Ce doriți să gătiți pentru cină? Mie mi-ar plăcea să mănânc o supă caldă cu legume. iar la felul al doilea carne sau pește, gătite pe grătar și servite lângă un sos. Dacă nu v-ați decis din să gătiți pentru cină, în catalogul Cora sunt prezentate diferite produse.

Răsfoind broșura magazinului Cora am văzut baby spanac verde la prețul de 4 lei pe 100 grame. Pentru supă am mai văzut și rădăcină de țelină la prețul de 2,19 lei pe kilogram. În supă mie îmi place să mai adaug și carne, un piept de pui fără os ( la  prețul de 18 lei pe kilogram ) sau antricot de mânzat ( 27 lei pe kilogram ).

În pliantul Cora am mai văzut și pește macrou de Atlantic la prețul de 8 lei pe kilogram sau doradă de 400/600 grame la prețul de 25 lei pe kilogram.

De asemenea, mi-au mai plăcut și cârnații din carne de porc, la prețul de 12 lei pe kilogram sau crenvurștii din piept de pui ( prețul lor este de 2,43 lei pe 100 de grame ) și altele.

Dacă doriți să vedeți mai multe produse din catalogul Cora, dați click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Cora cu mezeluri și alte alimente să fie actualizate pentru luna ianuarie 2017. În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog

Se încarcă...