Astăzi când am ieșit din casă să duc copiii la școală, nu eram așa pregătită pentru vremea rece de afară și pot să spun că tot drumul am tremurat de frig. Când am ajuns acasă, am umplut cada cu apă caldă, dar am observat că nu mai am șampon si nici gel de duș. Până la urmă am făcut un duș rapid, după care am început să mă uit în catalogul Dm și să îmi aleg produsele de care am nevoie.

Am văzut diverse produse pentru îngrijire și produse pentru curățenie în pliantul Dm Mark, de exemplu: sticlă de 500 ml cu soluție de scoatere a petelor de pe haine, la prețul de 7,49 lei; soluție pentru curățat geamuri, la prețul de 4,89 lei; gel de curățat vasul de toaletă, la prețul de 7,39 lei; sticla de 250 ml cu șampon pentru păr, la prețul de 8 lei; șampon pentru bărbați, la prețul de 9,19 lei; 250 ml de balsam pentru par, la prețul de 12,70 lei; săpun lichid, la prețul de 8 lei; cutia de 50 ml cu cremă de zi și noapte, la prețul de 28,50 lei; pachet cu 3 bucăți de lame pentru ras, la prețul de 12,80 lei și altele.


Dacă doriți să vedeți produsele catalogului Dm Magazin Expres, dați click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog dm magazin Expres: ”Prețuri și oferte irezistibile” să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...