Astazi, cand am baut cafeaua de dimineata, m-am uitat prin catalogul Oriflame, unde am vazut prezentate parfumuri, farduri, cercei, bratari si alte produse. Doresc sa-mi comand un parfum, acea emotie captata intr-o sticla, cu diferite miresme. Pulverizat pe pielea ta, parfumul devine o expresie a stilului tau, a personalitatii tale, te simti mai increzatoare. Un parfum potrivit si un machiaj bine definit pentru mine inseamnă o zi perfecta.

Va descriu câteva dintre produsele pe care le-am vazut in brosura Oriflame: apă de toaleta ( este cea pe care am comandat-o, la pretul de 16,99 lei si avea parfum de flori de panseluță ), crema de corp parfumata la pretul de 19,99 lei, cercei ( sistemul de inchidere este din otel inoxidabil, lungimea cerceilor este de 6,8 centimetri, pretul este de 24,99 lei ), trusa pentru sprancene ( aceasta contine doua nuante de fard pentru sprancene, ceara pentru fixare si doua aplicatoare in unghi; trusa este la pretul de numai 22,99 lei ), balsam protector ( este multifuctional, cu ulei aromat din trandafiri, hidrateaza si protejeaza pielea, conform brosurii Oriflame, care prezinta acest balsam la pretul de 7,99 lei ).

In catalogul Oriflame sunt prezentate desigur si alte produse. Daca doriti sa vedeti acest catalog, dati click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Oriflame - Ce parfum mi-am ales să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...