Te-ai gândit vreodată ce poate fi plăcut, într-o seară cu vreme ploioasă? Eu m-am gândit și am ales să îmi petrec această seara alături de prietenii mei, servind din mâncărurile gătite de mine, iar în surdină să cânte o muzică lentă. În catalogul Mega Image am văzut diverse alimente și produse, printre care și cele de care voi avea eu nevoie, atunci când voi găti.

Printre produsele prezentate în broșura Mega Image am văzut: sticla de 1 litru cu ulei de măslin, la prețul de 32,38 lei; pungă de 450 grame cu fasole galbenă ( congelată ), la prețul de 3,93 lei; cutie de 100 grame cu mușchi file, la prețul de 4,34 lei; cutie cu triunghiuri de brânză topită, la prețul de 4,24 lei; pungă de 500 grame cu păstârnac, la prețul de 2,69 lei; sticlă de 1 litru cu zeamă de varză, la prețul de 2, 49 lei; ardei gras galben, la prețul de 8,89 lei pe kilogram; caserolă de 500 grame cu ciuperci, la prețul de 4,29 lei; pulpă de vită, la prețul de 24,69 lei pe kilogram; cutie de 250 grame cu humus și ardei copți, la prețul de 5,69 lei; pui grill, la prețul de 9,69 lei pe kilogram; pulpe de pui cu spate, la prețul de 6,69 lei pe kilogram; cutia de 400 grame cu telemea de oaie, la prețul de 11,59 lei; rolă de 400 grame cu cașcaval făcut din lapte de vacă, la prețul de 12,74 lei și altele.

Catalogul Mega Image îl găsiți aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Mega Image : ”Promoții și produse inspirate în fiecare zi” să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...