Astazi cand am fost sa iau copilul de la scoala, am luat brosura de la Penny Market. Cand am ajuns acasa, am stat si l-am studiat, gandindu-ma in acelasi timp ce mancare voi pregati pentru tot restul zilei si ce produse voi trece pe lista de cumparaturi.

In catalogul Penny Market am vazut: condiment pentru mancaruri de gaina, cutie de 750 grame, la pretul de 13,09 lei; ciuperci la pretul de 3,49 lei 500 de grame; un kilogram de morcovi este la pretul de 1,49 lei; varza rosie la 1,25 lei pret pe kilogram; sticla de 2 litri de apa minerala plata, la pretul de 2,05 lei; cascavalul de 1 kilogram costă 19,99 lei; pulpa de pui cu spate la pretul de 6,49 lei pe kilogram; parizer de pui de 500 grame la pretul de 2,99 lei si altele.

In brosura Penny Market sunt si alte produse, cum ar fi: aeroterme, aspiratoare, lenjerii de pat, pilote matlasate, pijamale pentru copii si pentru parinti, jachete de ploaie pentru copii si altele.

Daca doriti sa vedeti produsele din catalogul Penny Market, puteti da click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalogul Penny Market știe ce ne place să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...