Cativa prieteni vin azi in vizita la mine acasa. Ne-am decis facem un gratar, sa mai profitam de caldura de afara. Rasfoind brosura Real am gasit cateva produse pe care pot sa le pregatesc rapid pentru oaspetii mei.

In revista am vazut printre altele somon la pretul de 26,99/kg, vinete ( 1,69 lei /kg ) si ardei gogosar ( 3,99 lei /kg ). Ma gandeam si la aceasta paine cu masline, la pretul de 0,39 lei/100g, dar sunt indecisa.

Mi-au atras atentia si pulpele inferioare de pui ( la pretul de 9,39/kg ) si carnatii la pret de 10,99/kg. Bineinteles in revista gasiti mai multe produse, dar eu le voi cumpara probabil doar pe acestea.

Revista Real are mai multe categorii de produse, nu numai cele mentionate de mine. Mai putem vedea in catalog si haine pentru adulti, dar si pentru copii, cum sunt jachetele la pretul de 49,99 lei ( atat pentru fete cat si pentru baieti), chiar si adidasi de diferite modele si culori.

Eu am descris doar o parte din produse, mai multe puteti descoperi in revista Real daca dati click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Real - Oferte de toamnă să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...