Dupa cum stiti, mereu este necesară o lista de cumparaturi zilnice. Eu am trecut la treaba si am scris rapid lista mea cu produse din catalogul de la Metro. Va descriu mai jos o parte din produsele ce le voi cumpăra.


Am adăugat în lista urmatoarele produse: file de șalău decongelat ( peștele il voi pune intr-o folie de aluminiu, unsă cu puțin ulei, iar apoi il voi prepara pe grătar ) care este la pretul de 29,99 lei/kg si pulpă de curcan dezosată ( voi găti o supa din pulpă de curcan si legume) la pretul de 15,99 lei/ kg.

Am completat lista cu morcovi, care sunt la pretul de 2 lei /punga (îi voi adauga tot la supă) si cu smântână, care are pretul de 11,86 lei găleata de 850 grame ( la finalul supei voi adăuga smântâna).

Pe langa peștele gătit pe gratar voi aseza pe masă si pastă de usturoi, care in catalogul online este la pretul de 4,35 lei/ bucata ( sticla de 450 grame ). 

In catalogul Metro sunt prezentate multe alte produse, pe care le poti vedea daca dai click aici.




PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Metro - prețuri aniversare la produsele de zi cu zi să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...