Mă gândesc că vine anotimpul rece si inca nu prea am cu ce sa îmi incalzesc locuinta. Centrala mea actuală este veche ( are aproape 10 ani ), trebuie sa caut o solutie până atunci, altfel risc sa rămân fără caldură în mijlocul iernii.

Am luat catalogul de la Romstal sa il rasfoiesc si sa imi aleg o centrala termică. Dupa cum vad in brosura, sunt prezentate mai multe instalații de încalzit casa. Am sa va descriu o parte din acestea.

Vad in revista Romstal o centrala la pretul de 2690 lei. Această centrală oferă încălzire, apă caldă instant si, daca doriti sa schimbati temperatura, un dispozitiv special. În oferta centralei este inclus si kitul de evacuare.

Următoarea centrala care mi-a atras atentia este la pretul de 2950 lei, cu o putere de 25 KW. Centrala furnizeaza incalzire, apă caldă instant, are un aparat din inox pentru a schimba temperatura si arzator cu modulatie.

In revista veti gasi centrale de doua tipuri: pe gaz sau pe lemne ( eu am descris mai sus doua exemple de centrale pe gaz). În broșură mai sunt prezentate si pompe de caldura, calorifere, panouri solare si alte produse similare.

Catalogul Romstal il poti vedea daca dai click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Romstal - instalații de încălzire să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...