Am observat ca vremea de afară nu se mai potriveste cu pantofiorii mei, pe care îi ador de fiecare data cand merg la lucru. Cu mare regret trebuie sa-i pun in dulap si sa-mi cumpar ghete.


In catalogul magazinului Oap, din care se fac comenzi online, am vazut mai multe perechi de ghete si cizme, ma gandeam sa-mi comand niste ghete care sa fie lejere, comode.

Am bifat mai multe produse dintre care voi alege la final unul sau două, acestea sunt: ghete de culoare rosie cu blănița si talpă joasa, la pretul de 90 lei; cizme din material de piele întoarsă, în doua culori ( gri si negru ) la pretul de 90 lei. Dintre ghetele sport am ales ceva îmblanit cu talpă joasa de culoare maro. cu închizatoare cu șiret, la pretul de 100 lei.

Daca doriti si voi sa cumpărați încăltaminte de la acel magazin online, catalogul Oap.Ro il vedeti daca dati click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog OAP - încălțăminte să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...