In catalogul Pepco am vazut prezentate diferite produse printre care si pulovere, geci sau pantaloni pentru copii. Eu mi-as dori un pulover roz, care este la pretul de 30 lei. Pentru sotul meu as alege o geacă cu fermoar si capse. Geaca este disponibilă în culorile bleumarin sau gri și este la pretul de 99,99 lei. Pentru copil mi-as dori o pereche de pantaloni la pretul de 20 lei. Acesti pantaloni au imprimeuri si sunt disponibili în două culori: gri si bleumarin.

Pentru că mereu imi place să îmi surprind prietenii cu noi achizitii, i-as invita la un ceai pe care il voi servi cu ajutorul unui set compus din ceainic si ceasca, ce le-am văzut in revista la pretul de 20 lei.

Daca doriti sa răsfoiți catalogul PEPCO, dati click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog PEPCO - "Moda de toamnă pentru buzunarul tău" să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...