Anul acesta gradina mea a fost foarte roditoare, m-am bucurat foarte mult. M-am gandit sa-mi pregatesc cămara cu legume si salate pentru iarna, dar dupa cum bine am observat, voi avea nevoie de ustensile pentru tocat si pentru a conserva preparatele.

Am vazut in revista D-Mail: un set de recipiente ( acesta contine un vas vacuum dreptunghiular de 1 litru cu capac si un alt vas de 2 litri; tot in acest set avem si o pompa cu ajutorul careia vom scoate aerul din vase, pentru ca legumele sa nu se oxideze; pretul setului este de 159 lei ); dop dozator pentru sticle la pretul de 12 lei, aparat de bucatarie manual ( acesta are urmatoarele functii: tocator, centrifuga, mixer, separator, storcator; pretul aparatului este de 99 lei ), aparat cu ventuze ( pentru sigilat pungi ) la pretul de 49 lei.

In catalogul D-Mail mai sunt prezentate si multe alte produse. Daca doriti sa vedeti catalogul dati click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog D-Mail - idei pentru conservarea alimentelor să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...