Astazi m-am intalnit cu o prietena, care este si vecină cu mine, iar in timp ce ne indreptam spre casă am inceput sa discutam despre familiile noastre si despre activitatile specifice gospodinelor si ne-am intrebat cum să ne surprindem dimineata familia cu un mic dejun pe gustul ei. Prietena mea m-a invitat la o cafea, pentru a continua ideea.

Am ajuns acasa la prietena mea ( care mi-a servit o cafeau aromată ) si ne-am uitat prin catalogul de la Billa, sa vedem ce mâncare facem pentru ziua urmatoare.

Mi-au plcaut in catalog urmatoarele produse alimentare: struguri albi la pretul de 3,35 lei/ kilogram, piept de pui fara os ( care in pliant este la pretul de 16,49 lei / kilogram), spata de porc ( spata e fara os ) la pretul de 12,49 lei / kilogram, salam cu pretul de de 1,79 lei / 100 grame, tobă la pretul de 1,59 lei suta de grame, parizer din piept de pui la pretul de 1,59 lei/100 grame, precum si multe alte produse.

Daca doresti sa vezi si tu catalogul Billa, poti da click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog BILLA - Exact pe gustul tău să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...