Imi amintesc si azi de prima mea excursie in strainante, impreuna cu parintii mei. Ei erau mereu intr-o continua miscare prin casa in ultimele zile si nu intelegeam de ce sunt asa de agitati, am aflat mai tarziu de ce ! Mi-au zis ca mergem intr-o mica excursie, dar cand am ajuns am realizat ca eram in Franta ! Totul era placut, iar in hotelul in care am stat, masa din restaurant era plina de preparate specifice cu arome atat de încântătore!

Astazi am decis sa le fac o surpriza familiei mele. Nu îi plimb prin Franta, dar voi incerca sa le pregatesc ceva cu produse alimentare franțuzesți.


Sa incepem cu alegerile mele pentru surpriza, vă descriu si voua ce voi alege.

Am selectat din revista Lidl : salam feliat la pretul de 5,49 lei ( 100 de grame ), branza de capra ( 200 de grame la pretul de 11,99 lei ), tarta cu somon ( cutie de 400 grame este la pretul de 9,99 lei ). Sa nu uitam si de inghetată, care in catalog este la pretul de 8,99 lei cutia de 850 mililitri.

In catalogul Lidl sunt prezentate multe alte produse si il puteti vedea daca dati click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Lidl - delicii fine în săptămâna franceză să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...