Mă tot gândesc ce preparate voi găti pentru masa de prânz şi cină, pentru că nu am nicio idee. Asa ca am cautat niste rețete pe internet. Pentru alimentele necesare, m-am uitat prin catalogul Penny Market şi am văzut diverse alimente şi produse pentru r.

În broşura Penny Market am văzut, de exemplu: 400 de grame de cârnaţi cabanos, la preţul de 6 lei; ciolan de porc afumat cu os, la preţul de 10 lei pe kilogram; sticla de 1 litru cu ulei de floarea soarelui, la preţul de 5,45 lei; pui la preţul de 6,29 lei pe kilogram; cutie de 500 grame cu amestec de carne tocată, la preţul de 6,39 lei; cutie de 200 grame cu pateu de porc, la preţul de 1,49 lei şi altele.

Sunt prezentate şi alte categorii de produse în catalog, nu doar alimente. De exemplu, am mai vazut printre altele si cărucioare pentru copii, haine pentru copii, vopsele de păr, şampoane de păr, răcoritoare şi altele.

Dacă doriţi să vă inspiraţi şi voi din catalogul Penny Market, îl vedeţi dacă daţi click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Penny Market - produse alimentare și din alte categorii să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...