Astazi, cand imi faceam curatenie prin dressing, am vazut ca nu am ghete pentru iarna. O prietena imi tot povestea de un catalog Deichmann, pe atunci nu am fost atenta la ce explica ea, dar azi l-am rasfoit si eu, sa vad ce este in aceasta revista si poate sa imi comand ceva.

Am vazut in brosura incaltaminte pentru femei, barbati si pentru copii (adidasi, pantofi, ghete). Mi-au atras atentia cateva modele: niste pantofi tip gheata pentru femei la pretul de 119 lei si niste ghete pentru copii (pretul este de 89 lei, diferite modele si culori).

La barbati am vazut pantofi la pretul de 119 lei si ghete la 139 lei, dar si multe altele.

Catalogul Deichmann il vei vedea daca dai click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Deichmann cu încălțăminte să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...