A apărut noul catalogul Jysk cu oferte de Crăciun, cu reduceri de până la 50%, ofertă valabilă între 10 Noiembrie - 23 Noiembrie 2016. După ce am văzut această ofertă, am răsfoit și eu catalogul, poate voi alege și eu câteva produse pentru locuința mea.


Am văzut prezentat în broșura Jysk, de exemplu: dulap pentru dormitor ( 3 uși, 3 rafturi și o bară pentru umerașe ) la prețul de 700 lei; birou pentru calculator, la prețul de 250 lei; scaun de birou, la prețul de 150 lei; masă de laptop ( material lemn de bambus lăcuit ) la prețul de 75 lei; masă pentru hol ( cu 3 sertare și suport pentru încălțări ) la prețul de 350 lei; saltea de pat cu arcuri ( două fețe, dimensiuni 80 x 200 centimetri ) la prețul de 250 lei; set ( plapumă și 2 perne ) la prețul de 100 lei și altele.

Catalogul Jysk îl puteți vedea mai jos.











PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Jysk - ”Oferte de Crăciun, reduceri de până la 50%” să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...