Am fost invitata la nunta unei prietene, ma tot gandesc cu ce ma voi imbraca. Am rasfoit pagină cu pagină catalogul Click4fashion si am ales doua rochii, una de seara si una de zi.

Din catalog se fac comenzi online. Am sa va descriu ce rochii mi-am ales, dar si alte modele ce m-au mai impresionat pe mine.

Sa incepem cu ce am ales. Rochita de zi, este mulata pe corp, scurta pana la genunchi si are culoarea de un verde deschis. Pretul acestei rochii este de 245 lei.

Rochia de seara va fi de asemenea strânsă pe corp. Aceasta este mai lunga, putin peste genunchi, culoarea fiind rosu deschis. Croiala rochitei este realizata astfel: mânecile sunt foarte mici si vin lasate pe umeri, cu putin guler pe deasupra de maneci si pe rochie. Pretul rochiei este de 79 lei.

In catalogul online Click4fashion sunt prezentate multe alte produse, in plus față de cele mentionate de mine: bijuterii, papioane, eșarfe si fulare, genti, bluze, pantaloni, cosmetice si altele.

Catalogul il vezi daca dai click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Click 4 Fashion - colecții noi să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...