Ma gandeam sa îmi cumpăr un telefon nou, dar cu atatea optiuni imi vine greu sa aleg pe cel potrivit. Mai intai am sa ma documentez, asa ca am ales sa ma uit prin brosura Germanos.


Am văzut mai multe modele de telefoane si mi-au atra atentia două dintre acestea.

Primul este un telefon cu ecran de 5,5 inch, procesor Dual-Core 1.4 GHz , memorie interna 16 Gb, 1 Gb RAM, camera principala iSight de 8 Mp, camera frontala de 1.2 Mp (pretul telefonului este de 3640 lei fara abonament).

Un alt telefon are un ecran mai mic, de 5.1 inch, Quad HD, procesor Octa-Core ( 64 bit), camera principala de 16 MP / F 1.9, camera frontala de 5 MP /F 1.9. Acest telefon este la pretul de 2899 lei fara abonament.

In brosura Germanos sunt mai multe modele de telefoane si accesorii pentru acestea, precum si alte categorii de electronice ( aparate foto, sisteme de navigatie si altele ).

Catalogul Germanos il gasesti daca dai click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Germanos - telefoane, accesorii și diverse alte produse electronice să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...