Cu catalogul Avon putem visa la frumusete, la parfumul de primavara. In catalog descoperim produse atractive, cum sunt parfumurile. Sunt sigură că putem surprinde pe oricine cu cele mai frumoase cadouri, parfumul cu miros de primavara atat pentru femei cat si pentru barbati.

Doresti un machiaj simplu de zi ? Eu am gasit ceva interesant in catalogul de la Avon: creionul contur, cu o gama larga de culori.

Catalogul ofera un set de produse parfum si perle. Cred ca merita sa incercam privim aceasta oferta mai pe larg.

Cine doreste niste gene lungi ? In catalogul Avon am descoperit rimeluri cu diferite culori. Ma gandesc sa imi cumpar un rimel pentru aceasta seara, sa imi surprind invitatii cu gene voluminoase si o culoare patrunzatoare.

Sa nu uitam de cremele hidratoare pentru fata. Dupa cum stiti si tenul nostru necesita putina catifelare si hranire, pentru o tinerete cat mai lunga.

Am ajuns in lumea bijuteriilor. Aici cred ca si voi visati la fel ca si mine, la coliere, bratari, pandantive si multe altele.

Acum ca am descoperit cum ce sa ne aranjam genele sau ce bijuterii sa purtam. E timpul sa gasim si un lac de unghii: în catalogul Avon am descoperit lacuri dispobibile in diverse culori.

Toate aceste produse si altele le puteti studia in catalogul Avon: tot ce trebuie sa faceti este sa dati click aici.




PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalogul Avon îți prezintă o gama largă de produse cosmetice să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...