La început de săptămână, unele gospodine își fac cumpărăturile pentru mâncărurile delicioase și speciale pe care le vor găti pentru familiile lor. Dacă nu te-ai gândit ce dorești să cumperi, în catalogul magazinului Billa sunt prezentate diverse produse alimentare din care te poți inspira pentru alegerile tale.

Răsfoind broșura Billa am văzut diferite mezeluri, cum ar fi kaizer afumat ( la prețul de 2,79 lei ) sau salam din carne de curcan, la prețul de 4,49 lei pe 150 grame. Tot în categoria de mezeluri mi-a mai plăcut și un parizer țărănesc preparat din carne de porc ( la prețul de 1,79 lei pe 100 de grame ).

Din aperitive nu trebuie să lipsească și niște brânză, in opinia mea. Din categoria brânzeturilor, mi-a plăcut o brânză topită la cutie de 240 grame, cu prețul de 6,55 lei.

Mă gândesc la o mâncare cu cartofi și o salată de murături lângă aceasta. Punga de 2,5 kilograme cu cartofi albi am văzut-o la prețul de 5 lei.

De asemenea, mi-a mai atras atenția și o pungă de 10 kilograme cu detergent automat pentru haine, la prețul de 47 lei și altele.

Catalogul magazinului Billa îl găsiți mai jos.



















PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Billa cu produse alimentare și nealimentare să fie actualizate pentru luna Mai 2017. În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog