Toată ziua eşti intr-o agitaţie continuă, mai ales când trebuie să vină ora mesei şi tu realizezi că ai frigiderul gol, că nu ai mai avut timp să faci cumpărăturile. Nu ai cum să ieşi din această situaţie decât dacă faci rapid o lista cu toate produsele din care vei găti.


În situaţia mea a fost mai simplu pentru că am pregătitp deja o hârtie si am catalogul Penny Market, unde am văzut următoarele produse: ciuperci care sunt la preţul de 3,99 lei 500 de grame, pui la preţul de 6,89 lei pe kilogram, roşii la preţul de 4,49 lei pe kilogram, şunca kaizer este la preţul de 10,99 lei pe kilogram, ulei de turte de măsline la preţul de 7,99 lei sticla de un litru, punga de orez de un kilogram la preţul de 5,19 lei, precum şi alte produse alimentare.

Dacă te-am inspirat şi vrei să vezi şi tu catalogul Penny Market, îl vezi dacă dai click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalogul PENNY MARKET să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...