallady, Oradea, Pitesti, Ploiesti si Sibiu.

Pe lângă oferta de produse pentru gradină și mobilier, dar si alte produse utile, OBI oferă de asemenea servicii de debitare lemn, inchiriere remorcă si centrul de mixare vopsele.


Cum se prezinta OBI:

OBI este o companie de succes cu o istorie de 40 de ani.

Totul a pornit in anii ‘70 dintr-un magazin cu 12 angajati si o suprafata de 870 m², situat in centrul comercial Alstertal din Hamburg-Poppenbüttel.

La acea vreme, fondatorii OBI, Dr. Emil Lux si Manfred Maus au dezvoltat un nou model de business in Wermelskirchen. Aceasta noua abordare comerciala s-a dovedit a fi de un real succes in Statele Unite si a fost nesperat de bine primita pe piata germana – conceptul de magazine “Do-It-Yourself”.

Ideea originala a acestor magazine a fost reunirea sub acelasi acoperis a unei game complete de produse pentru bricolaj „Do-It-Yourself“. Pana in acel moment diversele unelte metalice se puteau procura doar de la comerciantul de fierarie, vopselele sau tapetul de la magazinele specializate in vopsele, sau lemnul de la comerciantul de lemn.

Odata cu aceasta noua abordare, clientul putea obtine toate cele necesare bricolajului si amenajarii din magazinul OBI.

● OBI si-a consolidat pozitia pe piata germana devenind treptat liderul incontestabil al pietei de retail DIY din Germania.

● In anul 1991 OBI isi incepe expansiunea internationala si intra pe piata din Italia, depasind astfel granitele Germaniei. In scurt timp devine unul dintre principalii jucatori DIY de pe piata europeana.

● Dupa Italia, OBI isi continua expansiunea retelei in Ungaria (1994), Austria si Republica Ceha (1995), Polonia (1997), Slovenia (1998) si Elvetia (1999).

● OBI se concentreaza pe extinderea pe pieţele din Europa Centrala si de Est.
 In anul 2003, OBI deschide noi magazine pe pietele din Rusia si Bosnia-Herzegovina. Urmeaza in 2007 intrarea pe piata din Croatia iar in anul 2008 se deschid primele magazine OBI in Ucraina si Romania.

● In prezent compania detine mai mult de 550 de magazine, dintre care peste 300 in Germania si peste 170 in 12 tari din centrul si estul Europei.

● Divizie a grupului Tengelmann, OBI a intrat pe piata romaneasca in luna noiembrie 2008, prin deschiderea primului magazin in Oradea, urmata la scurt timp de deschiderea celui de-al doilea magazin in Bucuresti.

● In cursul anului 2009 reteaua OBI Romania s-a extins prin deschiderea altor 2 magazine in orasele Arad si Pitesti.

● In aprilie 2010 a avut loc deschiderea magazinului din Ploiesti.

● In august 2010 are loc deschiderea magazinului din Sibiu. Pana la finele anului este programata extinderea retelei OBI Romania prin deschiderea unui nou magazin in Bucuresti.

● In septembrie 2010 s-a deschis cel de-al doilea magazin OBI din Bucuresti: OBI Pallady.

OBI este una dintre marcile DIY de succes din Europa. In prezent compania detine mai mult de 580 de magazine, dintre care peste 340 in Germania si 238 in 12 tari din centrul si estul Europei.

Pentru a-si intari pozitia de leader pe piata DIY europeana OBI planuieste sa-si extinda reteaua de magazine in Romania. Suntem hotarati sa acceptam provocarea ultimului venit si prin folosirea la maxim a avantajelor noastre sa devenim principalul jucator pe piata romaneasca de DIY in cel mai scurt timp.

OBI doreste relatii de lunga durata bazate pe incredere.

Momentan cautam sa inchiriem cladiri la cheie, realizate in conformitate cu specificatiile noastre, in orasele cu peste 100.000 de locuitori.

Forma preferata de noi pentru magazine este pe un singur nivel sub forma unei cladiri de sine statatoare, dar suntem interesati si de parteneriate cu alti retaileri de tip ancora (mari magazine alimentare, parcuri comerciale, etc.). In functie de situatia concreta suntem interesati si de proiecte de shopping-mall cu conditia unei intrari principale exterioare.

OBI cauta locatii care indeplinesc urmatoarele conditii:

• vizibilitate buna
• orase, cartiere, suburbii intens populate
• drumuri cu circulatie deschisa
• conexiuni rutiere optime pentru intrari si iesiri (benzi de circulatie separate, semafoare, iesiri la stanga, etc.)
• acces la mijloace de transport in comun
• suprafata terenului approx 2.5-3.5 ha
• suprafata magazinului 8.000-10.000 mp in functie de formatul oferit
• locuri de parcare: 250-400 pozitionate in fata magazinului de sine statator
• dimensiunile ideale ale terenului : 150-190 metri adancime, 160-180 metri latime


PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog cu oferte OBI să fie actualizate pentru luna decembrie 2017. În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog