Când merg în vizită la părinți, mă încântă de fiecare dată să privesc mobila lor, aceea mobilă veche creată din lemn de stejar, vișin sau brad și care avea un stil retro. Mă miră cât de bine arată și acum, toate acele linii și striații se observă destul de clar. Pentru că am fost atât de încântată de mobila părinților mei, mă gândesc să îmi aleg și eu o mobilă care să fie din lemn sau cel puțin să aibă acel design retro cu linii și striații, cu culori de stejar sau vișin. Răsfoind catalogul Sortem, am văzut mobilă exact cum îmi place mie.

Mi-au placut, de exemplu: mobilă pentru living de culoarea stejarului ( raft suspendat, comodă pentru televizor, măsuță, vitrină, dulap, poliță ), la prețul de 1099 lei; mobilă pentru dormitor, de culoarea vișinului ( dulap pentru haine cu două uși și oglinzi pe toată lungimea ușilor, pat, comodă cu 2 sertare, noptieră cu un sertar ), la prețul de 819 lei; mobilă pentru bucătărie de culoarea stejarului, crem deschis, la prețul de 1059 lei și altele.

Dacă doriți să vedeți catalogul Sortem sau pliantul cu promoții, dați click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Sortem - mobilă în diverse modele și culori să fie actualizate pentru luna decembrie 2016, inclusiv pentru sărbătorile de iarnă ( Crăciun și Revelion 2016 ). În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...