Astăzi mi-am făcut o listă de cumpărături, în care am notat diverse alimente şi produse de curăţat. Alimentele îmi sunt necesare pentru a pregăti pachetele copiilor pentru la şcoală, dar şi ca să gătesc diferite preparate. Produsele de curăţat îmi sunt de asemenea necesare, deoarece am observat că nu mai am.

Am văzut în catalogul Lidl dicerse alimente, de exemplu: pachet de 400 grame cu telemea de vacă (la preţul de 5 lei), găleată de 1 kilogram cu iaurt cremos ( la preţul de 5 lei), sticla de 1,5 litri cu lapte ( la preţul de 4 lei), salam ţărănesc cu şuncă ( la preţul de 9,99 lei/kg ), cutie de 500 grame cu gulaş de vită ( la preţul de 12 lei ) şi altele.

Dintre produsele pentru curăţat diferite suprafeţe, mi-au atras atentia de exemplu: sticlă de 750 mililitri cu soluţie de curăţat cabina de duş (la preţul de 6 lei), sticla de 750 mililitri cu gel anticalcar pentru maşina de spălat (la preţul de 8,49 lei), spray de curăţat suprafeţele de inox (la preţul de 6,49 lei) şi altele.

În broşura am mai văzut ustensile pentru bucătărie (mi-au placut un tocător şi niste cuţite, dar si caserolele pentru depozitat alimente), aparate pentru gătit, flori în ghivece şi diverse alte produse.

Dacă doriţi să vedeţi şi alte articole din catalogul Lidl, daţi click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Lidl: "Pentru familii puternice" să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...