ALTEX are un catalog destul de amplu in ceea ce priveste electronicele si electrocasnicele.

In catalogul ALTEX am descoperit o masina de spalat cu program sport si display. Ma gandesc ca este un program pentru imbracamintea sport? Spalatul la mână in era noastra nu mai este la moda, deci haideti sa descoperim mai multe masini de spalat in catalogul ALTEX .

Aragazul cu plita incorporabila ( si pe deasupra mai este si din inox ) pare o alegere intersanta. Oare cat timp necesita sa il curatam? Eu zic ca 3 minute. Aragazul are pretul de 1.199,90 lei. Daca rasfoiti catalogul, observati si cateva reduceri la unele produse de acest gen.

Rasfoind catalogul de la ALTEX am descoperit frigiderul cu o usa, imi aminteste de frigiderele de altadata, daca le mai stiti, micute, incapatoare pentru aceea vreme. :) Imi erau asa de dragi. Desigur, in catalog gasim o gama larga de frigidere, combine frigorifice si multe altele, pentru a tine la rece produsele noastre.

ALTEX ma ajuta sa redescopar talentul de bucatar ? Am vazut in catalog un tocator cu multe functii, probabil pentru diverse legume, mai greu de tocat cu mânâ. Tocatorul are si vas termorezistent.

Am mai descoperit cateva tăvi învelis antiaderent si cu mânere din silicon.

Rasfoind, ajungem si la televizoare. Credeati că tot ce gasim in catalogul de la ALTEX este doar pentru bucatarie? Desigur că nu. Dupa o munca istovitoare ( dar placuta ) in bucatarie merita sa ne si relaxam la un film, privind la televizorul cu o diagonala de 101 cm, cu rezolutie Full HD. Îl gasim la pretul de 1.799,90 lei, nu e chiar in bugetul meu actual. Dar sunt in catalog si alte modele mai ieftine.

Poate catalogul ALTEX imi ofera sansa aleg noul meu cadou, sau cel putin asa sper: un laptop dragut dintr-o gama ampla de laptopuri. Incerc sa aleg unul, dar cred ca nu voi reusi. Imi place unul la pretul de 1.299,90 lei. Pana ma decid mai rasfoiesc putin catalogul. :)

Am ajuns la telefoane. Mi-aa tras atentia in catalog un telefon dual sim la 899,90 lei cu camera de 13 MP, 16 GB memorie interna.

In catalogul ALTEX am mai vazut și plăci de păr, ondulatoare, căști, sisteme audio si multe altele.

Catalogul ALTEX îl găsiți aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalogul ALTEX - descoperim o gamă largă de electronice și electrocasnice să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...