Mama mereu îmi spune că înainte să vină vremea rece, toate gospodinele își pregătesc zarzavaturile și murăturile pentru cămară, iar congelatorul frigiderului trebuie să fie plin cu carne, cât să ajungă pentru toată iarna. Acum vremurile s-au mai schimbat, dar dacă tot mi-am adus aminte de vorbele ei, m-am decis să îmi depozitez în cămară diverse murături si alte alimente conservate. Privind prin catalogul Metro am observat diverse sortimente de carne și legume.

În catalogul Metro am văzut de exemplu: cartofi albi, la prețul de 1,09 lei pe kilogram; varză roșie, la prețul de 1,29 lei pe kilogram; punga de 500 grame cu salată siciliană, la prețul de 13 lei; punga de 500 grame cu diverse sortimente de ciuperci, la prețul de 13,35 lei; pulpă de curcan cu os în caserolă vidată, la prețul de 12 lei; sticla de 750 ml cu sos de roșii, la prețul de 6,51 lei; borcan de 670 grame cu castraveți murați în oțet, la prețul de 4,48 lei și altele.

În broșură mai sunt prezentate și alte produse, cum ar fi: detergent pentru haine, cremă de mâini, vopsea de păr, șampoane, detergent pentru vase și altele.

Dacă doriți să vedeți produsele catalogului Metro, dați click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Metro: ”Pregătim cămara pentru iarnă” să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...