În catalogul Carrefour am văzut diferite produse cum ar fi alimente, console, tablete, hrană şi jucării pentru patrupedele noastre dragi şi altele.


Pentru început voi descrie ce electronice mi-au placut: televizor cu ecran LED de 101 centimetri, la preţul de 1349,90; tabletă cu procesor Quad Core de 1.2 GHz, cu rezoluţie de 1024 x 600 pixeli, Android 5.1, la preţul de 349,90 lei; consolă XBOX la preţul de 649,90 lei.

Pentru pisici am văzut hrană umedă la preţul de 1,49 lei. Am mai vazut jucării pentru pisici şi câini, covoraşe absorbante, de diverse modele, pentru animale şi altele. 

Ca produse alimentare am văzut: salam uscat la preţul de 8,69 lei, 350 de grame; pastramă din piept de pui la preţul de 30 lei pe kilogram, ficat de pui la pungă, la preţul de 3,85 lei /kg şi altele.

Dacă doriţi sa vedeţi şi alte produse din catalogul Carrefour, daţi click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Carrefour - produse alimentare, electronice, electrocasnice şi produse pentru animale să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...