Prietena mea m-a rugat să o ajut să îşi caute o mobilă pentru noua sa locuinţă.

I-am descris unele modele de mobilă, pe care eu le-am văzut în catalogul Praktiker: un dormitor compus din pat, dulap cu oglindă şi două noptiere, la preţul de 2604,49 lei; dulap pentru bijuterii, la preţul de 329,90 lei; comodă cu patru sertare, la preţul de 298,94 lei; dulap pentru a aşeza încălţămintea, la preţul de 405,50 lei; birou pentru calculator, la preţul de 161,10 lei şi altele.

În broşura Praktiker am mai văzut şi pahare, cratiţe, uscător pentru rufe, coş pentru rufe, prosoape, halate şi altele.

Dacă doriţi să vedeti şi voi catalogul Praktiker, daţi click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Praktiker - decoraţiuni şi amenajări interioare să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...