Se apropie sărbătoare de Sfântul Ion, probabil mulți dintre dumneavoastră vă serbați ziua numelui, așa că trebuie să dăm startul petrecerii. Pentru această petrecere vă propuneți să pregătiți un meniu bogat pentru musafiri? În catalogul Lidl sunt prezentate diverse produse.

Pentru aperitive, am văzut de exemplu în broșura Lidl: calup de 805 grame cu salam din carne de vită și porc ( la prețul de 16,49 lei ) și brânză  mozzarella în pungă ( cantitatea 250 grame ) este la prețul de 5 lei.

Și pentru că la nici o petrecere nu lipsește un al doilea fel de mâncare, am văzut o caserola de 750 grame cu cotlet de porc tăiată felii ( cu os ) la prețul de 11,49 lei. Și dacă nu toți oaspeții mâncă carne de porc, tot în acest pliant am mai văzut și file de pește somon afumat în caserola de 100 grame, la prețul de 8,69 lei.

De asemenea, am mai văzut și diverse modele de haine și încălțăminte pentru toate vârstele. Mi-a atras atenția o rochiță de femei croită dintr-un material imitație de piele întoarsă, la prețul de 25 lei, dar și alte produse.

Dacă doriți să vedeți catalogul Lidl complet, dați click aici.



PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Lidl: ”Cumpărături în stil mare” să fie actualizate pentru luna decembrie 2017. În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog