Unii dintre noi, înainte să se îmbrace, privesc pe fereastră să vadă cum este vremea. De această dată. eu am observat că a nins. De asemenea, am vazut și că mașina este plină de zăpadă și neechipată corespunzător. Asa ca a trebuit sa o las acasa si sa merg la cumparaturi cu autobuzul. Dacă dorești să ai mereu mașina gata pregătită și iarna să nu te mai surprindă asa cum m-a surprins pe mine, în catalogul Norauto sunt prezentate diverse produse pentru mașină.

Am văzut în broșura Norauto lanțuri pentru roți, ce pot să fie echipate mai ales când pe asfalt este zăpadă sau gheață. Lanțurile au o dimensiune de 9 milimetri, prețul acestora este de la 115 lei.

Mi-a mai atras atenția și o cutie tip portbagaj ce se poate instala pe capota mașinii, în care se pot așeza diverse obiecte si chiar schiuri. Dimensiunea cutiei pentru portbagaj este de 42 x 187 x 77 centimetri, cu volum de 450 litri și capacitate de încărcare este de 75 kilograme, la prețul de 1056,20 lei.

Catalogul magazinului Norauto, cu multe alte produse, îl vedeți mai jos.







PS: Este posibil ca link-ul sau link-urile către catalog / cataloage sau magazine online, oferte sau reduceri din prezentul articol Catalog Norauto - piese și accesorii pentru autovehicule să fie actualizate pentru luna decembrie 2017. În caz contrar, căutați cele mai noi cataloage ale respectivei companii dând click mai jos pe categoria cu numele companiei. Acest catalog și articol sunt publicate în mod gratuit, fără a primi de la compania promovată o renumerație sau alte foloase materiale.

.
Trimite catalogul și prietenilor tăi :

Cauta catalog