A venit toamna, un anotimp plin de farmec, culoare si schimbare. Am decis sa fac si eu la fel, am decis sa-mi schimb garderoba.

Va descriu si voua câteva articole din catalogul online al Reserved, poate vor fi o sursa de inspiratie si pentru voi.

Sa incepem cu alegerile mele: fusta de culoare neagră cu croiala de tip creion ( pretul ei este de 99,90 lei ), bluza ( este la pretul de 69,90 lei), pantofi cu toc ( eu am ales pantofii de culoare crem, in revista sunt si alte culori, la pretul este de 159,90 lei ), geanta cu curea reglabila ( este la pretul 129,90 lei ), palton ( materialul paltonului este din lana ) la pretul de 349,90 lei.

Pentru sotul meu am vazut in catalog o jacheta ( cu interior matlasat si cu gluga) la pretul de 159,90 lei, iar pentru copil am sa aleg un palton la pretul de 199,90 lei.

In catalogul Reserved sunt multe alte produse, nu doar cele descrise de mine, cum ar fi bijuterii, ceasuri, portofele si altele.

Daca doresti si tu o schimbare in garderoba, catalogul magazinului cu comenzi online Reserved il gasesti aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog online Reserved să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...