Copilul meu a inceput scoala si eu încă nu i-am cumparat haine pentru orele de sport. Am vazut recent brosura Decathlon si m-am hotarat sa aleg mai multe echipamente, sa aiba de schimbat la nevoie ( si poate voi gasi unul si pentru mine ).

In catalogul Decathlon am vazut mai multe produse pentru iubitorii de miscare. De exemplu, am gasit trening pentru copii la pret de 64,90 lei, Daca nu doriti treningul intreg si doriti sa achizitonati articolele separat ( adica tricou si pantaloni ), am vazut in revista pantaloni la pretul de 17,90 lei si tricou la pretul de 7,90 lei ( de diferite culori ). Daca sunteti interesati de un trening pentru femei sau barbati, in catalog gasim bluza la pretul de 149,90 lei sau pantaloni la pretul de 99,90 lei.

În categoria adidasi sunt prezentate mai multe modele. Un exemplu ar fi modelul  pentru copii, prezentat la pretul de 69,90 lei. Pentru femei sau barbati gasim adidasi la pretul de 39,90 lei, de diferite modele, culori si de la diversi producatori.

In catalog mai sunt prezentate si alte categori de produse pentru iubitorii de sport, cum ar fi: rucsac, mingi, bicicleta, trotineta, accesorii si costume pentru inot si altele.

Catalogul Decathlon îl poți vedea online dacă dai click aici.






PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Decathlon - echipamente și accesorii pentru sport să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...