De mult timp m-am gandit sa fac niste cursuri de make-up, sa stiu sa ma aranjez si singura, fara sa merg mereu la cosmetica. O prietena de-a mea se pricepe sa machieze foarte bine, ca pentru reviste, asa ca am chemat-o sa ma invete. Stând la o cafea, ea imi spunea ce produse am nevoie, iar eu am scris tot pe un carnetel. Dupa ce ea a plecat, am luat catalogul de la Avon si am inceput sa bifez produsele pe care le voi comanda.

Produsele alese de mine din brosura Avon sunt: ruj de buze si luciu de buze ( fiecare din aceste doua produse sunt la pretul de 10,99 lei ), fond de ten si o pudra compacta ( le gasim la oferta, fiecare din ele sunt la pretul de 23,99 lei ), contur lichid pentru ochi ( este la pretul de 24,00 lei).

Rimelul eu am ales unul pentru volum si este la pretul de 19,00 lei. Am mai abifat un fard de pleoape care are patru nuante de culori si care in brosura este la pretul de 23,99 lei. Am observat si un set de trei produse la pretul de 19,99 lei: acesta contine lotiune pentru corp, spray parfumat si gel de duș ( un mic cadou pentru mine ).

In revista veti vedea si alte produse. Daca doriti si voi sa vedeti catalogul Avon, dati click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Avon - schimbă lumea prin frumusețe să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...