Flanco a lansat campania de Black Friday 2016, în care oferă reduceri la diverse produse din categoriile electrocasnice mari, electrocasnice încorporabile, electrocasnice mici, televizoare, accesori ipentru mașini auto, electronice și telefoane. După ce am văzut această ofertă, am rasfoit și eu catalogul, poate aleg câteva produse de care am nevoie prin casă.


Am văzut la Flanco, de exemplu: mașină de spălat rufe, la prețul de 699,99 lei; frigider ( clasa A+, capacitate depozitare 215 litri ), la prețul de 650 lei; ladă frigorifică, la prețul de 700 lei; aragaz cu 4 arzătoare și dispozitiv de de siguranță, la prețul de 600 lei; mașină de spălat vase, la prețul de 999,99 lei; cuptor încorporabil electric, la prețul de 600 lei; televizor ( TV LED, mărime de 80 centimetri, Full HD ), la prețul de 900 lei; telefon mobil ( 8 GB memorie RAM, dual SIM ), la prețul de 180 lei; laptop la prețul de 1.280 și altele.

Dacă doriți să vedeți ofertele de Black Friday de la Flanco, dați click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Black Friday la Flanco 2016 să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...