Astăzi mă gândeam sa îmi cumpăr cateva accesorii pentru bucatarie, accesorii care să ma ajute sa gasesc mai repede diverse obiecte sau alimentele de care am nevoie sau sa imi înalț mobilierul cât doresc.


Privind in catalogul Arabesque am observat anumite accesorii, dar nu numai pentru bucatarie. Vă descriu si vouă o parte din acestea, poate vor fi o sursa de inspiratie pentru a schimba ceva prin locuinta dvs., cum m-am gandit eu sa fac.

Sa incepem cu alegerile mele pentru accesorii. Am selectat din revista Arabesque un înălțător pentru frigider. Acest înălțător are picioare din plastic, ajustabile, pentru a regla inaltimea dupa cum preferati. Astfel devine mai usor de spalat cu mopul pe sub frigider, iar daca doriti sa mutati frigiderul in alta parte a bucatariei, cu ajutorul roților inaltatorului, doar împingeti frigiderul.

Mi-a mai plăcut un suport de pahare cu picior ( sotul meu mereu mă întrebă unde sunt paharele, atunci cand îi vin prietenii in vizită :) ), un coș rotativ pe doua nivele ( acest coș l-aș folosi pe masă, să așez pe el fructe ), o coloană cu accesorii ( aceasta coloană este fabricată dintr-o bara cromată si conține de asemenea coșuri si suporti, dar si accesorii de prindere ) si altele.

In revista Arabesque sunt prezentate mai multe tipuri de accesorii si multe alte produse.

Catalogul online Arabesque il puteti vedea daca dati click aici.




PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Arabesque - Feronerie și accesorii mobilier să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...